the freaks come out @ night (posten tussen 00:00 en 07:00
zo een post van mij van een freak Wink
Reply

Stealth-B2 Wrote:zo een post van mij van een freak Wink
je was te vroegWink



ik ga nu maar eens slapen denk ik.
net een nieuwe leader inmekaar gemonteerd voor het Journaal39
hopen dat ze dr blij mee zijn37

trusten iedereen!
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

pfoe dat gamen werkt af en toe erg verslavend!

ga nou denk maar es naar me nest toe! luitjes, 39
GrEeTz Bram
Reply

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

hmmm...tijd om naar bed te gaan, genoeg wortel geschoten34
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

my work here is done...ik ga dr kroeg inSmile
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

i'm alife!! alife!! whoehahaha, heb de paintball overleefd hehehe, maar 2 blauwe plekken39 heb me de ******* gerend en geschoten, maar was helemaal super om voor het eerst sind jaren weer effe lekker door de modder te kennen glijden en duiken hehehe, blijft een kick geven paintballen.39
Achteraf effe lekkere BBQ met de groep en daarna als een speer naar huis om me om te kleden en te douchen, zag er niet uit whahaha. Heb maandag of dinsdag dus weer wat te doen, de vloer en pedalen boenen van de swifster. Ben zo diep in de modder weggezakt op 1 schuilplek dat muh kissies volstonden whahaha. Dis moet ik dus ook effe boen 1 dezer dagen, maar komt vanzelf.

Zo en nu ga ik weer effe mijn maatje zieken hehehe, losse balluh en doei!!Wink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

Ik ben om 3 uur wakker om te lerenWink
En ik ben nog bezig, straks om 9 uut tentamen!!
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

So ben ik weer, nog 2 nachtdiensten te gaan, zo druk als het gisternacht was, zo rustig is het nu. Was pas om 4 uur vanmiddag wakker maar heb de ene na de andere dip hier whahahaha, zegt al genoeg over hoe boeiend de dienst isThumbsdown maar goed, nog 2 uurtjes en dan ga ik mijn ventje maar weer s pesten hehehedevil
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

ha kan ik hier ook een keer posten haha


ik ga slapen
Sorry... Ik verkoop alleen ijs!




''Winnaar: Quote van de maand November"
Reply

nog minder dan 4 uurtjes dan gaat me wekker weer om naar Assen toe te gaan Biggrin
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

En ja hoor, het is weer zover. Ik heb net weer heerlijk lopen rellen whahaha, mag lijden dat ik uiterlijk dinsdag op het matje geroepen zal worden whahahaha. (maar zal vast wel weer niet, lopen rellen met de planning namelijk) die *&%^$# die ik net aan de lijn kreeg snapt niet helemaal wat wij als beveiliging doen en hoe het allemaal wrkt, maar maakt niet uit. Ze heeft nu wel door dat ze geen discussie meer hoeft aan te gaan over dingen waar ze geen verstand van heeft whahahadevil

Nou ik ga weer effe verder met aanwezig zijn hier, adios en iedereen die dalijk naar Assen gaat Have fun39
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

zo, mn spul staat eindelijk online.
moet nog ff een rapport nakijken met een glaasje wijn dr bij en dan spring ik mn bedje in.
niet naar Assen morgen maar om 9 uur verder gaan met het strippen van mn "strip swift"
wel jammer maar en swift demonteren is ook leukSmile

morgen gaat ik:
interieur er uit trekken
motorkap er af halen
uitlaat er onder vandaan halen
achterste velgen er af
achterraampjes er uit
vooruit er proberen uit te krijgen
vloeistof aftappen
en als het ff lukt beginnen met het dashboard en motorblokSmile

iedereen een goede nacht gewenstZzzz
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

so dan aardig lijstje gozer37 succes ermee he39
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

Joepie, ik mag hier ook een keer posten34
Pfff, dit is eigenlijk geen tijd om wakker te worden zeg, ik weet gelijk weer, waarom ik normaal gesproken in het weekend niet voor 12 uur 's-middags uit mijn bedje kom42
Maar goed, we gaan vol goede moet naar Assen nu en gaan gewoon veel plezier hebbenTongue
Reply

Nog minder als 2 uur en dan zit deze rij nachtdiensten er weer op39 Hoef ik volgende week maandag pas weer te nachtbraken whahaha.

Vandaag weer druk, uitslapen zit er weer niet inCry Vanmiddag voor planten voor het balkon shoppen want de fotograaf van de makelaar komt deze week, volgende week dan misschien al de eerste bezichtigingen bij ons. De appartementen bij ons staan gemiddeld maar 6 weken te koop dus vandaar dat ik er rekening mee houdt dat het heel snel kan gaan37
Vanavond naar de Hypotheker voor de laatste stukken nakijken en eventueel tekenen voor de hypo.(ligt eraan of het een interssant aanbod is. Anders moeten we weer even gaan puzzelen met die man.

Zal blij zijn als deze hectische tijd achter de rug is. Tussendoor ook mijn oma helpen met pakken, klussen en verhuizenPuzzled Hoe ga ik het in hemelsnaam allemaal plannen? Geen idee, maar gaat goed komen neem ik aan.

Aan iedereen die dalijk moet werken: werxe hey ennuh tot latros39
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

Hmmm ik ben de enige?? nou ja ik vermaak me wel.. Goeiesmorgens iedereen!! die dit straks leestTongue
Reply

vanmorge 6.00u opgestaan, werk, school en nog wakker. w00t 3934
Reply

Over een poosje de Formule 1 GP van Maleisi
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

nog steeds markplaats aan het afstruinen voor goede suzuki gsxr van 3000 a 4000 euro en nog nieuwe ad plaatsen voor verkoop zwarte mk2 gti maar dat komt morgen misschien wel weer ..nu beetje afsluiten weer. laterz
Reply

lol ...nou weer van 00.00 tot 03.00 naar motoren zitten kijken op het internet Unhappy ga even wat eten nog en dan rustig aan eens denken om te gaan slapen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.