aankoop gti
#1
Hey,
Ik ben vandaag even langs geweets bij een swift gti. Ding reed en schakelde heerlijk maar uiterlijk zaten er toch wat punten aan zo zat de linkersideskirt met een paar schroefen vast Puzzled en zat er toch wat roest onder de auto nu heb k geen idee of dit erge roest is of niet dus heb ik een foto gemakat met me telefoon helaas niet al te duidelijk maar ik hoop dat jullie het kunnen zien.:
[Image: 07072007001qb0.jpg]

Is dit kwaadaardig en kan k deze auto beter laten staan of is dit normaal voor een auto van 14 jaar oud (hijs uit '93)

Reply

#2
hey, gewoon vragen of je ff mag tikken met de hamer, waarschijnlijk sla je de halve bodem er zo uit37
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#3
toe, toe Hardcore, niet zo negat
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#4
haha nee zijn kei leuke wagentjes maar als ik die foto zo zie denk ik dat je je voet er al niet met je volle gewicht op kan zetten...maarja je weet het idd nooit
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#5
Welk bouwjaar is het en hoeveel vragen ze ervoor? Dat is ook niet onbelangrijk voor je beslissing.
Reply

#6
bouwjaar is 1993 182 000 op de teller en prijs heb k alvast omlaag gekregen naar 1000eurie. Kijk voor dat geld koop je natuurlijk geen nieuwe auto het gaat mij er meer om dat ie nog een jaarje of 3 heel blijft en door de apk komt Tongue Ik had eigenlijk meer geld te besteden dus voor die paar honderd diek over hou kan k eventueel ook nog wat laten lassen enzo. Maar het moet niet zo zijn dat je inderdaad zo door de bodem trapt.

Opzich zag die er redelijk netjes uit aan de onderkant behalve die rand.
Reply

#7
ik zou zeggen trek de bekleding er ff uit aan de binnekant, dan zieje meer, als je iets ziet wat oranje is van de roest tik je er waarschijnlijk zo doorheen met een schroevendraaier, het lijkt weinig maar het is zo dat het eerst door de beschermingslaag moet komen voordat je het ziet, als je het ziet is het eronder al best wel verrot, check ook onder de bitumen matten die je ziet, hier zit ook vaak roest

succes39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#8
nog een pic van een slechte plek:

[Image: 07072007yf6.jpg]


Ik denk dat ik maar het beste een ander wagentje kan zoeken zal denk geen swift worden kan weinig gti's vinden. Weet iemand iets van deze swift ? : http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=13104
Reply

#9
Ik heb 2 gti's op het oog:

http://www.speurders.nl/autos/suzuki/322...3219.23.99

http://auto.marktplaats.nl/suzuki/962997...fta_ind=15

Weet iemand iets van deze wagens?

En 91'ers hebben toch nog caberateurs is dat een voordeel of nadeel voor prestatie/verbruik
Reply

#10
elke gti heeft injectie.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.