swift gti club holland
#41
een gigantische kick maar ik ben benieuwd wat er nog bekend is van VOOR 99? ik ken het forum vanaf 2000 en toen was phillo er al een tijd idd maar mijn gti was in de vroege jaren 90 al lid van de swift gti club geweest. zijn er nog mensen die de oude clubblaadjes hebben?

de club zou overigens toen ook niet lang bestaan hebben. dus die doorstart is pas jaren later geweest??? weet iemand meer???
Reply

#42
Nou, ik zou zeggen lees de eerste pagina eens door, ik denk dat je je vragen daar beantwoord gaat vinden.

Er is bijna niets bekend van voor '99, omdat die mensen allemaal al jarenlang van het forum zijn verdwenen.
Reply

#43
had alles al gelezen mafkikker. maarja na de winter ga ik nog een keer op bezoek dus dan zal ik ik nog wel allerlei leuks horen van die tijd. mijn gti is van 92 en kort daarna zat de vorige eigenaar bij de club . de club bestond toen ook niet lang maar hij is wel naar een aantal meetings geweest zoals met zijn allen naar de werrkplaats ferrari van kroymans in hilversum. swift gti club zou toen de enige geweest zijn die binnen mocht in die ruimten en blijkbaar heeft dat toen indruk gemaakt. de werkplaats zag er uit als een ziekenhuis en de vakmensen hadden witte overalls aan. ik zou het wel erg mooi vinden als deze mensen het forum nog vinden al zijn ze nu 40 tot 70 ofzo. de ex owner van mijn gti is met pensioen

had dit topic in 2007 ook gelezen maar hoewel ik hier vanaf 2000 kom heb ik nooit gehoord van een eerdere tijd dan 99. Voor mij is dan ook phillo de swiftgoeroe gebleven haha
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.