project Geilstra( Probleem gevonden ????
#21
Hey Ferry!

gaaf projectje!!! Maarreh.... motorisch niets doen??? Je hebt er niet zoveel verstand van....???
Ik heb ooit eens in Alkmaar staan kwijlen bij een blauwpaars gebakkie met turbootje ofzo. En die was toch echt van jou. Wink


GreetZ Jordy
Geen Suzuki meer.
Reply

#22
VR Wrote:hoe was het ook al weer? Geilstra Tuning toch?37

veel succes!39

Je hebt de afgelopen jaren goed opgelet VR 39devil

@ realmaniac : Dat was dan ook met veel hulp van rubberburner39

Reply

#23
Vandaag weer lekker lopen klooien39

Nieuwe slot balk gemonteerd ( gelast )

[Image: Foto=7FLNI8GK]

En meteen maar ff in kleur gespoten

[Image: Foto=LB4D7H4W]

Roest gaten aan de rechterkant van het binnen scherm. Daar ga ik misschien morgen nog ff aan verder.

[Image: Foto=CY3OZLT4]

Weer een gat voor de verandering

[Image: Foto=SYU74UW3]

En weer dicht

[Image: Foto=ZMOE6PWA]

Was um weer voor vandaag39

Reply

#24
Gaaf project!39 Je pakt het gelijk goed en grondig aan zo te zien... Goed bezig!3945
Reply

#25
top man..maar jij bent een ervaren lasser neem ik aan of is het echt niet moeilijk. de mijne wordt volgende week onder handen genomen als het goed is
Reply

#26
Ziet er weer netjes uit Ferry39. Keep up the good work!

@ Tommyknocker:

Volgens mij is het Geilstra z'n werk, dus daarom dat het er zo netjes uit ziet. Ook als je de juiste gereedschappen hebt en een beetje kennis van zaken, dan kom je al een heel eind. Alleen de gereedschappen zijn zo duurCry.
....Drivin' the Rival....
Reply

#27
Klopt helemaal , ik ben autoschade hersteller van beroep. Dure gereed schappen valt wel mee, ik gebruik een slijptol, boormachine met 3M schijf en een las apparaat( hobbybob ding bij de gamma vandaan). dat is dan het duurste wat ik heb staan.
Materiaal zoals verf,primer, schuurpapier enz , haal ik gewoon bij de brezan of lasulec

Reply

#28
echt netjes je maakt er echt een nieuwe van zou dit ook graag met mijne doen...

achter mn zijschermen was t btw niet zo erg als die van jou, nog geen gaten maar wel oppervlakkige roest
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#29
hardcore Wrote:echt netjes je maakt er echt een nieuwe van zou dit ook graag met mijne doen...

achter mn zijschermen was t btw niet zo erg als die van jou, nog geen gaten maar wel oppervlakkige roest

Wel meteen behandelt toch ? 39

Reply

#30
tuurlijk boormachine met staalborstel erop en daarna fertan da spul tegen roesten en daarna strijkkit
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#31
Zow, hij is echt goed bezig Biggrin
Je pakt het goed aan, volgens mij gaat die swift de komende 10 jaar niet meer roesten Tongue
Maar suc6 verder 39
Reply

#32
[quote=Geilstra]
Klopt helemaal , ik ben autoschade hersteller van beroep. Dure gereed schappen valt wel mee, ik gebruik een slijptol, boormachine met 3M schijf en een las apparaat( hobbybob ding bij de gamma vandaan). dat is dan het duurste
Geen Suzuki meer.
Reply

#33
Leuk projectje van iemand uit het zelfde winderige stadje als ik 39

Ik ga het zeker volgen, ben benieuwd hoe het gaat worden Smile
Reply

#34
het ferry, leuk dat je die swift weer een 2e leven gaat geven man !! ziet er allemaal goed uit, ben benieuwd naar het eind resultaat strax 39
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#35
Bedankt voor de leuke reacties39 Verwacht geen dikke bodykit, het gewoon de bedoeling om hem lekker roest vrij te maken, en te houden vooral42

Reply

#36
Mijn mond viel open toen de swiffer er zo zielig bij stond op de wagenCry

Maar vind het helemaal top dat je dit project gaat doen, en aan de foto's te zien gaat het helemaal goed komen met hem39
Heb er verder effe geen woorden voor.... Succes man, ga dit project zeker volgenTongue
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

#37
Hier was ik vorige week gebleven:

[Image: Foto=CY3OZLT4]

De roest ruim weggeslepen:

[Image: Foto=6AWUCRAB]

UIteraard in de zinc spray gespoten voordat ik de plaatje erop las, Heb ik bij alle ingelaste platen gedaan.

[Image: Foto=3FSF6CGF]

Ook nog even een stukje dorpel meegepakt ondertussen R.V.

[Image: Foto=QHXCLWGR]

[Image: Foto=XURNMTNU]

Reply

#38
mooi je maakt er echt een nieuwe van, dit word de hardste oude swift die er is!39 echt super netjes werk!!
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#39
hardcore Wrote:mooi je maakt er echt een nieuwe van, dit word de hardste oude swift die er is!39 echt super netjes werk!!

Ik doe me best om er wat knaps van te maken en te houden natuurlijk34
Reken maar dat er heel wat liters ML in worden gespoten als hij klaar is39

Reply

#40
Geilstra Wrote:Ik doe me best om er wat knaps van te maken en te houden natuurlijk34
Reken maar dat er heel wat liters ML in worden gespoten als hij klaar is39

Wat zal ie dan langzaam gaan met al dat ML!Zzzz34
Weer eens tijd voor turbo misschien??Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.