Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
29-07-2007, 23:05
(This post was last modified: 29-07-2007, 23:06 by torture.)
Posts: 2.180
Threads: 13
Joined: Jun 2005
Auto: Swift GTi Turbo
Dit is zeker een project dat ik goed in de gaten ga houden!
iig alvast goed begonnen met een fris blokje, die oude ziet er inderdaad een beetje verlept uit
Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
29-07-2007, 23:18
(This post was last modified: 29-07-2007, 23:30 by torture.)
Posts: 219
Threads: 3
Joined: Feb 2005
Auto: GTi mk3 '92
Goed bezig man!
trouwens reed dit swiffie toen niet tegen die impreza
Posts: 386
Threads: 38
Joined: Dec 2005
ziet er weer strak uit beter werk!
Posts: 1.744
Threads: 11
Joined: Dec 2005
Auto: Skyline GTR & 2x Justy
torture Wrote:
Dit zal je helpen kwa vermogen dude deze combinatie staat gelijk aan een dip bij een 2500-3000 toeren
Posts: 219
Threads: 3
Joined: Feb 2005
Auto: GTi mk3 '92
ff zonder flauwekul luchtfilter is idd kut..
Haal je een green storm , past PRECIES ertussen!
Haal je bij de bouwmarkt een pvc bochtje en die gaat perfect je zijscherm in , dus prima cold air intake! in principe niet veel verschillend met origineel als je t ziet maar t werkt wel super!
Is ook uitwasbaar en kost maar 40 euro!
Ik heb t zelf ook op me gti en heb geen last TOTAAL GEEN LAST van de dip waar iedereen t altijd over heeft, dus gewoon een kwestie van het goed monteren etc en niet een kartonne autostyle prul erophangen..
Posts: 543
Threads: 11
Joined: Oct 2006
Auto: Suzuki Swift GTiNOS
Ben benieuwd wat je gaat rijden man.
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Posts: 531
Threads: 43
Joined: Dec 2004
Auto: Lexus IS250
Leuk project, alleen je topictitel had beter gekunt.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Posts: 191
Threads: 21
Joined: Dec 2004
nice, goed bezig.
Is toch het belangrijkste gedeelte van een wagen
de motor.
Nu even netjes inrijden en dan knalllen
Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
01-08-2007, 12:57
(This post was last modified: 01-08-2007, 12:58 by torture.)
Lenco2001 Wrote:Ik heb t zelf ook op me gti en heb geen last TOTAAL GEEN LAST van de dip waar iedereen t altijd over heeft, dus gewoon een kwestie van het goed monteren etc en niet een kartonne autostyle prul erophangen..
Sorry lenco, maar dit is geen Out Of Style kartonne prul, dit is en K&N Luchtfilter, ik doe niet aan die goedkope troep die je na een maand weg moet gooien
Posts: 26
Threads: 4
Joined: Sep 2005
Auto: suzuki baleno sedan1.8gtx
Ziet er goed uit man ! ! En idd , K&N is top spul ! !
Heb jij last van die dip bij 2500-3000 toeren dan ? Ikzelf heb ook een swift gti ( Bouwjaar 90 ) gehad met een K&N luchtfilter en ik had geen last van die dip waar sommigen over klagen ! !
Maar ik zie dat jij ook uit arnhem komt ! ! Kom jij ook wel eens op de woensdag avond meets bij de rijnhal dan ? Misschien dat ik je nog wel eens zie dan ! !
Greetz Wez
Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
[quote=suzspeeddevil]
Ziet er goed uit man ! ! En idd , K&N is top spul ! !
Heb jij last van die dip bij 2500-3000 toeren dan ? Ikzelf heb ook een swift gti
Posts: 3.019
Threads: 64
Joined: Dec 2004
Auto: SAAB/Volvo
torture Wrote:Lenco2001 Wrote:Ik heb t zelf ook op me gti en heb geen last TOTAAL GEEN LAST van de dip waar iedereen t altijd over heeft, dus gewoon een kwestie van het goed monteren etc en niet een kartonne autostyle prul erophangen..
Sorry lenco, maar dit is geen Out Of Style kartonne prul, dit is en K&N Luchtfilter, ik doe niet aan die goedkope troep die je na een maand weg moet gooien
die van autostyle doen het wel langer dan een maand hoor......
Maar K&N is wel ander, beter spul, plus dat je K&N WEL schoon kan maken en die kartonnen filters van autostyle NIET.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
Morgen even nieuw apktje erop, dan kat eronder uit en nog ff een chipje programeren voor de ECU, alle kleine beetjes helpen, maar ja uitlaat is nog dunne origineele uitlaat, maar het helpt wel. Heb vandaag ff gereden ermee en trekt lekker door
Posts: 26
Threads: 4
Joined: Sep 2005
Auto: suzuki baleno sedan1.8gtx
Komt goed ! ! Succes vrijdag in drachten en tot de volgende meet ! !
Greetz Wez
Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
suzspeeddevil Wrote:Komt goed ! ! Succes vrijdag in drachten en tot de volgende meet ! !
Greetz Wez
Was een lekkere burn he wez
Moet wel ff uitvinden waarom die moter anders klinkt dan origineel haha..
Posts: 268
Threads: 19
Joined: Aug 2006
Auto: Op zoek naar SSGTI (wit)
Dikke project! Maar ik moet wel zeggen dat ik ook prestatieverlies heb met de K&N, maar dat heeft gewoon zijn redenen omdat hij bijna geen verse lucht krijgt! Hij zit precies naast de motor waar geen zuchtje wind langskomt, dus ik denk dat een cai erg zal gaan helpen.
Succes met je nieuwe inlaatsysteemprojectje eb het ziet er nu al goed uit.
Gr. Daniel
Posts: 30
Threads: 1
Joined: Jun 2007
Auto: Suzuki Swift GTI
Hoi jongens, zoals jullie weten was het eerste doel 15,9 te rijden bij drachten, is mij ook gelukt en heb als beste tijd 15,824 sec gereden. Hier zijn de time slips, video's volgen nog
Posts: 26
Threads: 4
Joined: Sep 2005
Auto: suzuki baleno sedan1.8gtx
04-08-2007, 03:59
(This post was last modified: 04-08-2007, 04:00 by suzspeeddevil.)
Kijk kijk ! ! Goede tijd hoor ! Er zit nog wel 2 tienden rec in met reactie vermogen maar zit er goed uit die eindtijd ! !
Ben benieuwd naar de filmpjes ! !
Enne de burnout was zekers netjes ! !
Greetz Wez
|