Indiglow tellerplaten.
#21
Dr.Insane Wrote:Het is toch logisch dat de lampjes voor de wijzers er in moeten blijven om de wijzers te verlichten?? Puzzled
Het zijn toch alleen verlichte wijzerplaten (en ze gaan ook over de lampverlichte orgi plaat heen,zodat deze geen licht meer doorgeeft),niet wijzerplaten die die ook licht doogeven door de wijzers. Wink
Das weer een andere mod.

Wel jammer idd van de pasvorm. (dus t schroefje en t cijfertje wat je niet goed ziet)
Die had idd wel ff beter gekund,maar verder is t superrrrrr.
En dat terwijl ze de orginele mooi over kunnen nemen???
Maar misschien gewoon een toevallige fout bij jou en is ie bij de van Al wel super qua pasvorm??
Is er trouwens nog garantie op het niet goed passen o.i.d.??
Dan zou ik m lekker terugsturen en een andere vragen.............

Succes Al met t monteren.

Richard, hij is gelukt en zit super.
als je de lichtjes erin laat kan je gewoon de km stand aflezen
als het donker is.
De schroefjes komen ook goed over .
Ik moet even een foto maken en dan kunnen jullie het zelf zien.

Het is zeker mooier dan op de foto.
En ik had het besteld 2 dagen later gelijk thuis.
Als ik foto heb gemaakt zal ik het doorsturen,

Al Junior
Reply

#22
is het niet zo dat je dat ene stukje niet eruit kan snijden of iets dergelijks zodat je je hele kmstand kan waarnemen.

En als je je lampjes erin houdt dan zie je idd je wijzers. maar is het niet zo dat de verlichting door de platen heen gaat schijnen. ( dat je de originele cijfertjes ziet.

Hoe is de verlichting overdags? ook zichtbaar?

Verder mooie mod hoor.
Reply

#23
Ziet er zeker goed uit. Ben benieuwd naar foto's van junior Maffia.
Je hoeft niet te denken dat je een F1 coureur moet zijn om snel te zijn.
Reply

#24
Nou, heb even contact gehad met de leverancier van die platen, ze zijn bereid ze voor me opnieuw te maken, het blijkt volgens hun, dat mijn auto van bj2000 tellerbak heeft van mk5, dus vanaf 2001. ik moet even een orginele bitmap maken voor hun, en naar hun toesturen, dan maken ze speciaal nieuwe voor me Smile,dus als iemand nog toevallig een bitmap heeft liggen van de tellerbak van 2001 voel ik me aanbevolen als 1 van jullie hem zou sturen. Mocht niemand hem hebben, haal ik ze even los, en maak ik zelf even nieuwen.
Swift 1.3 GS Sport. Ben trots op me wagentje Smile. klein maar fijn zeggen ze altijd.
Reply

#25
Kijk dat is goed nieuws, en zeker een goede service.
Maar hieruit begrijp ik dat hun die tellerplaten kunnen maken zodra daar een kopie van de tellerbak is gemaakt.
Wellicht dat er dan meerdere modellen op de markt komen, ik wacht iig even af op de foto's van junior mafffia, ben benieuwd of die gti wel netjes past Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#26
die van mij zitten er nu ook in, is echt wel mooi.
ik kan de km stand wel goed aflezen. die van mij is uit 1993.
verder nog alleen het licht aansluiten.

groet erik/stoney
Reply

#27
Gaat die kilometerteller (dus niet de dagteller) maar tot 9999, of zie ik iets heel veel over het hoofd?

Ziet er best wel grappig uit, maar m'n broert heeft ook Indiglo's in z'n Astra, maar hij hoefde niet in het tellerhuis te solderen, daar zat een adapter bij die je overal tussen de schakelaar en tellerkast kon inpluggen.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.