nog meer vitara rijders hier??????
#1
Puzzled

zijn er nog meer vitara rijders hier op het forum of ben ik hier verkeerd??39/Thumbsdown
Reply

#2
verkeerd ben je hier nooit Wink

maar erg veel Vitara rijders zijn er niet geloof ik ..
maar wel veel mensen met veel kennis van auto's , dus vragen stellen kan altijd !
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#3
Ja en nee

Allereerst welkom hiero, en als je een Suzuki hebt (en soms dat nog niet eens) zit je hier goed.

Meer Vitara-rijders kan ik me zo niet voor de geest halen, dus wat dat betreft zit je niet goed, maar..............

de techniek is zeker bij de oude Vitara gewoon hetzelfde als in de Swift, dus je zit toch wel weer goed.

Kortom Welkom en veel plezier hiero, en we zijn allemaal gek van het merk Suzuki, niet zozeer van 1 type (natuurlijk heeft ieder wel zo zijn eigen voorkeur)
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#4
leuk dat ik welkom ben haha39

maar waar vind ik dan de rest van de vitara rijders?

wil nml ook wel is weten waar en wat ik kan kopen om mn vitara op te leuken.devil
Reply

#5
Je zou kunnen kijken bij de Suzuki 4WD Club.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#6
Welkom

weet niet hoe oud je Vitara is, maar volgens mij heeft
off-road centrum Utrecht nog de meeste spullen voor de Vitara.

[Image: sigdp.jpg]
Reply

#7
Hallo!
Hier nog een Vitara eigenaar. Ik heb hem net 1,5 week.
Weet trouwens iemand of je bij de vitara de softtop ook alleen boven de voorstoelen kan openen en vastzetten?

Je kan de gehele beugel openklappen, of de softtop loshalen en die oprollen, alleen kan je geen van beide vastzetten.

Heeft iemand een idee?

Gr. Frank
Reply

#8
Hoi,

Hier nog een verslaafde Vitara rijden
Mail mij maar voor adresjes om je Vitara op te leuken, ik weet er een hoop
Heb zelf al een hoop aan mn Vitara gedaan en ben nog steeds bezig
Oa een pushbar, rvs side bars, uitgebreide audio is er net in gegaan ten kostte van de achterbank, stuur/beide pookknoppen/pedalen/remgreep etc etc allemaal van MOMO in carbon, nieuwe velgen en ga zo maar door

Reply

#9
Toevallig dat ik dit lees. Heb na m'n swift gti een poos niet hier gekeken. Rij sinds een maandje weer 4x4 en jawel een vitara. Miste het 4x4 virus wat ik had met m'n samurai/sj410 (als eerste auto een sj410 met vitara blok erin) Dus nu toch weer 4x4.

Rij nu een amerikaanse vitara (ofwel geo/chevrolet tracker/sidekick) Is weer iets aparts haha.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QHST8ITE.jpg

dat is ie

spreek jullie!

Groeten
Reply

#10
Ga je hem voor de rest nof pimpuh of laat je hem zo
Ik zou dr sowieso spatboordverbreders en andere velgen opgooien, geeft een Vitara altijd gelijk een "zwaardere" look
Ik zal van de week effe wat foto's van de mijne erop zetten, dan weet je meteen wat ik bedoel
man, ik heb al wat verspijkerd aan dat ding, lol
Ben nu nog op zoek naar een goeie airbrusher die mn wielcover kan behandelen maar tot nu toe kan ik er nog geen een vinden in de buurt van Den Haag Cry
Reply

#11
Hey!

Ja er moet zowiezo nog wel 't een en ander aan gebeuren, paar roest plekjes. Grotere wielen, ophogen bullbar en dergelijke, misschien een zonneklep erop en een paar lampen meer natuurlijk!
Reply

#12
Yep sinds vandaag in het bezit van een 2006 new grand Vitara. Ben ikm de enige of zijn er nog meer??
Reply

#13
Vorige week zaterdag een nieuw dak gekocht! Nu nog verhogen maar dat gaat problemen opleveren met mijn technische kennis Unhappy

[Image: Foto-OE6EJOSI.jpg]
Reply

#14
Hoi hier weer een Vitara rijder , heb hem nu 3 weken, distributie riem, waterpomp en nog twee v snaren vervangen, ging redelijk simpel, KN luchtfilter geplaatst, ramen geb;endeerd met folie, volledige vloerbedekking vervangen door traanplaat, Video, sat tv internet, met 500 watt basspower gemonteerd, GSM alarm geplaatst, ja kan hem nu starten met mn telefoon hahah, sterke blauwe led geplaatst in de uitlaat ( wat een mooie blauwe rookwolken zie je dan als je wegrijd ) 5 en 220v voorziening gemaakt voor pda en senseo ( die senseo is handig voor nachtvissen) , interieur verlichting omgegooit naar blauwe verlichting etc etc

Ben er helemaal gek mee nog nooit zon leuk wagentje gehad die mij ook in de blubber niet tegespreekt haha 45 45 45 45
Reply

#15
Heb voor een paar weken terug mijn Vitara ingeruild op een wat nieuwere samurai, dit met 't oog op m'n hobby van offroad rijden!

Hier wat foto's:

[Image: Foto-WUGGX6QT.jpg]

[Image: Foto-HFTVSJNV.jpg]
Reply

#16
Ehh, had even een vraagje hoe zet je een afbeelding bij je text lijkt me leuk, o en ik was nog wat vergeten heb natuurlijk ook navigatie GPS etc met Tom-Tom Extreme ( het kan soms moeilijk zijn de blubber paadjes te vinden als ik zo'n bui heb zeggen mn vrienden hij is effe van zn padje haha), en was ik bijna mn XBOX vergeten altijd handig bij een saai nachtje karperen of paling vangen.

verder Power to the VITARA riders 45 45 45 45
Reply

#17
Voor foto's plaatsen:
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...p?tid=2950
Reply

#18
leuk man ik heb ook denk 2jr geleden een vitara gehad maar door motor problemen moest ik hem helaas weg doen. ik vind het leuke auto's ik reed ook vaak alleen met het kleine stuk dak open zelfs op de snelweg maar dan meestal wel rustig.
Reply

#19
Ja hoor...hier nog een Vitara rijder. Ben in april tegen een zwarte Vitara Cabrio '93 aangelopen die uiterlijk ( binnen en buiten ) in een superstaat verkeerd. Heb hem voor weinig kunnen kopen. 39

Heb hem deze week apk laten keuren. De "keurmeester" wist niet wat hij zag..PuzzledGeen spatje roest! Het enige wat gedaan moest worden om de Vitara door de keuring te krijgen was het vervangen van een lampje van de kenteken verlichting, en een fusee kogel vernieuwen.39

Ga deze Vitara natuurlijk wel een beetje pimpen, hij is het waard!!
Reply

#20
vitarafan Wrote:Weet trouwens iemand of je bij de vitara de softtop ook alleen boven de voorstoelen kan openen en vastzetten?

De softtop ( als je een originele hebt) is id. ook alleen boven de voorstoelen te openen. Clipjes los...Openklappen....en het doek als een zig/zag naar achteren vouwen. Wel en uitkomst want de hele cabriokap eraf halen is ook weer zo'n operatie ( hebben ze bij een jimmy beter bekeken) Succes en goed smeren met de zonnebrand42
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.