project Geilstra( Probleem gevonden ????
Voordat je 'm naar de dealer brengt, wil ik er ook wel even naar kijken hoor39 Ik heb eventueel ook nog een andere ECU liggen die we kunnen proberen. Scheelt je weer geld, want ik kost geen geld34.
....Drivin' the Rival....
Reply

Dat zou gezellig zijn mark39 Neem je dit keer wel schone kleren mee3442

Reply

SpeedSwiftMarky Wrote:Voordat je 'm naar de dealer brengt, wil ik er ook wel even naar kijken hoor39 Ik heb eventueel ook nog een andere ECU liggen die we kunnen proberen. Scheelt je weer geld, want ik kost geen geld34.

ohw jij kost geen geld kan je voor mij ff een turbo blok erin hangen 42???

Geintje

iig goed bezig geilstra 39

Marcoswift
[Image: dsc02073ir2vy2.jpg]
Suzuki Swift GTI Turbo ---> [Image: 286346_4.png] 42 (lekker zuinig dus Tongue)
Reply

Geilstra Wrote:Uit lezen van de ecu heb ik niet gedaan, brand ook geen check engine lampie

alles is origineel aan de motor
bougie kabels zitten op de juiste plek
benzine en filter heb ik nog niet vervangen
distributie kan ik thuis niet controleren ( denk ik )

Maar volgens de vorige eigenaar , heeft ie het al gehad voordat hij hem ging demonteren. Maar heeft verder geen aandacht aanbesteed omdattie toch uitelkaar ging.

Vertelde hij later pasPuzzled


Hey Ferry ziet er prima uit zoals hoe je bezig ben. Wordt weer een best karretje.


Voor wat het inhouden...heb je de middendemper al eens nagekeken op eventuele verstopping....??? Motorisch heeft de auto eigenlijk nooit een klap verkeert gegeven en stationair was er ook niks aan de hand. Waarom ik denk dat het wel eens aan de middendemper zou kunnen liggen is omdat de kat van de auto helemaal kapot was (die pot van binnen) daarom is er toen ook een gloednieuwe kat onder gekomen. Wellicht dat er delen graniet de middendemper ingeblazen zijn en de doorgang afsluiten/vernauwen?? Dat ik het misschien niet verteld heb is omdat ik er verder niet meer over nagedacht had toen de auto in de loods stond en omdat toch ook andere plannen waren voor de uitlaat lijn. Ik herrinerde me het pas weer toen jij er over begon op het forum.


Veel succes ermee nog verder met het project, het is wel leuk om te zien dat de auto weer langzaam weer netjes wordt 39 39
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

Ik zal dan idd schone kleren meenemen42.
Voordat ik je kan komen helpen, moet ik eerst allisonendaniel helpen, want dat had ik belooft. Ik neem aan dat het nog wel even kan duren voordat je Swift rijdt?
We spreken tegen de tijd wel wat af als het zo ver is39
....Drivin' the Rival....
Reply

Hehe sorry... Wink Ik hoor wel van je Marky waneer je de tijd hebt.

Gr. Daniel
Reply

allisonendaniel Wrote:Hehe sorry... Wink Ik hoor wel van je Marky waneer je de tijd hebt.

Gr. Daniel

39
....Drivin' the Rival....
Reply

SpeedSwiftMarky Wrote:Ik zal dan idd schone kleren meenemen42.
Voordat ik je kan komen helpen, moet ik eerst allisonendaniel helpen, want dat had ik belooft. Ik neem aan dat het nog wel even kan duren voordat je Swift rijdt?
We spreken tegen de tijd wel wat af als het zo ver is39

Ik zal voor die tijd ff naar de uitlaat kijken ( zie Post cobra ).
en je hebt SMS terug39

Reply

Ondertussen zit er ook weer een klein beetje interieur in

[Image: Foto-6LS8B6JW.jpg]

Reply

Naaajs, ziet er weer fris uit!
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

Kijk, nu gaat het lekker opschieten39 Nog even er is weer een zo goed als nieuwe Swift op de weg37Smile
....Drivin' the Rival....
Reply

Gaat goed zo, nog ff en hij is klaar Biggrin
Reply

Vanavond is de auto zelf in de grond verf gegaan, de binnenkantjes al in de kleur.Komende dagen ga ik motorkap, deuren en achterklep monteren en dan word alles in 1 keer afgespoten.
Heb ook me voorraam er maar uit gehaald want daaronder zat hoe verrassend, roest 34

[Image: Foto-SCKGDI3W.jpg]

[Image: Foto-3MDD8834.jpg]

[Image: Foto-QHOZQDM6.jpg]

Reply

Jij gaat echt veel plezier aan je auto beleven zo te zien. 39 Ziet er al echt goed uit.

Gr. Daniel
Reply

Dat moet zeker wel gaan lukken39

Reply

Ikke ben best wel jaloers34 Als de auto volledig klaar is, kom ik effe naar je toe om het motorische probleem te fixen en om de GTi in realm life te bekijken39.
Ook zal ik dan waarschijnlijk een cadeautje voor je meenemen42Tongue
....Drivin' the Rival....
Reply

Als de auto weer thuis is , en redelijk opgebouwd, zal ik even uitlaten gaan wisselen. Mocht dat niet oorzaak zijn. geef ik ff seintje.
Natuurlijk mag je evengoed wel langskomen39 ben benieuwd naar je verrassingTongue

Reply

Ziet er netjes uit man echt goed bezig straks de enige echt roestvrije gti van nederland 39
http://gtracer.net/profiles/markluitjes
Check out my carlot at GTRacer
Reply

De auto staat in de kleur39 Volgende week gaan de spiegels, deurgrepen, voorbumper en achterbumper in de kleur.
Komende weken druk met opbouwen bezig zijn39Biggrin

[Image: Foto-JOMK7QHZ.jpg]

[Image: Foto-6KUBKPVR.jpg]

[Image: Foto-T7EK7HYC.jpg]

[Image: Foto-JC874SVT.jpg]


Reply

Gaaf, heel gaf.
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.