the freaks come out @ night (posten tussen 00:00 en 07:00
Ga slapen johWink
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

ik blijf lkkr wakker hoor
Reply

Hey Tommy waar ben je vandaag? heheheWink
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

ben ik weer eens de enige op het forum aanwezig hahahahaha, werkse iedereen die moet werken en andere have fun met wa je gaat doen vandaag
Reply

Goeiemorgen allemaal.. haha ik gat eens even de voordeur van me moeder onveilig maken want die is vandaag 50 geworden!!!!!devildevil
Reply

ik had nachtdienst en vannacht weer 2 tot 7 u zal er niet zijn helaas haha.
Reply

zo 2 nachtdiensten achter de rug, nog 1 te gaan. Moet vannacht synchroon kennen jumpen met mijn maatje, collega's komen dan even polshoogte nemen stupid Heb het vannacht pas geleerd dus gaat never nooit niet lukken, maar mag de pret niet drukken whahaha.

Half uurtje ga ik lekker naar huis, ken niet wachten, weer een drukke dag ook voor de boeg.

Voor iedereen die zodadelijk gaat werken: werkse!!

Greetz Bianca Wink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

ik ga pitten.. daaaag!!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Goeiemorgen allemaal!!!
Reply

Jongens ik ben nijna klaar met mijn auto.hehehe, dus wat betreft de schade,

Ik wil Tommy een gelukkig vakantie komende zondag.
Whoehoe, heel veel foto's maken Tommy,

Ook van de zon's ondergaan. lol
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

pff.. ik ga pitten..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

waha wat en rust hier, ik speel vals ik mag eigelijk nog niet posten haha, ik zit me al de hele dag te vervelen in Laredo Texas34
Some say his skin has the texture of a dolphin's, and that wherever you are in the world, if you tune your radio to 88.4, you can actually hear his thoughts...

Reply

@RUDEBOY
thanx kerel ja ik ga zekerz fotoos maken....weet niet of ik lang op curcacao zal zijn anders zal ik wel fotoos maken op zondagavond op koraal tabak haha. meeste fotoos zullen wel van bonaire worden. jij suc6 met school en je ride: zal in elk geval een hele stoot meer vermogen geven
Reply

sorry voor de post op illegale tijdstip maar krijg um niet verwijdert. foutmelding krijg ik en zou geen toegang hebben of op inactief staan of what so ever..........
Reply

oke en daar zit ik in me eentje op het forum34 Volgens mij maar eens tijd om te gaan slapen?? Nou mensen maar weltrusten en werkse morgen enzo ik ben gelukkig vrij34
Reply

een hele goeden morgen allemaal. voor degene die al op zijn dan. of dat nu worden. ik zit alweer op me werk even mail kijken even op het forum neuzen. en dan weer aan het werk. drukke dag vandaag hopelijk laat in de middag als ik naar huis ga weer een beetje zon want dan kan me dak weer open Biggrin39 en wat is er nou beter dan lekker warm temperatuurtje. in je cabrio iedereen uitlachen die ook in de file staat te zweten in hun dichte autotjes Tongue heerlijk devil42 maarja mensen ik ga aan het werk dit is eigenlijk al de baas zijn tijd. dus ik ga meer eens wat doen ... Fijne dag iedereen geen brokken maken hou die soezies heel. en we spreken elkaar vanavond
[img]http://members.lycos.nl/lieverdjuhs/auto's/mijn%20auto/neon/neon%20picture.jpg[/img]
Reply

Zit iedereen nog in de kroeg, of had ik als enigste nog de behoefte om het forum vol te posten? Tongue
Reply

Mogguh!

Na een goed potje Bf 2142 ben nu weer aan m'n eind..lekkerrrr slaaaapen!!!39
GrEeTz Bram
Reply

ik ben over mn slaap heenUnhappy


heerlijk nog maar ff msnen dan42
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

zo de werkweek gaat weer beginnen, ik ben alleen nog een beetje heeel erg brak van t weekend Smile
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.