Phillostar: Bye bye Baleno
#61
Zo, das niet verkeerd39
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#62
leuk projectje kan dat worde danTongue


maare de roze rakker uit elkaar??? hoezo dat?!
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#63
Jah dat zijn ook wel brute bakken vind ik hoor!39


Ennuh motor van je roze rakker over swappen naar de samurai?Tonguedevil
Reply

#64
beetje gaan kriebelen na het zien van die twin turbo sam?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#65
Niet direct, samuraaitje is altijd leuk. Motorswappie is nog ff bekijken want er komen nog wat zaken bij kijken om een GTi blok passend te krijgen in de sam.
Reply

#66
haha weet ook ni wat ie moet verzinnen

maar dan vind ik zo'n rose bitch toch leuker voor erbij!!
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#67
ben ik om eerlijk te zeggen met dave eens phillip, die roze is hardstikke vet, nouja, die samourai ook natuurlijk, maar vind die pinkride leuker 34

maar ja samouraitje kan je natuurlijk ook wel leuke dingen mee
Reply

#68
maare heb ik dit nou gemist... wat gaat er nou precies met die rose gebeure?!
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#69
Ik zou toch je pimpride houden Philip! Al kan je met zo'n Samurai ook heel mooi pimpen!

@Spawn: Niets voor jou, die roze raket???
Geen Suzuki meer.
Reply

#70
Ut kriebelt gewoon om die Sam te hebben, en snelheid is ook niet het enige wat leuk kan zijn aan een auto. Met zo een jeepie kan ook veel fun hebben.

De pimpride zal denkelijk in de verkoop gaan als de GTi motorswap teveel werk en kosten met zich mee brengt.
Reply

#71
@realmaniac: haha echt wel iets voor mij zo'n roze raketjeTongue waarom denk je dat ik er naar vroeg 42

@Phillostar: geloof me als ik zeg dat ik weet wat je bedoelt... (ook al heb ik geen snelle gehad.. Tongue haha ok mun swiffie reed lekker doorTongue )
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#72
Nou de Sam gaat niet door omdat ze er teveel geld voor willen hebben, dus maar weer terug gekomen op mn eerste plan.
Khep dus een vouwwagentje gekocht die achter de pimpswift komt te hangen voor de Summer Edition.
[Image: pimptrailer.jpg]

VOlgende week aan de slag en het geval schoonmaken en dan in de trendy kleur pimproze verfrollen.

Kmoet nog wel ff uitvogelen of de trekhaak die ik van Engeltje had gekregen onder de Swiffer wil passen. Ut schijnt dat de trekhaak voor de Swift modellen van 1984 t/m 1986 is, maar naar mijn weten is tussen deze bouwjaren en latere MK1's geen chassis veranderingen op de facelifts na dan.

Maar als het mee zit dan ken ik lekker op Automaxx in de vouwwagen maffenZzzz
Reply

#73
Haha kickuh man!!3939 Beloofd weer een lachuh project te worden45 45
Reply

#74
Quote:Originally posted by Phillostar
Maar als het mee zit dan ken ik lekker op Automaxx in de vouwwagen maffenZzzz

en in de fles pissendevil
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#75
Staand dan wel te verstaan he!34 , hoef ik tenminste niet op mn knieendevil
Reply

#76
hmm mk2 achterlichtjes erop zetten, spinner wheels, neon verlichting binnenin, luipaardprinttapijt erin 37
Reply

#77
Euh ik heb geen dinero meer, potje verf heb ik nog staan van de Swift dus die hoef ik niet te kopen. Kben al blij als ik het geval op kan zetten en ut ding nog redelijk waterdicht Tongue

Owhja, die luipaardprint deken heb ik al in de auto liggen, dus kheb al een extra dekentje voor snachts 37
Reply

#78
Ik heb nog wel MK2 achterlichten voor je liggen. Lachen man! Errug geinig projectje!
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#79
Dat wordt vast mooi, zo'n karretje.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#80
ghehe....geinig....

d'r moet dan natuurlijk ook een suzuki tuningclub sticker aan de zijkanten he...Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.