Cliff heeft een Suzuki Swift GTI!! (Das nu dus 2 Swiften, een GS & een GTI!! :P)
#21
hey cliffje

het eerste wat jij ff moet doen is de MACLITE van thieuke ff terug geven.

er is zelfs een topic aan gewijd Tongue

anyway welkom terug en hou ons ff op de hoogte van je bosch spullen qua monteren 39 45 Tongue
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far

#22
dat doe ik ook!

en in dat topic heb ik ook gereageerd!

ik moet eerst ff me swift bumper goed hebben dat zal wel snel gebeurd zijn als het dan meezit ben ik er op de utrecht meeting, dan neem ik die maglite mee

#23
ffe een updateje op de eerste pagina aan fotos

#24
Oude Swiftje niet bij de dealer inleveren, krijg je geen reet voor!
Ik wil eigenlijk nog wel een goedkoop Swiftje voor erbij hebben om kleine stukjes mee te rijden 42

#25
ik laat het weten als ik een nieuwe in me handen heb

maar bij de groenoordhallen heb je inruil acties, 2000 euro inruil voor je bak
nou weet ik dat dat wel ingedekt is....

maar er stond een lichtblauwmetallic mk5 uit 2001 met alle opties, lm velgen, summum, 25.000 km op de teller, voor iets van 7000 euro.
ging inruil op, werd 5000 euro.
ik kreeg die verkoper verkoopgeil en hij zakte naar 4500 euro...
maar kreeg t niet gefinancieerd wegens mijn leeftijd....
klerelijers...

maargoed. ik wil liefst dat ie in goede handen komt. en denk dat hier goede handen zijn.
ik verwact dat ik er tussen de 200 en 300 euro kan krijgen als ik m verkoop.
ik heb m voor 500 gekregen maar dat is ie nooit meer waard.
lek dak, nu bump kapoet, suisende ramen, geen 4e versnelling, nou....
voor hobbyist dus.

en een of andere hufter had fuck you in me motorkap gekrasd....dat heb ik een beetje weg weten te krijgen maar de lak is nu ook danig achteruit.
plus dat iemand me ook geschampt heeft op een parkeerplek dus er zit een wit silhouet op de rechterflank. dus ik mag blij zijn als ik er 200 voor krijg. toch?

maar dat zien we over een paar maandjes wel weer.

#26
tjah voor een hobbie-ist is het misschien wel wat... maar dan moet die hobbie-ist wel heel wat ervoor over hebben.. nieuwe bak.. motorlekkage.. Lakschade's... deukje/schamp (barst in voorruit? lekkage? koppeling?) denk dat daar weinig hobbie-isten voor zijn..

maar aan de andere kant gezien.. tussen de 100 en 400 zou hij zeker op moeten brengen als hij tenminste rondom hard is... dus geen roest op chassis..

maare ik wens je succesWink
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8

#27
nouja kijk hij verbruikt veel olie maar waardoor weet ik niet.
wat ie iig nodig heeft is bakrevisie

maar als donor kan je er wel best veel mee.
misschien dat ik er een donorbak van maak door m uit elkaar te halen.
maar als ik dat doe dan pak ik m een keer naar een circuit of een of ander evenement om ff lol te trappen. niet slopen maar wel ff crossen.

want de klep is nog helemaal gaaf, de ramen [behalve de voorruit en dakraam], het interieur, motorisch rijdt ie behalve het schakelen en olieverbruik wel goed en normaal. best pittig ook. dus dat valt ook wel mee, koplampen zijn top, ik heb dan nog witte knippers dus als ik een nieuwe swift heb komen die in de aanbieding, en nog wel aardig wat....

maar dat zie ik wel weer als de tijd ervoor is.
zolang die nog niet uit elkaar dondert blijf ik er lekker mee rijden.
ik vind het wel zonde als die namelijk leggehaald wor.
sloop breng ik m no way heen dat vind ik zo zonde. er kan nog best wat mee bereikt worden..maargoed we zien wel.

#28
UPDATE

hier een foto van me KAPOTTE NEUS [de neus zat er eerst nog op maar donderde er na paar drempels lekker af Unhappy ]

[Image: 569779_62_full.jpg]

ondertussen weer gerepareerd en men ziet er niks meer van..

als kadootje heb ik hier een sneak previeuw van hoe me audio install eruit ziet,
hier had was ik net klaar met de subkist en de kofferbodem incl. versterker,
de hoedenplank is nu ook al anders geworden, ben bezig met de zijkanten van de koffer te dichten, en moet nog wat neon in dan is het klaar...[niet letten op de slechte kwaliteit]

[Image: 569779_63_full.jpg]

[Image: 569779_64_full.jpg]

de vlammen glinsteren in het zonlicht devil :o 34

en dit is nog maar een kleine greep aan wat er is veranderd ondertussen Biggrin

#29
DAt begint er op te lijken, oh en die neus van de auto.......bekend gezicht bij mij. Tongue
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#30
als je goed kijkt zie je dat ik aan het bezorgen was [geel kratje] 34

het ligt er nu allemaal al in, behalve de zij-behuizing dan, moet nog wat koeling aanzetten, neon, en plexiglas nog in zetten

#31
pff nog behoorlijk wat werk ofniet?

audio ziet er al goed uit hoor, voor wat je er aan af kan zien hehe
[Image: primera2.jpg]
Now driving Nissan Primera 1.6 Si 16V

#32
Cliff, gewoon inruilen die hap! Mijn Fiesta was ook niet veel waard (nieuw blok nodig, koppeling, versnellingsbak, schokdempers en veren, 200.000km +, schade (keienvanger doorgeroest, deuk in zijscherm achter), electriciteit was niet goed meer) maar toch nog 1100 euro voor gevangen! En dat zonder inruilactie, gewoon goed opgepoetst en zeggen dat je er elders meer voor kreeg op een goedkopere auto.

Die inruilacties zijn er wel vaker, eerst lekker sparen en dan kijken naar de juiste auto. Brengt je auto veel meer op!39
Geen Suzuki meer.

#33
zat ik ook al aan te denken te wachten voor zon inruilactie, heb ik lekker de tijd om spullen klaar te maken.

en dat werk aan de behuizing valt wel mee hoor oldstyle, die kist was met een uurtje aangepast en de bodemplank en hoedenplank ook. moeilijkste was de "bekleding" er glad op te krijgen...

langste deed ik erover de bedrading goed te krijgen want wat dat betreft ben ik echt een ramp, ik snap geen ene h*l van elektronica...ik weet wat het doet maar hoe ik wat aan moet sluiten?? + en -, das alles....:o

#34
hier nog wat fototjes, en ja me 16 inchers zitten er hier niet op, vanwege de ijzel en zo, ben niet gek, k heb niet zoveel uitgegeven om ze ff te slopen 42
maar ik heb ze wel en dat zullen jullie op de amsterdam meet ook zien devil
maar hier nog ff wat pics, onder meer mijn raamstreamer is te zien en ook het racegaas dat nu in de grille zit [heb de originele grille 'leeggeknipt' en het frame overgehouden voor het racegaas

en ja low quality zijn met de mobilofoon gemaakt

[Image: 569779_65_full.jpg]
[Image: 569779_66_full.jpg]
[Image: 569779_67_full.jpg]
[Image: 569779_68_full.jpg]

Wink

maar de kofferruimte krijge jullie niet te zien devil

#35
he wat flauw nu weer cliff Unhappy

nja dan moeten we maar wachten tot de a'dam meet Tongue
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far

#36
Toch weer best netjes geworden! Je moet je kentekenplaat ff rechtmaken. Wink
Geen Suzuki meer.

#37
ja ik weet het, maar krijg m niet rechtgetrokken, hoe doe ik dat?
en sorry maar het moet nog een verassing blijven 34
heel misschien als alle kerstverlichting er in zit laat ik de koffer als nog zien, nog voor de amsterdam meeting, maar das nog niet zeker...

ben namelijk nog ff aan het afwerken die handel achterin, heb al de rechterzijwand kwa vorm aardig klaar, ook de openingen voor de bekabeling....
weet nog niet of ik daar wel plexiglas in doe, anders zie je de orignele koffer erdoor heen, of ik zou er een wandje extra achter moeten maken
links maak ik er een kastje van voor reservoir aan olie, koelvloeistof en ruitsproeivloeistof, teminste, als het allemaal niet te krap wordt daardoor...
maar nog ffentjes geduld en alles is voorlopig zeker klaar....zoals ik al zei, ik wil aan deze swift niet al te veel uitgeven Wink

#38
buigplek tussen de bankschroef.wel ff doek omheen tegen beschadigen.
Geen Suzuki meer.

#39
kijk daar had ik nog niet aan gedacht stupid
ga ik daar maar eens mee aan het werk...scheelt weer als alles recht zit

#40
en vandaag weer ff wat gedaan, heb wannabe traanplaat sticker 42 op wat dashboard delen geplakt , je kan ook me nieuwe pookie sneaky zien 34

[Image: 569779_69_full.jpg]

heb ook nog 2 blauwe lampies aangeschaft voor in de ice-trunk...Smile dus die krijg je nog niet te zien devil



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.