Mijn leuke Project
#1
Dit is mijn swift, die moter die erin zat was dik tegen het eind aan, spuite olie van alle kanten, dus besloten moter eruit en gereviseerde te zetten. Foto's zijn met mobiel gemaakt, hoop dat ze duidelijk zijn.

Ouwe moter, duidelijk naar de hemel 37

[Image: SP_A0520.jpg]

[Image: SP_A0522.jpg]

Moter eruit

[Image: SP_A0526.jpg]

[Image: SP_A0528.jpg]

Blokje die ik inelkaar heb gezet

[Image: SP_A0527.jpg]

Nieuwe blok erin

[Image: SP_A0535.jpg]

[Image: SP_A0601.jpg]

[Image: SP_A0602.jpg]

Zelf gemaakte MAF adapter plate

[Image: SP_A0611.jpg]

[Image: SP_A0612.jpg]

Moter erin en alles gekoppelt

[Image: EngineBay1.jpg]

[Image: EngineBay2.jpg]

Mijn meters, lekker makkelijk en goodkope optie

[Image: FuelOilMeter.jpg]

Nog verdere plannen voor de toekomst zijn:

- Megasquirt Engine Management
- ITB's Van GSXR 750/1000
- 2 1/2 Inch Custom Exhaust
- Magnaflow Einddemper
- Gepoorte Kop

Komt nog meer maar dat is het voor nu...










[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#2
Dit is zeker een project dat ik goed in de gaten ga houden! 39

iig alvast goed begonnen met een fris blokje, die oude ziet er inderdaad een beetje verlept uit Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#3
WireWess Wrote:Dit is zeker een project dat ik goed in de gaten ga houden! 39

iig alvast goed begonnen met een fris blokje, die oude ziet er inderdaad een beetje verlept uit Smile

Heb een tijdje geleden 16,799 gereden op de sprint, aankomende 3 Aug in drachten weer ff mee doen kijken of de tijd lager wordt met dit vers blokje 39
[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#4
Goed bezig man! 39

trouwens reed dit swiffie toen niet tegen die impreza 42devil

Reply

#5
ziet er weer strak uit 39 beter werk!
Reply

#6
torture Wrote:[Image: SP_A0612.jpg]

Dit zal je helpen kwa vermogen dude34 deze combinatie staat gelijk aan een dip bij een 2500-3000 toerenWink
Reply

#7
ff zonder flauwekul luchtfilter is idd kut..

Haal je een green storm , past PRECIES ertussen!
Haal je bij de bouwmarkt een pvc bochtje en die gaat perfect je zijscherm in , dus prima cold air intake! in principe niet veel verschillend met origineel als je t ziet maar t werkt wel super!

Is ook uitwasbaar en kost maar 40 euro!

Ik heb t zelf ook op me gti en heb geen last TOTAAL GEEN LAST van de dip waar iedereen t altijd over heeft, dus gewoon een kwestie van het goed monteren etc en niet een kartonne autostyle prul erophangen..

[Image: storm-2.jpg]
[Image: 1482964.jpg]
Reply

#8
Ben benieuwd wat je gaat rijden man.
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

#9
Leuk project, alleen je topictitel had beter gekunt.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#10
nice, goed bezig.
Is toch het belangrijkste gedeelte van een wagen
de motor.
Nu even netjes inrijden en dan knalllen
Reply

#11
Lenco2001 Wrote:Ik heb t zelf ook op me gti en heb geen last TOTAAL GEEN LAST van de dip waar iedereen t altijd over heeft, dus gewoon een kwestie van het goed monteren etc en niet een kartonne autostyle prul erophangen..

Sorry lenco, maar dit is geen Out Of Style kartonne prul, dit is en K&N Luchtfilter, ik doe niet aan die goedkope troep die je na een maand weg moet gooien 39
[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#12
Ziet er goed uit man ! ! En idd , K&N is top spul ! ! 39
Heb jij last van die dip bij 2500-3000 toeren dan ? Ikzelf heb ook een swift gti ( Bouwjaar 90 ) gehad met een K&N luchtfilter en ik had geen last van die dip waar sommigen over klagen ! !
Maar ik zie dat jij ook uit arnhem komt ! ! Kom jij ook wel eens op de woensdag avond meets bij de rijnhal dan ? Misschien dat ik je nog wel eens zie dan ! !
Greetz Wez
Check ook eens : www.Team-unity.nl
Reply

#13
[quote=suzspeeddevil]
Ziet er goed uit man ! ! En idd , K&N is top spul ! ! 39
Heb jij last van die dip bij 2500-3000 toeren dan ? Ikzelf heb ook een swift gti
[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#14
torture Wrote:
Lenco2001 Wrote:Ik heb t zelf ook op me gti en heb geen last TOTAAL GEEN LAST van de dip waar iedereen t altijd over heeft, dus gewoon een kwestie van het goed monteren etc en niet een kartonne autostyle prul erophangen..

Sorry lenco, maar dit is geen Out Of Style kartonne prul, dit is en K&N Luchtfilter, ik doe niet aan die goedkope troep die je na een maand weg moet gooien 39

die van autostyle doen het wel langer dan een maand hoor......

Maar K&N is wel ander, beter spul, plus dat je K&N WEL schoon kan maken en die kartonnen filters van autostyle NIET.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#15
Morgen even nieuw apktje erop, dan kat eronder uit en nog ff een chipje programeren voor de ECU, alle kleine beetjes helpen, maar ja uitlaat is nog dunne origineele uitlaat, maar het helpt wel. Heb vandaag ff gereden ermee en trekt lekker door Biggrin
[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#16
Komt goed ! ! Succes vrijdag in drachten en tot de volgende meet ! !
Greetz Wez
Check ook eens : www.Team-unity.nl
Reply

#17
suzspeeddevil Wrote:Komt goed ! ! Succes vrijdag in drachten en tot de volgende meet ! !
Greetz Wez

Was een lekkere burn he wez devil

Moet wel ff uitvinden waarom die moter anders klinkt dan origineel haha..
[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#18
Dikke project! 39 Maar ik moet wel zeggen dat ik ook prestatieverlies heb met de K&N, maar dat heeft gewoon zijn redenen omdat hij bijna geen verse lucht krijgt! Hij zit precies naast de motor waar geen zuchtje wind langskomt, dus ik denk dat een cai erg zal gaan helpen. Wink

Succes met je nieuwe inlaatsysteemprojectje eb het ziet er nu al goed uit. 39

Gr. Daniel
Reply

#19
Hoi jongens, zoals jullie weten was het eerste doel 15,9 te rijden bij drachten, is mij ook gelukt en heb als beste tijd 15,824 sec gereden. Hier zijn de time slips, video's volgen nog 39

[Image: Runs.jpg]
[Image: Handtek-1.jpg]
Reply

#20
Kijk kijk ! ! Goede tijd hoor ! Er zit nog wel 2 tienden rec in met reactie vermogen maar zit er goed uit die eindtijd ! ! 39
Ben benieuwd naar de filmpjes ! !
Enne de burnout was zekers netjes ! !
Greetz Wez
Check ook eens : www.Team-unity.nl
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.