the freaks come out @ night (posten tussen 00:00 en 07:00
#1
niemand ploegendiensten en dan nog opblijven? ik ben meestal de laatste die het forum verlaat.ele x als ik op BERICHTEN VANDAAG klik is er niets nieuws meer
Reply

#2
Ik ben er meestal ook nog in de nachtelijke uurtjes maar omdat ik voor de avondklok de meeste berichten al gelezen heb zie ik het nut van na 0.00'en reageren niet Tongue

Dit hoort trouwens in cafe?

We kunnen dit wel omtoveren toch nachtbikkels topic.
Alleen posten tussen 0.00 en 7.00 Biggrin
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#3
Ik kijk ook wel regelmatig op de meest vreemde tijden op het forum, alleen lees ik meer dan ik post...
Reply

#4
WireWess Wrote:Ik ben er meestal ook nog in de nachtelijke uurtjes maar omdat ik voor de avondklok de meeste berichten al gelezen heb zie ik het nut van na 0.00'en reageren niet Tongue

Dit hoort trouwens in cafe?

We kunnen dit wel omtoveren toch nachtbikkels topic.
Alleen posten tussen 0.00 en 7.00 Biggrin

nachtbikkels lol....das geen gek idee....
Reply

#5
ik loop volcontinu, ik zit er regelmatig laat op..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#6
Even enorm offtopic: je mag alleen posten tussen 0.00 en 7.0034
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#7
Tommyknocker Wrote:
WireWess Wrote:Ik ben er meestal ook nog in de nachtelijke uurtjes maar omdat ik voor de avondklok de meeste berichten al gelezen heb zie ik het nut van na 0.00'en reageren niet Tongue

Dit hoort trouwens in cafe?

We kunnen dit wel omtoveren toch nachtbikkels topic.
Alleen posten tussen 0.00 en 7.00 Biggrin

nachtbikkels lol....das geen gek idee....

Jullie weten wel dat bikkel een man is met maar 1 teelbal? Dat worden dan nachtmannen met 1 bal devil
Reply

#8
mensen met 3 ballen mogen ook posten...net zoveel als mensen met 1 of 2 ballen en een swift
Reply

#9
Avond mense
En nu gelijk naar bed moet morgen om 6 uur weer eruit Thumbsdown
Cb600S rijden
Reply

#10
[quote=Tommyknocker]
mensen met 3 ballen mogen ook posten...net zoveel als mensen met
Reply

#11
mg zs ..ja ook mooie auto ..vooruit dan maaar. maar ik ga toch ook zo slapen denk ik . morgen best veel te doen weer
Reply

#12
gelukkigTongue maja ga de ogen sluiten truste ...
Reply

#13
Tja, me werk zit er ook weer op voor vanavond.
Dus ik ga weer eens uitslapen tot laat in de middag morgen, en morgenavond op vakantie!!!!!! Biggrin
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#14
Zozo doe maar... Vakantie wil ik ook wel, maar ik zat discovery te kijken en toen ff vergeten dak morgen op tijd er weer af moet... Niet best dus....Zzzz Dus ik duik zo ook nog maar eens in bed39
Reply

#15
Deze week vakantie, en het ouderlijk huis voor me alleen... 39 Zal nog wel regelmatig laat op het forum te vinden zijn... 34
Reply

#16
sow, het is al 1 uur in de morgen zeg....34
Reply

#17
ja, of in de avond het is maar net hoe je het ziet Smile

Vandaag even de final gear voor me snowboardvakantie wezen halen en dan kunnen we richting Oosterijk Biggrin
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#18
Zoals het hoort ben ik ook nog online, maar dat kwam puur omdat ik wakker gebeld werd en nu NIET meer kan slapen dus snel ff op het forum loeren en dan weer naar bedZzzz
Reply

#19
undertaker Wrote:sow, het is al 1 uur in de morgen zeg....34

Sow, bijna 2 uur al. En ik ben als enige online....
Ik ga ook maar es dan.
Reply

#20
Wel leuk dit topic Tongue

Ik ben meestal ook best wel laat, net zoals vandaag. Nu net 00.02 uur terwijl ik dit typ.
Ben wat muziek aan het luisteren, wat aan het internetten, forums aan het doorspitten. En het is helaas erg stil op msn.
Mja, ik kom mijn "nacht" wel door. Tongue
Straks rond een uurtje of 1 lekker slapen, morgen een shoping dagje en dan lekker weekend Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.