the freaks come out @ night (posten tussen 00:00 en 07:00
#21
jah inderdaad....tis wat als je niet ken slapen Unhappy
Reply

#22
ik studeer vaak door tot een uur of 2.
dan de volgende dag om 7 uur er weer af...zo gaat het de laatste jaren iedere dag eigenlijk.

zit alleen niet altijd dan nog op het forum, werk dan op een laptop zonder internet.

tja, eigen schuld dikke buld...had ik maar 2 studies tegelijkertijd moeten beginnenstupid
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#23
24:00 uur (of 0.00uur, wat je wil) En de deur van dit topic is weer open...
Toch ga ik de deur weer uit. Moet een hoop doen morgen. Niet eens tijd om mn Swiftje een wasbeurt te geven....43
Reply

#24
Ben net klaar met klussen aan de swift zonder succes Unhappy

Morgen maar weer verder en nu nog even een dvdtje kijken in bed. Biggrin
Reply

#25
jeepers creepers ..de laatste? kijken nu ...mzzzzzl
Reply

#26
Pffff ach kga slapen ook 34
Reply

#27
ben ik dan weer de laatste die gaat slapen Puzzled
Reply

#28
Zal vast wel niet ik loop rond dit tijdstip ook niet alleen opt forum rond te neuzen......

Maar ben net uit een iets te fanatieke poker avond gekomen... had veel eerder in bed willen liggen, maar wanneer er om geld wordt gespeeld spelen veel mensen wel in 1 keer super serieus37 en dan duurt poker meestal ietsjes langer42
Reply

#29
waar is iedereen dan?
t is pas 3 uur??
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#30
Half 6 en nog niet gereageerd!! Nou ja... spijtige zaak.. ik ben online en op zoek naar een goedkope swift en elke nachtbraker die nog iets weet PB me maar42
Reply

#31
Ray's Wrote:
Tommyknocker Wrote:
WireWess Wrote:Ik ben er meestal ook nog in de nachtelijke uurtjes maar omdat ik voor de avondklok de meeste berichten al gelezen heb zie ik het nut van na 0.00'en reageren niet Tongue

Dit hoort trouwens in cafe?

We kunnen dit wel omtoveren toch nachtbikkels topic.
Alleen posten tussen 0.00 en 7.00 Biggrin

nachtbikkels lol....das geen gek idee....

Jullie weten wel dat bikkel een man is met maar 1 teelbal? Dat worden dan nachtmannen met 1 bal devil

Uhh effe vraaggie vanaf mijn kant dan: waar val ik dan in vredesnaam onder? heb wel ballen maar ze zitten iets hogerPuzzledWink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

#32
HAHA ik ben ook blij dat ik geen bikkel ben... Wel weet ik dat In groningen op stap gaan in de vakantie voor mij de laatste keer is geweest... Serieus ik dacht dat ik weer op de middelbare school zatPuzzled Maarja wat doe je er aan... Ga volgende week wel weer een keertje als het rustig isdevil
Reply

#33
Nog un half uur en dan kan ik muh bed weer opzoeken.45

1 Probleem, muh laatste red bull te laat naar binnen gegotenstupid
Ach ja ik rij iig in een rechte lijn naar huis whahahaha, wil nog weleens anders gaan, als ik echt verrot ben heb ik rustig 2 of meer banen nodig als ik niet uitkijk hehehe37 Is het over het algemeen vrij rustig zo vroeg op de weg dus dat scheeld de helftWink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

#34
Niemand wakker? Leg heel nederland te maffen of zo? whahaha, ik denk laat ik effe gaan kijken of er nog meer nachtbrakers zijn maar nee hoor, zit ik dan met muh vriendenstupid oftewel ALLEEN!!! 37Wink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

#35
nee hoor ben er ook nog Wink
Reply

#36
Joehoe!!!!! Iemand aanwezig? Nachtbrakers meld u! whahahahaWink
Niet allemaal tegelijk want dan raakt de server/site oververhit whahahahaWink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

#37
JAAAA we mogen weer!!!! Superfreak meld zich!!! Sir yes sir45
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

#38
Dan kom ik ook nog maar even om de hoek kijken Smile
Maar ga nu toch maar me bedje opzoeken, morgen weer zat te doen!
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#39
Het is weer zover!! We kennen weer lekker dom posten in dit topic... Alleen ik niet lang meer morgen weer om 8 uur van me bed af dus komt allemaal goed!! Trusten iedereen en misschien dat ik zo nog terug kom42
Reply

#40
Ik zit nou nog even de gouden kooi op talpa te kijken, het is echt grappig, ze lopen natasia oid zwaar te sarren omdat die morgen moet afrijden!
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.