ineterieur aanpassingen
#21
ik heb ook niks gesloopt hoor.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#22
Over tellerverlichting gesproken,waar kan je die smurfcondooms halen?devil IK hoef niks te solderen, gewoon de leds voorzien van nieuwe kapjes.Wie weet waar ze zoiets hebben?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#23
Quote:Originally posted by Leibniz
Over tellerverlichting gesproken,waar kan je die smurfcondooms halen?devil IK hoef niks te solderen, gewoon de leds voorzien van nieuwe kapjes.Wie weet waar ze zoiets hebben?

Dat werkt dus niet. De achterkant van je tellerplaat is groen en schijnt dus ook groen door. Als je blauwe hulsjes erom heen doet, blijft ie groen doorschijnen. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#24
idd ha dik ook ikd achtd at ook ander condoompje erop en klaa rmaar niets is minder waar in je teller plaat hebben z ehet ook groen gemaakt
[Image: Onderschrift.jpg]
Reply

#25
idd had ik ook Unhappy

nu heb ik ledjes Smile
Moet het alleen nog iets aanpassen. Ohja tip als je met leds gaat werken. neem speciale breedstralende 180 graden leds... ga ik misschien ook maar doen.
TE KOOP : € 3800,- !!! Oei wat goedkoop daar ga ik spijt van krijgen....

[Image: avatar.jpg]

wel zonder sound te koop hehehe..
Reply

#26
Sorry mensen, maar bij mij is dat echt niet het geval geweest,heb die vanavond vervangen en het is echt oranje,niks groen!Ik heb een swift uit 94sedan 1.6.Achter tellerbehuizing zitten 3 lampjes en die hebben een groene kapje en ik heb die vervangen door oranje en verder niks. Ik was ook bang dat het groene erdoorheen zou komen,maar nee. Biggrin Nu ik erover nadenk had ik misschien 3 kleuren moeten nemen, voor de nodige variatie,groen,oranje en blauw hahahaha Smile
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#27
Quote:Sorry mensen, maar bij mij is dat echt niet het geval geweest,heb die vanavond vervangen en het is echt oranje,niks groen!Ik heb een swift uit 94sedan 1.6.Achter tellerbehuizing zitten 3 lampjes en die hebben een groene kapje en ik heb die vervangen door oranje en verder niks. Ik was ook bang dat het groene erdoorheen zou komen,maar nee. Nu ik erover nadenk had ik misschien 3 kleuren moeten nemen, voor de nodige variatie,groen,oranje en blauw hahahaha

Nee ik had het ook niet bij mij zaten er groene condoompjes om de lampjes
heb ze toen vervangen door blauwe leds.Tongue
[Image: avatar5xj.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.