Justy AWD GTi in aanbouw
#21
eigenlijk is cultus een beetje een ruim begrip aangezien de baleno in japan ook onder die naam door het leven gaat Wink
De swift/cultus gti is er zowel in voorwielaangedreven als in AWD geweest maar van de buitenkant af kon je geloof ik alleen aan de ophanging van de eindemper snel zien of het een AWD versie was of gewoon 1 met voorwielaandrijving.
Het is trouwens ook geen volwaardige cultus AWD de remmerij blijft waarschijnlijk aan de achterkant standaard (trommel) aangezien ik nog geen geschikte (betaalbare) manier heb gevonden om daar ook schijven op te zetten, ik d8 eerst die van een gti te kunnen gebruiken maar een standaard gti heb natuurlijk geen aandrijfassen aan de achterzijde dus die ophanging was niet echt uitwisselbaar Unhappy
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#22
aaaach die schijven heb je achter toch niet nodig39
lekker zo laten zou ik zeggen42
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#23
misschien denk ik nu te simpel, maar passen de voorschijven niet?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#24
laatst wel effe naar gekeken maar het past in elk geval niet zo direct op de ophanging de schijven zijn namelijk groter in diameter waardoor de remklauw dus niet lekker past. Als de aandrijfassen van een gti dezelfde diameter hebben kan ik dit wel van een gti overgooien (er vergeten af te halen bij m'n donorswift)
Als iemand de diameter van de aandrijfas weet van een gti stuk as wat in de voorwielophanging gaat dan hoor ik dat graag kan ik effe kijke of de justy assen dezelfde diameter hebben.
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#25
ok remmen aanpassen blijkt een kwestie te zijn van het centrale gedeelte van je schijven 5mm af te laten draaien. Meteen setje brakemax besteld voor de voorkant.

Achterbumper is ook binnen dus ik kan gaan passen en dan de spuiter inplannen.
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#26
hoppa hij gaat meteen weer goed door! goed bezig kerel!39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#27
APK zit er ook weer op voor het komende jaar 39
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#28
Hey zeg heb je die oude bumpers toevallig nog of liggen ze al lang en breed op de stort? Van onderstaande auto dus.
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#29
2Tone Wrote:Hey zeg heb je die oude bumpers toevallig nog of liggen ze al lang en breed op de stort? Van onderstaande auto dus.

de voorbumper heb ik er laatst bij Sebas uit Leeuwarden onder gehangenSmile
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#30
mooi project
verkoop je ook de velgen van de donor auto 42
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

#31
En de achterbumper?
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#32
haha begint het weer te kriebelen ja 39

Achterbumper heb ik nog wel liggen zal al door 3 verschillende gasten opgehaald worden maar elke keer kwam niemand opdagen.

Op de deuren na is de rest allemaal weg
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#33
Mocht ik er tegenaan lopen dan komt er weer een GTi. Ik heb een auto nodig voor het werk. Heb je die bumper er nog een beetje fatsoenlijk af kunnen halen dan?
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#34
bumper is er wel goed afgekomen weinig problemen mee gehad om hem eraf te halen. Als je weer een GTI heb gevonden zal ik hem voor een prikkie aan je terugdoen Wink
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#35
39 u hoort nog van me Wink
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#36
Nou de nieuwe achterbumper zit er ook eindelijk op en nu met een kleurtje

Alleen jammer dat ik nu voor de 3e keer terug moet naar Twentano om de uitlaat te laten aanpassen want mooi recht eronder zoals de bedoeling was hang ie nog steeds niet, de pot aan de rechterkant is behoorlijk scheel als je het mij vraagt.

Toen Twentano zelf al het laswerk deed en niet uitbesteede aan die gast die daar vlak naast zit met z'n loods ging alles volges mij toch echt een stukkie netter. Nu mot godver me auto weer een dag daar laten staan


[Image: achterbumper1.jpg]
[Image: achterbumper2.jpg]

Wat het GTI gebeuren betreft nog geen vorderingen aangezien ik druk bezig ben met geld bij elkaar rapen voor me zwarte GTI die een volledige revisie krijgt met nieuwe gesmede 1:12.5 comp zuigertjes. Als die dan weer loopt als vanouds ga ik de justy aanpakken Wink
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#37
Dikke achterbumper, staan m errug goedDrewl Idd jammer van het sierstukje wat scheef zit... Was blij te lezen dat het jezelf ook opgevallen was en dat je het laat aanpassenWink
(Je ziet dit soort dingen zovaak rond rijden en dat vind ik altijd zo jammer)
Reply

#38
Omg, die donor auto is TE vet... Zo'n auto zoek ik man.. .En jij gaat m slopen!!! Cry

Aaaaah stupid
Reply

#39
ziet er goed uit die justy van jou.
ik zou alleen je klep strak houden zonder stickers.
maar dat wordt iig een zeeeeer mooie swift justy 37
[Image: kentekenplaatroadkingis6.jpg]
Exotic Silence Tuning

fast car's, fast food and fast women
Reply

#40
En nog update's?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.