Cliff heeft een Suzuki Swift GTI!! (Das nu dus 2 Swiften, een GS & een GTI!! :P)
#41
heb nog n vraagje mbt me nieuwe bumper, en dan de nummerplaat

op bijv. een jaguar e-type en ferrari f50 is de nummerplaat vooraan een sticker...
mag dat zomaar, en zou ik die dan ook op me swift kunnen doen of niet?

#42
nee mag niet

#43
Hmm, ik zag op de ETS (ik dacht in de hal waar de dB drag werd gehouden) een rode Civic die wel een sticker als kenteken heeft.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]

#44
ik zag net ook een focus met knipperlichten achter gaasWink Biggrin

#45
WAs er niet iets geregeld met vrijstelllingen enzow???
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#46
veel auto´s die op shows staan mogen zoals ze daar staan eigelijk niet de weg op.
ik denk dat een groot deel van de forumgebruikers flink wat moet "terug bouwen" voor de APK.

met een sticker als nummerplaat wordt je binnen de kortste keren van de weg geplukt door de coppers...met de smalle amerikaanse plaatjes is het risico ietsie minder.

maar die boschbumper heeft toch voldoende plek voor een nummerplaat?
lijkt me ook veel mooier dan een sticker (wel je plaat ff rechtbuigenTongue )
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#47
mn beste, die bumper komt op de mk5, das dus een andere nummerplaat, hoef dus niks te buigen Tongue Wink

en ja er is genoeg ruimte, maar ik vind het zo lelijk zon grote nummerplaat
dus ik ga iig een USA plate kopen

btw er staat hiero bij mij in de straat een rode new beetle met zowel voor als achter kleine nummerplaten! kan me niet voorstellen dat iemand een uit de usa importeert als je ze hier ook kan kopen bij de dealer...
dus mag het zowel voor als achter, kleine platen??Puzzled

[ik voel een discussie opkomen :o ]

#48
zow net ff bij remco car stereo even een neon ring voor de subwoofer besteld Drewl 34

ff jullie weer wat opgeilen Wink

#49
hier in de buurt (zo'n american caar ding) kon je de new beetle al kopen zo'n 7 maanden voor ze hier uit kwam. Koste wel iets van 7000 euro meer en werd ingevoerd vanuit de us.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#50
[Image: 60013b.jpg]

dit is um dus, maar ik heb een hekel aan die lelijke sigarette-aansteker-stekkers.....

kan ik die gewoon op de plus aansluiten?
btw heb me blacklight ook opgehangen, maar die moet ik ook aansluiten...

denk alleen dat ik dat allemaal meer eens even overlaat aan rijsbergen in leiden, ben ik al vaker langsgeweest, want ik ben echt een ramp in elektronica.
techniek snap ik nog wel, vind ik ook leuk om te doen, maar na 3 draadjes elektra weet ik het al niet meer

vind het ook allemaal link ben bang dat er kortsluiting komt enzo, dus weet iemand hoe dat moet en is het simpel anders laat ik het effe doen

#51
die kleine platen mogen niet.

#52
ook 1tje vooraan niet? Thumbsdown
shit

wat is het risico?

#53
Ik neem aan dat je dezelfde boete krijgt als voor die stickers. Er zijn nog genoeg auto's die er mee rijden, maar dat zijn mensen die het niet weten of er niet eens naar geinformeerd hebben. En die komen er dus vanzelf wel achterZzzz

#54
Je kan ze erop zetten en met de apk de grote tijdelijk weer terug zetten, maar als je ermee aangehouden wordt kan je een boete krijgen omdat et op je keteken moet staan dat je kleine platen hebt.

#55
Nou, me velgen zitten er weer op!! en voor het eerst zien jullie nu de ook voor het eerst gemaakte fotos!! JAJA Drewl heel mooi al zeg ik het zelf!

heb ook gelijk ff de remblokken vooraan vernieuwd, was nodig!

ENJOY!

ervoor [niet zo spannend] :
[Image: 569779_74_full.jpg]

ERNA [ohh yeah]
[Image: 569779_75_full.jpg]
[Image: 569779_76_full.jpg]
[Image: 569779_77_full.jpg]
[Image: 569779_78_full.jpg]
[Image: 569779_79_full.jpg]
[Image: 569779_81_full.jpg]
[Image: 569779_80_full.jpg]

en ja, ik moet me nummerplaat nog recht buigen, en ja het is een terreinwagen, verlagen komt pas op de mk5, dus deze laat ik lekker met rust Smile

Technomagnesio Sport 16" 7J ET 35
Pirelli P Zero Nero 195 / 40 ZR 16

Totaal bij elkaar : € 825 euro...flinke uitgave, maar dan heb je ook wat devil

nou zeg eens, is het wat of niet? Smile

#56
jah het is wat45

mooi setje wielen heb je daarDrewl
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#57
wow dude, vet man 39 39 39
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr

#58
Erg lekker hoor die velgen39 45 39

#59
holy shit man 45

errug mooie rimms joh.

nu nog ff wachten tot ik ze in het eggie kan zien op de a'dam meet Tongue
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far

#60
Gave velgen hoor
En beter straks dat ze ook op je mk4 of 5 gaan!



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.