Justy AWD GTi in aanbouw
#1
Projectje staat op hold i.v.m. de crx die klaar moet voor het sprintseizoen.
De gti motor staat op de werkbank maar daar blijft ie dit jaar ook nog wel denk ik. Toch zonde aangezien hij compleet gereviseerd en getuned is. 150pk zonder turbo Smile

Word vervolgd Smile

[Image: 24053934004_large.jpg]
[Image: 24053934005_large.jpg]
[Image: 08112009005.jpg]
[Image: 08112009006.jpg]
[Image: 12022011078.jpg]
[Image: 24053930029_large.jpg]
[Image: 24053930028_large.jpg]
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#2
leuk projectje

veel succes ermee
Reply

#3
nice!

zal 2tone leuk vinden jaTongue

ik zat er al een beetje op te wachten tot je eens wat motorisch ging doen met de justyTongue

maar wat is er mis met stuurbekrachteging?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#4
Ik wil je wel verlossen van je GTI stoelen..devil39
[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!
Reply

#5
maatje van me had belang bij de stoelen maar als ie ze niet wil hebben hoor je van me.


Stuurbekrachtiging is niet lekker als je de auto op z'n uiterste door de bochten wil gooien, je mist het gevoel wanneer je te ver gaat vind ik.
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#6
stuurverkrachting sucks..

maar klinkt goed allemaal..
ik vind de justy er trouwens errug gaaf uitzien..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#7
Nou vandaag weer even wat gedaan dashboard eruit gehaald en de draadboom verwijderd.
Nu kom ik alleen aan het twijfelen wat het minste werk zou zijn met het monteren van een gtiblok want ook al is de draadboom van de motor een eitje en kan ik die makkelijk switchen, de draadboom die door je zijschermen loopt en achter je dash is al heel wat meer werk.

Ik denk dat het orginele dashboard erin laten toch minder werk zal zijn, misschien dat iemand me misschien wat opweg kan helpen want ik ben echt een ramp als het om bedrading aanleggen en doormeten gaat.
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#8
Nice projectje!! Ga deze zeker in de gaten houden!
[Image: 2wn2tdg.jpg]
Reply

#9
Gelukkig hebben we de foto's nog Cry

Succes met de verbouwing!
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#10
Gaaf project!39

Denk dat je voor info van kabelboom het beste bij Ploppie en / of Gielske kan aankloppen... Zij hebben namelijk al een gti-blok in de mk4 geswaped en die is voor zover ik weet motorisch hetzelfde als de Justy (op het AWD systeem natuurlijk)!


@2Tone: Wist helemaal niet dat je je swift verkocht / had verkocht4343
Reply

#11
ik heb de complete kabelboom van een gti gewoon over gezet, wel me mk 4 dash gehoude, grootste probleem is de stuurkolom schakelaar waarmee je je verlichting bedient, voor de rest valt het reuze mee
Reply

#12
de kabelboom van je blok zijn alleen maar stekkers die regelrecht vanaf het blok naar je ecu gaan toch? Ik snap niet helemaal waarom je met je stuurkolom schakelaar aan het kloten zou komen volges mij blijft alles gewoon zo als het is toch?

@2Tone: Sorry van je auto maar goed ik had je in elk geval verteld wat ik ermee ging doen toen ik hem van je overnam dus neem aan dat je er wel vrede mee hebt. Altijd jammer om je auto zo te zien.
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#13
project ligt effe op zijn gat Wink
Aangezien we maar een klein hok huren waar 1.5 auto inpast en een maat nu ook zijn polo moet slopen en de andere maat weer wacht totdat hij klaar is zodat ie een blok kan swappe. Ben ik daarna pas weer aan de beurt en dus heb ik wat met me plannen geschoven.
Ik heb van me spaarcenten een dikke HD tv gekocht want ik wou graag relaxt kunnen spelen op me ps3.

Nu is er sinds deze week wel dikke kans dat we overgaan naar een ander pand waar zo'n 7 auto's en een brug inkunnen het duurt nog wel 2mnd en het kost wel wat meer elke maand maar dan kunnen we wel een echte werkplaats gaan inrichten Smile
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#14
Van het weekend te horen gekregen dat onze grotere werkplaats doorgaat Smile dus binnenkort ruimte genoeg om te sleutelen. Helaas vanwege mijn ongeval moet ik nog steeds rustig aan doen van de Neurochirurg en de eerste 3mnd niet rijden vanwege het opgelopen letsel Unhappy

Intussen wel het 1 en ander al geregeld en afgesproken voor de GTI ombouw.
Het blok ga ik zelf overzetten en de electra zal worden gedaan door Eagle Tuning and Kitcars. Ben zelf vrij slecht met electra dus het aanpassen van de kabelboom heb ik dus maar uitbesteed.

De uitlaat aanpassen wordt ook uithanden gegeven aangezien ik geen rammelpijp wil en dat moeilijk te realiseren is zonder brug gaat Twentano voor me een pijp met sportkat eronder zetten voor een heel mooi prijsje Smile

Ik heb bij Eagle Tuning ook de autoplastica achterbumper besteld want mijn achterbumper met cupspoiler is eigenlijk niet geschikt voor de einddemper die onder mijn auto hangt en de autplastica achterbumper staat ook wat mooier bij het geheel denk ik.
Zodra de bumper binnen is gaat ik hem eronder passen en daarna aanpassen waar nodig en dan naar de spuiter brengen samen met m'n beschadigde voorbumper. Zodra dit klaar is zal de rest spoedig volgen en dan moet eigenlijk binnen nu en 3mnd m'n AWD Gti rondrijden.

Kan ik eindelijk dit embleempie op de kofferbak plakken Smile
[Image: 6f6c_1.JPG]
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#15
X-shield Wrote:Kan ik eindelijk dit embleempie op de kofferbak plakken Smile
[Image: 6f6c_1.JPG]

Ik mis alleen nog de AWD er achter, of blijft dat geheim???

Wel bruut waar je mee bezig bent.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#16
het awd gebeuren komt nergens te staan maar een swiftgek zal bij het zien van dit embleem vanzelf wel nieuwsgierig worden of ie awd is of niet en de meeste mensen zullen zich afvragen wat een cultus in godsnaam voor een auto is Smile vandaar dat ik het wel een leuk embleempje vond om op de auto te plakke
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]
Reply

#17
absoluut
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#18
Echt een leuk project...39

Ga zo door!

Gr Rambo.

Ps de velgen onder je donor swift heb ik wel belang bij, weet niet of je ze wil verkopen. Ik lees het wel.
Suzuki Swift GTi (1995)
Reply

#19
gaaaaaaf!

cultus GTi is toch altijd AWD? of nie?
dan is een awd/4x4 sticker niet nodigWink
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#20
VR Wrote:gaaaaaaf!

cultus GTi is toch altijd AWD? of nie?
dan is een awd/4x4 sticker niet nodigWink

Dat klopt wel, maar als je toch letters gaat plakken, dan kon hij er AWD ook wel bij zetten, maar kennelijk wilt ie dat alleen kenbaar maken aan degenen die de Cultus kennen 3939.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.