komt de swift gti uit
#1
hoi suzuki zwift lui

ik wacht nog steeds op de nieuwe swift GTI waneer komt die uit
,dit jaar nog het na jaar of zo .ik kan niet wachten. die krachtiger wordt dan de swift sport met 125pk.
Reply

#2
Reken er maar niet op?
Reply

#3
Deception Wrote:Reken er maar niet op?

Reken er maar wel op. Tuurlijk, ik denk niet dat Suzuki het laat bij de Sport. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#4
Ik hoop het niet nee!! De Sport zal denk ik de Mk6 "GS" zijn en dan later nog een Mk6 "GTi"... Tenminste... laten we het hopen!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#5
agressiever aan de buiten kant kan ogen , dat het echt een GTI is en aan de binnen kant met een sport accenten . korte pookje en korte schakel slagen als een echte sportwagen. minstens 150 pk mag die wel hebben , wel bij de conturenten blijven , als de toyota yaris t sport
nissan micra de snelle versie en de snelle misubishi colt. wel is in mijn gedachte swift GTI , als die een keer een concept car ergens staat dat je dan denkt wat een agressief model . grotere sportvelgen
met rode remklauwen en grove spotieve GTI bumpers en 2 uitlaten aan de achterkant dat je het ziet , dat je hart harder gaat klopen .GTI rode
letters embleem op de achter klep staat .
Reply

#6
zet al die illusies maar uit je hoofd de sport is de nieuwe gti

suzuki heeft haar rechten verloren op het gti embleem om het zo maar uit te drukken

en noemt de nieuwe gti dus sport

hier zou ie wel nog gti mogen heten maar bvb in usa, australie niet

en nu hebben ze globbal gekozen voor dezelfde
Reply

#7
de mistbishi colt 1.5 turbo heeft 150pk.
kan suzuki beter ook een krachtiger neer zetten met 150pk.dat die nog sneller wordt dan de sport . we wachten af
Reply

#8
De keuze voor 125 pk is erg bewust geweest. Ze wilden concurreren met de C2 VTS en mini cooper. De colt czt, fiesta st, etc laten ze bewust voorbij gaan wat betreft vermogen.

Of er nog een gti komt is nog niet bekend, er zijn in Japan wel 'experimenten' met turbo's op de motor van de sport. Of ze hiermee ook een productie auto gaan maken is niet bekend.
Reply

#9
ri Wrote:zet al die illusies maar uit je hoofd de sport is de nieuwe gti

suzuki heeft haar rechten verloren op het gti embleem om het zo maar uit te drukken

en noemt de nieuwe gti dus sport

hier zou ie wel nog gti mogen heten maar bvb in usa, australie niet

en nu hebben ze globbal gekozen voor dezelfde
kloptSmile

de oude swift GTi heete daar ook GT.

de nieuwe swift worden daar onder de naam chevrolet verkocht geloof ik.
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#10
ri Wrote:zet al die illusies maar uit je hoofd de sport is de nieuwe gti

suzuki heeft haar rechten verloren op het gti embleem om het zo maar uit te drukken

en noemt de nieuwe gti dus sport

hier zou ie wel nog gti mogen heten maar bvb in usa, australie niet

en nu hebben ze globbal gekozen voor dezelfde

Ik denk niet dat Suzuki zich hierdoor laat tegen houden om een krachtigere versie te maken.

GT mogen ze nog steeds wel gebruiken en anders kan je altijd nog een andere naam verzinnen voor de GTi.

Suzuki Swift Super Sport ofzo weet ik het.

Ik heb er een hard hoofd in dat er nog een rasGTi komt, maar de rede die jij op geeft is niet de rede dat ze geen snellere auto gaan maken.

(ik denk dat je het woordje GTi iets te letterlijk neemt)
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#11
hmmm,
dat Suzuki het hierbij laat is niet raar,
aangezien ze niet van ieder type een GTi hebben gemaakt Wink

na de mk3 zijn ze er al mee gestopt,
waarom zouden ze van de mk6 ineens wel een GTi maken....
Reply

#12
Deception Wrote:hmmm,
dat Suzuki het hierbij laat is niet raar,
aangezien ze niet van ieder type een GTi hebben gemaakt Wink

na de mk3 zijn ze er al mee gestopt,
waarom zouden ze van de mk6 ineens wel een GTi maken....

Wellicht omdat met dit nieuwe model een andere doelgroep wordt aangesproken? Om die reden is de Sport immers ook geintroduceerd..
Reply

#13
Er wordt inderdaad een andere doelgroep aangesproken,maar als je al kijkt wat de sport kost tenopzichte van de 1.5 versie denk ik iet dat die doelgroep een nog snellere/duurdere swift zal gaan kopen
sloomste,maar best klinkende suzuki
[Image: 358703_81_full.gif]
Reply

#14
er komt geen gti....

dit zijn de woorden van de manager van suzuki belgie

eerst was er sprake dat de sport een 1.6turbo ging hebben met 150pk

maar suzuki heeft idd bewust gekozen voor een 1.6 met 125pk



en ALS er dan tocg ooit een gti komt dan mag suzuki mij sport inruilen tegen een gti want dan hebben ze mij al een half jaar valse info gegeven
Reply

#15
ri Wrote:er komt geen gti....

dit zijn de woorden van de manager van suzuki belgie

eerst was er sprake dat de sport een 1.6turbo ging hebben met 150pk

maar suzuki heeft idd bewust gekozen voor een 1.6 met 125pk



en ALS er dan tocg ooit een gti komt dan mag suzuki mij sport inruilen tegen een gti want dan hebben ze mij al een half jaar valse info gegeven

Dat de sport niet binnen nu en een jaar komt geloof ik meteen. Of er binnen nu en een paar jaar een gti komt is een heel ander verhaal, dat zal een europees manager ook niet weten denk ik. Het zal hooguit zo kunnen zijn dat de hoge heren in Japan hierover aan het nadenken zijn.

@ Aerowswift: ik denk niet dat de doelgroep van de Swift Sport een gti zal kopen. De doelgroep die nu een polo gti, ibiza cupra, etc koopt kun je er echter wel mee aanspreken. Een nieuwe doelgroep dus. Of suzuki zich in dit niche segment kan en wil bevinden vraag ik mij ook wel af, in dat segment is de gevestigde orde namelijk aardig sterk.

Ach, het blijft voorlopig bij dromen en ik denk dat we het, zeker het komende jaar, nog met de Swift Sport als topmodel zullen moeten doen Wink

Greetz,
Werner
Reply

#16
Nee er komt dus idd geen GTI meer uit van de nieuwe swift.
Wat ze wel willen doen heb ik gehoord, is dat je de swift sport mk6 vanaf fabriek met een andere chip kunt bestellen zodat deze rond de 150pk zit.
[Image: swiffer006.jpg]
Reply

#17
idd

toen ik de mijne ging betsellen zei mijn dealer dat er voor de sport sprake was van een chip die rechtstreeks bij suzuki zou te bestellen en plaatsen zijn

zou met de chip 145pk dan leveren, combo met filter en katvervanger zal het wel een 150 max kunnen worden
Reply

#18
ri Wrote:idd

toen ik de mijne ging betsellen zei mijn dealer dat er voor de sport sprake was van een chip die rechtstreeks bij suzuki zou te bestellen en plaatsen zijn

zou met de chip 145pk dan leveren, combo met filter en katvervanger zal het wel een 150 max kunnen worden

En nu maar hopen dat dat ook achteraf geplaatst kan worden 45
Reply

#19
ach ja. en als er geen GTi uitkomt dan maar een turbo erop en klaar.
Reply

#20
wat heet GTi. Ik bedoel, de balone GTi heeft ook alleen maar de naam, maar mototrisch naar mijn weten niets extra's ten opzichte van de gewone 1.8
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.