the freaks come out @ night (posten tussen 00:00 en 07:00
Goedemorgen! Vandaag niet werken, maar wel om 8 uur in Nieuwegein zijn bij de innovam. Lekker vroeg Zzzz
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

bleeeeh vroege diensten. hopelijk na werktijd nog even beginnen met het stralen van de ats classics
39



Reply

Carnaval?

Nee gewoon een paar biertjes en teveel rum cola!

Slaap lekker mede suzuki liefhebbers!39
Reply

koek koek buuuuurp !
39



Reply

Pfff Django Unchained duurt lang...
Reply

Wordt hier nog wel eens wat gepost..? De mk3 staat nu helemaal schoon en droog en heeft lekker kilometers gemaakt weer. Nu hoop ik dat het straks ook weer droog is.
39



Reply

Was geht einem Mantafahrer durch den Kopf, wenn er mit 180km/h gegen eine Mauer fährt? Der Heckspoiler.
39



Reply

Kommt ein Mantafahrer zum Bä....: „Ein Brot bitte.“ Der Bä.... gibt ihm das Brot. Daraufhin ißt der Mantafahrer das ganze Brot auf, kotzt auf den Ladentisch und schmiert sich das Zeug unter die Arme. Der Bä.... stocksauer: „Was soll das?“ Der Mantafahrer: „Ich hab in der Bibel gelesen: ‚Du sollst das Brot brechen und unter den Armen verteilen!‘
39



Reply

Ga es slapen joh 37
Reply

Heeft de action autohoesjes? Of een andere budgetshop
39



Reply

Wat bedoel je met autohoesjes?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

[Image: 75944109.jpg]

Volgens mij wel, Aldi en Lidl hebben ze ook wel s. En anders zijn er zakken vol internetwinkels met die dingen.
Reply

Ahaa, dan begreep ik hem toch goed. Nja, in mijn ogen is dat geen "hoesje" aangezien ze redelijk groot zijn. Maar die hebben ze meestal wel bij de Action.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.