MK6 Concept-S Grill Logoloos !!!NU MET HOW-TO!!!
#1
Omdat de opening in mijn Concept-S grill andere afmetingen heeft als de orginele grill kan ik niet zomaar een logoloze grill erin zetten. Daarom ga ik er binnenkort 1 zelf maken. Ik weet inmiddels welk gaas ik moet hebben en met dank aan ChickenLittle ben ik nu ook in het bezit van een SuzukiSport logootje. Zijn er mensen met een Concept-S grill die ook met dit idee zaten en een how-to willen zien. Anders plaats ik alleen foto's van het eindresultaat.

Dit is een beetje de inspiratie geweest.
[Image: img1_up.jpg]
[Image: img2.jpg]
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#2
Ik heb vandaag het gaas binnen gekregen en ga volgende week het projectje uitvoeren. Nog steeds geen intresse voor een how-to?
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#3
Gooi er gewoon een how to op..

Dan hoeven de andere mk6 rijders het niet meer te vragen en aparte topics te openen... zo houden we het forum schoon!39
[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!
Reply

#4
Zeker wel interesse in een how-to!

En wat kost het totaalplaatje? Hetgeen ook van groot belang is. Tevens zouden wat foto's niet gaan misstaan na inbouw.
Reply

#5
een how to is altijd handig. zelf heb ik ook een andere grill onder gemonteerd. een andere dan wel, maar het is voor de eerste keer een lastig werkje hoor. dit komt omdat de gehele voorbump eraf moet. eenmaal gedaan word het (zoals vaker) een easy job. succes met de how to en er zullen genoeg mensen iets aan hebben !
Reply

#6
Noord26 Wrote:Zeker wel interesse in een how-to!

En wat kost het totaalplaatje? Hetgeen ook van groot belang is. Tevens zouden wat foto's niet gaan misstaan na inbouw.

Het kostenplaatje is 49 euro voor het gaas van Rieger. Als je de Concept-S grill ook nog eens los wilt kopen (ik had hem bij mijn bodykit er al bij) dan komt die prijs er ook nog bij.

TheFastTurtle Wrote:een how to is altijd handig. zelf heb ik ook een andere grill onder gemonteerd. een andere dan wel, maar het is voor de eerste keer een lastig werkje hoor. dit komt omdat de gehele voorbump eraf moet. eenmaal gedaan word het (zoals vaker) een easy job. succes met de how to en er zullen genoeg mensen iets aan hebben !

Deze is een stuk makkelijker de Concept-S grill zit voor de bumper en voor de originele Suzuki grill. Je hoeft dus echt alleen maar het grilletje zelf eraf te halen.
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#7
BIJ DEZE DAN DE HOW-TO.

BENODIGDHEDEN:
- RIEGER RACE GAAS CKS7UN01 (ZWART RACEGAAS ABS KUNSTOF, 125x30cm IN ECHT RS-OPTIEK
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#8
Goede howto 45

en ziet er strak uit ook trouwens 39
[Image: sig.jpg]
Reply

#9
knap werk, en goed uitgelegd 39
Reply

#10
mooi werk man maar heb je nu niet van die kleine inkepingetjes in je plaatwerk waar het logo zat op de grill?
Reply

#11
RedSwift-MK6 Wrote:mooi werk man maar heb je nu niet van die kleine inkepingetjes in je plaatwerk waar het logo zat op de grill?

Hey sorry voor de late reactie zag je vraag nu pas, Maar er zitten inderdaad 2 hele kleine inkepingkjes in het kunstof van de grill maar die vallen bijna niet op. Alleen als je er dicht op staat maar zeker niet degene die je brute grill in z'n spiegel ziet Biggrin
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#12
Er is nu een goedkoper alternatief voor het gaas van Rieger dat vrij duur is. Nu heeft Lester het ook in een open en gesloten variant. Te bestellen bij Autostyle.

Prijzen voor zowel open als gesloten variant:
24x98cm:
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.