08-12-2004, 10:56
(This post was last modified: 13-02-2018, 13:00 by Phillostar.)
Sjow! eindelijk ff wat tijd om mezelf voor te stellen aan de forum junkies
Ik ben Philip (31 jaartjes jong ) en de regelneef die bijna 7 jaar terug samen met andere jongens dit cluppie heeft opgericht. Mn Suzuki history begint met een blauwe 85'er 1.0 Swift die ik van mn tante overkoop net nadat ik mn rijbewijs heb gehaald.
Het tuning en styling virus begint pas echt door mn aderen te stromen als ik in 1999 mn MK1 gebakkie inruil voor een 91'er Swift sedan. Deze wordt al meteen dezelfde dag voorzien van andere velgies en in dezelfde week verlaagd. Jammer genoeg na 4 jaar happy rond gereden te hebben begaf het ouwuh beessie het en werd het weer tijd voor een andere Suzuki.
En 10 jaar na mn eerste Suzuki kocht ik (voor cheap cheap ) mn huidige bolide, een Baleno sedan 1.8 GTX, waar het nodige styling en tuning werk al aan is verricht. En deze STC Die-hard zal nog lang niet van zn favoriete merk afstappen.
History of the Phillostar rides
Mn eerste ride, en de enige foto die ik er nog van heb.
Suzuki Swift 1.0 GL MK1
Suzuki Swift sedan 1.6 16V MK2
Voor:
Er tussenin:
Na:
Met custom achterbumper en eerste Fox zonder knipperlichten.
Suzuki Swift MK1 GXI 1.3 16V DOHC (5 deurs GTi)
Voor:
Na:
Alpen Kreuzer vouwPimpwagen
Voor:
Na:
Subaru E10 1.0 VAN
Voor:
Na:
Huidige rides
Suzuki Swift MK1 GXI 1.3 16V DOHC (5 deurs GTi), 1986
Voor:
Suzuki Swift 1.3 GLX, 1987
Voor:
Na:
Suzuki Baleno 1.8 GTX sedan, 1996
Voor:
Na:
Update 1 mei 2007 - Nieuw Kleurtje voor het balletje
Het is BMW Sepang Bronze geworden
Over de kleur en het spuitwerk ben hartstikke tevreden alleen is mijn strakmaak werk m.b.t. de deuren en motorkap niet netjes geworden. Door de tijdsdruk heb ik het teveel afgeraffelt. Maar laten we maar zeggen dat je dat vanaf een afstand niet ziet
Het zal er wel op neer komen dat ik de deuren en motor nog een keer zal overdoen, want ik wil ze toch strak hebben.
Verder vindt ik het een geslaagde make-over, het nieuwe kleurtje is subtiel en de gehele auto is nu in
Ik ben Philip (31 jaartjes jong ) en de regelneef die bijna 7 jaar terug samen met andere jongens dit cluppie heeft opgericht. Mn Suzuki history begint met een blauwe 85'er 1.0 Swift die ik van mn tante overkoop net nadat ik mn rijbewijs heb gehaald.
Het tuning en styling virus begint pas echt door mn aderen te stromen als ik in 1999 mn MK1 gebakkie inruil voor een 91'er Swift sedan. Deze wordt al meteen dezelfde dag voorzien van andere velgies en in dezelfde week verlaagd. Jammer genoeg na 4 jaar happy rond gereden te hebben begaf het ouwuh beessie het en werd het weer tijd voor een andere Suzuki.
En 10 jaar na mn eerste Suzuki kocht ik (voor cheap cheap ) mn huidige bolide, een Baleno sedan 1.8 GTX, waar het nodige styling en tuning werk al aan is verricht. En deze STC Die-hard zal nog lang niet van zn favoriete merk afstappen.
History of the Phillostar rides
Mn eerste ride, en de enige foto die ik er nog van heb.
Suzuki Swift 1.0 GL MK1
Suzuki Swift sedan 1.6 16V MK2
Voor:
Er tussenin:
Na:
Met custom achterbumper en eerste Fox zonder knipperlichten.
Suzuki Swift MK1 GXI 1.3 16V DOHC (5 deurs GTi)
Voor:
Na:
Alpen Kreuzer vouwPimpwagen
Voor:
Na:
Subaru E10 1.0 VAN
Voor:
Na:
Huidige rides
Suzuki Swift MK1 GXI 1.3 16V DOHC (5 deurs GTi), 1986
Voor:
Suzuki Swift 1.3 GLX, 1987
Voor:
Na:
Suzuki Baleno 1.8 GTX sedan, 1996
Voor:
Na:
Update 1 mei 2007 - Nieuw Kleurtje voor het balletje
Het is BMW Sepang Bronze geworden
Over de kleur en het spuitwerk ben hartstikke tevreden alleen is mijn strakmaak werk m.b.t. de deuren en motorkap niet netjes geworden. Door de tijdsdruk heb ik het teveel afgeraffelt. Maar laten we maar zeggen dat je dat vanaf een afstand niet ziet
Het zal er wel op neer komen dat ik de deuren en motor nog een keer zal overdoen, want ik wil ze toch strak hebben.
Verder vindt ik het een geslaagde make-over, het nieuwe kleurtje is subtiel en de gehele auto is nu in