STC te gast in VPRO TV-programma "De Garage" [Voorlopig afgelast]
#21
denk het niet, omdat ik er speciaal vrij voor moet nemen.
of club bestuur moet vinden dat mijn auto er perse bij moet zijn? maar een echte show bak is het niet.
dan denk ik meer aan Gtiswift ofzo.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#22
Ik heb vanmiddag bericht gekregen van de VPRO dat de opname met ons als club verschoven is naar een latere datum (nog onbekend). Door de invulling van het programma en het aantal items, wordt ons club item opgeschoven.

Helaas, we zien wel wanneer we weer uitgenodigd worden.
Reply

#23
Jammer... Hopen dat het wel doorgaat dan...
Reply

#24
Laat nieuwe datum maar weten, ga ik wel ff kijken!!!
Reply

#25
Dit is jammer om te horen...wordt afwachten dus..

Zet je wel op tijd de nieuwe datum neer?
39
Reply

#26
Laat maar weten wanneer die nieuwe datum is. Lijkt me ook wel leuk om een keer te kijken daar.

Grtz Ramon
Reply

#27
Net een aflevering van de garage gezien. Ging over Japanse auto's. Heb toch sterkt het gevoel dat deze uitzending eigenlijk zou worden opgevuld met Suzuki's. Nu zag ik een Honda Del Sol en een Toyota Corolla. Volgende week komt nog een uitzending, maar denk dat het voor de STC is afgeblazen aangezien de aflevering na volgende week een compilatie wordt. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Reply

#28
Om een of andere vreemde reden is mijn oog nooit gevallen op dit topic ?

Ik heb inderdaad net ook de aflevering gezien met de CRX en Corrola, ik moet zeggen, leuk programma en geeft ook ook positieve draai aan de "tuningsscene".

Lijkt me wel leuk om inderdaad naar dat programma te gaan met de suzukiclub Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#29
We zijn naar volgend seizoen doorgeschoven ergens in het najaar. Toen we benaderd werden zouden we in eerste instantie in de eerste aflevering komen maar dat kwam ons niet goed , daarna zou het 21 mei worden maar toen toch weer 18 juni.
We zullen het wel horen als ze ons weer inplannen.
Reply

#30
met hoeveel auto's mag de club in het programma?

Wanneer word dat programma uitgezonden? heb het nog nooit gezien..
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#31
Wordt op maandagavond uitgezonden.
Als je het nog na wil kijken: http://www.uitzendinggemist.nl
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.