Twan's Project MK4 GTI 'Agressive Style'
#1
Suzuki Swift Mk4 '97
Afgedraaid vliegwiel
Sebring einddemper + middenpijp
Inter Alloy Schokbrekers en veren (45 mm verlaagd)
Agressive style voorbumper
Spatbordverbreders
ABS
Airbags
Airco
Centr. Portiervergrendeling
Electrische ramen en spiegels
Stuurbekrachtiging
Witte knipperlichten
15" Lichtmetalen velgen
Verstelbare kuipstoelen
4-punts gordels
Enz, Enz

Dit was het wel zo'n beetje, nu de foto's:

[Image: img00153vw.th.jpg]

[Image: img00168hc.th.jpg]

[Image: img00179xe.th.jpg]

[Image: img00189fb.th.jpg]

[Image: img00195bz.th.jpg]

[Image: img00209nd.th.jpg]

UPDATE
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#2
Erg leuk projectje!!! Vind de spatbordverbreders ook erg mooi staan!!! Zou ze zelf alleen met poly door hebben laten lopen in de skirts... Maar wel gaaf!!!
***Swiffer Chick***
[Image: gielske.jpg]
http://www.gielskesridezzz.tk
Reply

#3
Nette wagen Twan, maar hij schreeuwt om een achterbumperlip!! Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#4
Thanks!

De spatbordverbreders worden op lange termijn, net als de skirts, 1 gemaakt met de carrosserie. Maar dat komt nog wel een keer.

De achterbumperlip zal er eerder zijn, samen met een setje custom-made achterlichten.
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#5
Ziet er goed uit. 39 Zelfde voorbump als ons. Heb je ook dat ie erg laag is? Wij komen bijna de drempels niet over. 42

Gr. allisonendaniel
Reply

#6
allisonendaniel Wrote:Ziet er goed uit. 39 Zelfde voorbump als ons. Heb je ook dat ie erg laag is? Wij komen bijna de drempels niet over. 42

Gr. allisonendaniel

Watvoor wielen heb je? Ik had het met 14" wel, maar met 15" nietWink Hij is nog 4 cm verlaagd ookBiggrin
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#7
altijd leuk om te zien dit Biggrin

maar dat je een gti blok heb geloof ik niet, tenzij naderhand ingebouwd.

Vanaf 97 zijn er namelijk geen gti blokken meer geleverd

grtz John


Reply

#8
Mystic Devil Wrote:altijd leuk om te zien dit Biggrin

maar dat je een gti blok heb geloof ik niet, tenzij naderhand ingebouwd.

Vanaf 97 zijn er namelijk geen gti blokken meer geleverd

grtz John

Klopt, ben ik me van bewustWink Maar er komt een 16V in, al twijfel ik nog tussen de SOHC en DOHC (GTI) motor.
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#9
Twan Wrote:
allisonendaniel Wrote:Ziet er goed uit. 39 Zelfde voorbump als ons. Heb je ook dat ie erg laag is? Wij komen bijna de drempels niet over. 42

Gr. allisonendaniel

Watvoor wielen heb je? Ik had het met 14" wel, maar met 15" nietWink Hij is nog 4 cm verlaagd ookBiggrin

Uhm, ik ben ook 4 cm verlaagd en heb ook 15" eronder liggen... Ik raak echt vaak de drempels terwijl ik schuin erover ga en super langzaam rij. Ik kan de voorbump weer laten spuiten zo vaak ik de drempels gekust heb. 42 Trouwens de achterbump kunnen we ook weer gaan spuiten, omdat een paar grapjassen buizen op de weg gelegd hadden. Unhappy Kon niet meer ontwijken, reed er overheen en op de 1 of andere manier klapte hij tegen de binnenkant van de achterbump aan, dus hij is gewoon gescheurd. Cry
Reply

#10
Welke bandanmaat heb je? Ik heb 185/50/15, als je een plattere band hebt, kun je de drempels gaan raken. Ik kan gewoon rustig in de tweede versnelling over de drempels39

Wel zonde van die achterbumper dan!

allisonendaniel Wrote:
Twan Wrote:
allisonendaniel Wrote:Ziet er goed uit. 39 Zelfde voorbump als ons. Heb je ook dat ie erg laag is? Wij komen bijna de drempels niet over. 42

Gr. allisonendaniel

Watvoor wielen heb je? Ik had het met 14" wel, maar met 15" nietWink Hij is nog 4 cm verlaagd ookBiggrin

Uhm, ik ben ook 4 cm verlaagd en heb ook 15" eronder liggen... Ik raak echt vaak de drempels terwijl ik schuin erover ga en super langzaam rij. Ik kan de voorbump weer laten spuiten zo vaak ik de drempels gekust heb. 42 Trouwens de achterbump kunnen we ook weer gaan spuiten, omdat een paar grapjassen buizen op de weg gelegd hadden. Unhappy Kon niet meer ontwijken, reed er overheen en op de 1 of andere manier klapte hij tegen de binnenkant van de achterbump aan, dus hij is gewoon gescheurd. Cry
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#11
Ik heb alles precies hetzelfde... 43
Reply

#12
allisonendaniel Wrote:Ik heb alles precies hetzelfde... 43

Vaag...
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#13
Ik heb ook die voorbumper met jamex verlaging
met bandenmaat (nog) 195/50/15 moet ik zelfs al oppassen met drempels

over een maandje heb ik 45 eronder liggen kan ik gaan lachen met die drempels hier.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#14
nonsens Wrote:Ik heb ook die voorbumper met jamex verlaging
met bandenmaat (nog) 195/50/15 moet ik zelfs al oppassen met drempels

over een maandje heb ik 45 eronder liggen kan ik gaan lachen met die drempels hier.

Jullie hebben zeker nog ori schokbrekers? Ik heb veren + schokdempers (compleet set dus) van Inter Alloy. Ik denk dus dat het verschil em in de schokbrekers zit. Die van mij zijn namelijk keihardWink
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#15
Mnee ik heb rondom monroe schokdempers...Idea
Reply

#16
Ik zou het niet weten, voor zover ik weet zitten bij mij nog de orginele schokdempers eronder.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#17
Ik heb dus
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

#18
@Twan: ff een vraagje:

Ik heb dezelfde auto als jij en wil m iets leuker maken.
Heb achterop spoilertje met 3e remlicht en 16 inch velgen worden deze week geleverd als het goed is Biggrin
Nu wil ik ook de knipperlichten aan de zijkant en naast de koplampen in het wit hebben, maar...
Volgens de Suzuki-dealer zijn die niet verkrijgbaar voor dit model, maar jij hebt ze wel zie ik, waar vind ik die?

Bij voorbaat dank!
[Image: onderextrakleindy2.jpg]

Reply

#19
daarom staat mijn swift mk4 weer op orginele veren kon bij mij de straat bijna niet meer in

@manuel ff zoekfucktie gebruiken op het forum


Twan Wrote:Welke bandanmaat heb je? Ik heb 185/50/15, als je een plattere band hebt, kun je de drempels gaan raken. Ik kan gewoon rustig in de tweede versnelling over de drempels39

Wel zonde van die achterbumper dan!

allisonendaniel Wrote:
Twan Wrote:
allisonendaniel Wrote:Ziet er goed uit. 39 Zelfde voorbump als ons. Heb je ook dat ie erg laag is? Wij komen bijna de drempels niet over. 42

Gr. allisonendaniel

Watvoor wielen heb je? Ik had het met 14" wel, maar met 15" nietWink Hij is nog 4 cm verlaagd ookBiggrin

Uhm, ik ben ook 4 cm verlaagd en heb ook 15" eronder liggen... Ik raak echt vaak de drempels terwijl ik schuin erover ga en super langzaam rij. Ik kan de voorbump weer laten spuiten zo vaak ik de drempels gekust heb. 42 Trouwens de achterbump kunnen we ook weer gaan spuiten, omdat een paar grapjassen buizen op de weg gelegd hadden. Unhappy Kon niet meer ontwijken, reed er overheen en op de 1 of andere manier klapte hij tegen de binnenkant van de achterbump aan, dus hij is gewoon gescheurd. Cry
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#20
manuel82 Wrote:@Twan: ff een vraagje:

Ik heb dezelfde auto als jij en wil m iets leuker maken.
Heb achterop spoilertje met 3e remlicht en 16 inch velgen worden deze week geleverd als het goed is Biggrin
Nu wil ik ook de knipperlichten aan de zijkant en naast de koplampen in het wit hebben, maar...
Volgens de Suzuki-dealer zijn die niet verkrijgbaar voor dit model, maar jij hebt ze wel zie ik, waar vind ik die?

Bij voorbaat dank!

Ik heb ze bij Brezan, 25 euro per set39 (was met korting, voor particulieren iets duurder denk... Is wel imitatieWink
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.