model / miniatuur (van een suzuki ignis sport of de JWRC Ignis)
#1
Ik zoek al een paar dagen het net af, gewoon om voor de lol een schaalmodelletje te hebben.
iemand een idee waar ik een ignis sport ga vinden? of de 1600 JWRC?

mag heeel klein, maar een mooi gedetailleerd schaalmodel is natuurlijk nog leuker

iemand?
Reply

#2
Ik zou het niet weten waar je zoiets kan krijgen.
Maar als iemand het zou weten zet het hier neer lijkt mij ook wel geinig om zo een ding te hebben.
[Image: 001.jpg?dc=4675529362775573550]
Reply

#3
op grote evenementen heb je meestal wel een stalletje met miniatuurtjes.
[Image: Paarden.jpg]
Reply

#4
Ja, maar Suzuki schaalmodellen zijn een verhaal apart.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#5
In Nederland zal je niet zo snel of eerder gezegd bijna niet Suzuki schaalmodellen tegenkomen. Ik heb toen is een japanse link gevonden van een schaalmodel verzamelaar die wel wat leuke Suzuki modelletjes had waaronder rrn vrij grote Ignis.

kzal is kijken vanavond of ik deze link kan terug vinden, of iemand anders moet de link toen dr tijd opgeslagen hebben.
Reply

#6
Philip, waar heb jij jouw modelletje van de Baleno sedan vandaan????
Geen Suzuki meer.
Reply

#7
Deze heb ik 3 jaar terug op Speed 2002 gekocht van een mannetje die altijd met automerken spulletjes (pennen, stickers, wuppies enz) langs de clubkraampjes zn stuff probeert te slijten. Deze was dus meteen verkocht !

Maar officieel zijn deze schaalmodellen uitgegeven bij de introductie van de Baleno aan dealers en pers aanwezigen. Ik heb de sedan uitvoering maar er is in ieder geval ook een wagon versie, de hatch heb ik nog niet gezien.
[Image: 448322_69_full.jpg]
[Image: 448322_70_full.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.