Interieur project (metertjes...)
Quote:Originally posted by DGR
Ik wil je pret niet bederven, maar het gaat waarschijnlijk na een tijdje scheuren als je dat plamuurt...

hij gebruikt kit, dat is toch flexibel? of zit ik verkeerd?
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

Quote:Originally posted by ikinks
Vannacht mag de kit opdrogen, dan kan ik het morgen bewerken en weer mooi glad maken. Daarna doen we er nog een laagje plamuur overheen, en spuiten we de hele boel opnieuw over, uiteraard in het zwart. Dan nog even een mooi plekkie vinden om de kabels van de meters aan te sluiten, en ik ben weer even tevreden. 34

Draden kan je zo doortrekken naar je radio. Daar ligt nameijk ook een aansluiting om je verlichting van je meters te regelen (verlichting gaat pas aan als je de lampen van je auto aan doet dus).

Plamuur op kit zal waarschijnlijk niet echt gaan werken. Volgens mij (maar weet het niet zeker) houdt plamuur niet zo lekker op kit, zeker niet als je het daarna nog een keer gaat schuren. Wellicht dat je beter eerst met glasvezel plamuur in de weer kan gaan en daarna plamuren.

In ieder geval... mooie meters, leuk projectje! 39

p.s. heb je alle sensoren erbij en waar ga je die plaatsen?
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

De sensoren kreeg ik er bij ja. De druk- en tempsensor gaan (sterker nog: ze zitter er al in) beide bovenin het blok, op aanraden van Ice. Zal er vandaag wel een foto van schieten.

Deze meters hebben 5 draadjes: 1 naar de sensor, een plus en massa voor de verlichting en een plus en massa voor de electronica. De 2 plusdraden lus ik beide door naar de stadslichten, 99% van de tijd rij ik met de lichten aan, da's het probleem dus niet.

En ik heb nog wel wat polyester en glasmat liggen, alleen is de harder op, en bij alle bedrijven waar ik kom hebben ze niet de goede harder. En om nu 300 km te gaan rijden naar Polyservice voor zo'n lullig flesje...
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

Bij deze dan, de sensoren zitten hier (oliedruk).
[Image: dsc028717ev.jpg]

en hier (olietemperatuur).
[Image: dsc028709af.jpg]

Heb er vandaag een dikke 100 km mee gereden, en alles is mooi lekvrij.

Verder vandaag verder geprutst met de meterhouders, en ik kwam er achter dat er nog meer aangepast (lees: gesloopt) moest worden. Dat dan maar gedaan, en mede op aanraden van hier een laag glasmat met polyester erover gemaakt, dat nu uit ligt te harden.
[Image: dsc028683id.jpg]

Vandaag dus geen werk meer, morgen weer verder.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

Zo, de metertjes zitten er al een dikke week in, maar vandaag pas tijd gevonden om alles hier neer te gooien.

Beginnend schuurwerk...
[Image: dsc028726km.jpg]

Gevorderd schuurwerk...
[Image: dsc028737hu.jpg]

Plamuren...
[Image: dsc028756bk.jpg]

Passen...
[Image: dsc028766dz.jpg]

Een extra schakelaar erin voor de meters...
[Image: dsc028795jw.jpg]

Ontvetten...
[Image: dsc028800vd.jpg]

Eerste kleurlaag...
[Image: dsc028814bz.jpg]

2e, 3e en 4e laag...
[Image: dsc028853mi.jpg]

Meters erin...
[Image: dsc028872du.jpg]

En alles in de Swift:
[Image: dsc028902pu.jpg]

Niet helemaal 100% strak, maar zelf vind ik het strak genoeg zo.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

Netjes man, ben zelf ook ffies aan het kutten geweest in het middengedeelte, krijg de klok en die luchtroosters er niet zo 1,2,3 uit, en wil de zooi niet slopen, dus hoe heb jij dat gedaan??
Reply

Quote:Originally posted by MIndplay
Netjes man, ben zelf ook ffies aan het kutten geweest in het middengedeelte, krijg de klok en die luchtroosters er niet zo 1,2,3 uit, en wil de zooi niet slopen, dus hoe heb jij dat gedaan??

De klok zit als hele unit vast, een paar schroefjes losdraaien en je radio eruit wil ook wel eens helpen. Enne, die luchtroosters heb ik met grof geweld (lees: schroevendraaier en vlechttang) losgemaakt en liggen nu ergens in de kliko.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

Best aardig gelukt! Waar dient dat knopje voor?
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

Quote:Originally posted by DGR
Best aardig gelukt! Waar dient dat knopje voor?

Het aan en uitzetten van die meters, da's voor als ik de kermisverlichting zat ben Tongue
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

hey die hebk ook gehad, zijn zeer mooi qua verlichting!
Reply

Quote:Originally posted by linda
hey die hebk ook gehad, zijn zeer mooi qua verlichting!

Dat zijn ze zeker! Strak blauw met een rode lijn onder de cijfers. Niet te fel maar toch goed afleesbaar. Ben er zeker tevreden over, alleen de andere eenheden zijn even wennen.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

45 wooow netjes zeg, echt super45 ik had er zelf 3 in gepropt, maarja, ik moet overal ook veel te veel werk van makenTongue
Hoi [Image: bye.gif]
Reply

Heb met veel plezier dit topic doorgespit. Creatief bezig, en goed te volgen door de foto´s! 39
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

weet dat het een beetje late reactie is maar die vloer van je is 39 Drewl
je deuren ook zeg keep up the good work
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

Onder het motto van 'geef je eigen topic een rotschop' toch dit maar eens omhoog gehaald. Het meeste ligt er al weer een tijdje in, naar volle tevredenheid, maar eigenlijk is dit toch niet wat ik zoek. Op de
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

bedankt voor je rotschop34

heb weer wat te lezen gehad, en je vloertje heb je netjes gedaan.
metertjes goed in elkaar geknutseld, maar zou zelf gewoon voor de A-style gaan (meningen verschillen zeggen we dan maar Wink)

iig lekker bezig geweest zag/las ik 39
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

Ik heb het tot nu toe vooral via de foto's gevolgd maar ik vind het een mooi projectje. Ziet er gaaf uit
Reply

Idd, goeie rotschop. Heb ik weer wat te lezen op de vroege morge Tongue39
Ziet er allemaal netjes uit or.
Reply

Dat blauwe interieur ziet er wel strak uit. En zo te zien valt het nog wel mee om dat te maken Biggrin

RallySwift
Reply

poeh het hele topic doorgelezen enne superwerk wat je hebt gedaan heb!!!!!!!!

enige wat mij nu bijgebleven is (lees wat ik ook wil doen) is mn klokje vervangen door een digitale met binne/buite temp meter)

Sorry... Ik verkoop alleen ijs!




''Winnaar: Quote van de maand November"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.