Wie heb je gespot??
toen ik vanaaf naar Suzie reed op de A16 zag ik opeens een zwarte swift GTi Mk2 rijden op de rechter baan hij had een stylingsbumper gezien de vorm zat ik te denke aan een fox/loonytunes ofzoiets...

deze voorbumper was ongespoten en dus Wit.. je reed op dat moment achter een vrachtwagen over het 100km/u deel ergens voor de moerdijkbrug het zal tusse half 7 en 7 uur zijn geweest (in richting rotterdam)

greets
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

DecibelDennis Wrote:zag red_dragon met andere rims!!

Met andere wattuh? (blijf blond heWink)
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

nou niet dus, en vanochtend rond half 9?
een rooie swift mk1, zwart geblindeerde achter en achterste zijruitjes.
Volgens mij verlaagd.. Op de A15 richting gorinchem, net voor de beneluxtunnel.
Reply

Bianca83 Wrote:
DecibelDennis Wrote:zag red_dragon met andere rims!!

Met andere wattuh? (blijf blond heWink)

Rims dat is engels voor velgenWink
Reply

Ik denk dat Dreeke iemand gespot heeft Biggrin
Reply

DecibelDennis Wrote:zag red_dragon met andere rims!!


SSSSSSSTTTTT , is maar ff voor tijdelijk.
Moesten er ff onder voor apk. dus volgende week zitten de oude er weer op, en ken ik deze weer verder opknappen .
gr Denniszz
[Image: th_19092008274.jpg][Image: th_PIC-0010.jpg]
Reply

Red_dragon Wrote:[quote=DecibelDennis]
zag red_dragon met andere rims!!


SSSSSSSTTTTT
Reply

whahaha thanx voor de vertaling decibel39 hey ennuh dragon nie zo stiekum doen heTongue

Zag vanmorgen thv Overschie een groene swiffer 3 deurs. Was richting Rotterdam. Rond 06.15. Iemand? was een MK3 of 4 kon ik niet goed zien.
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

ikinks gespot in Reutum....
Reply

Deception Wrote:Ik denk dat Dreeke iemand gespot heeft Biggrin

Ik denk het ook, volgens mij waren het Deception en LaLa Biggrin


Ik zag een aanhangertje.... met daarvoor een Swift GS... en die bleek een mk3 achterbumper te hebben, en ja hoor 34
Reply

Red_dragon Wrote:[quote=DecibelDennis]
zag red_dragon met andere rims!!


SSSSSSSTTTTT
Reply

zojuist gespot op Prins Clausplein Den Haag, rode MK2 volgens mij een GTi als ik het goed gezien heb. Was rond 21.40 uur. Zat geen standaart uitlaat op, dat is eigenlijk het enige wat me zo 1,2,3 op viel. Had even moeite met een peukie opstekenWink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

Gister de ex swift van Faisy nu van Sander01 bij AlcazarSmile


Streetrides Member
Reply

Zag net om 9:00 Monsterswift op de vluchtstrook staan Puzzled

Onder een viaductje bij de oprit vanaf de A15 naar de A16 voor Capelle a/d IJssel/ Feijenoord.

Ik reed langs met mn bussie en ik zag het net te laat om het goed te kunnen zien Puzzled
Reply

ik heb afgelopen donderdag geloof ik dat het was snelle jelle gespot bij de kruising van de a20 naar de lier en naaldwijk. hij kwam net de drempel daar overgestuiterd, hij reed richting R'dam.

Citroen saxo driveur.
Reply

Wij hebben Snelle Jelle ook gespot in Wateringen, maar dan op woensdag. Ik denk dat hij daar werkt... We hebben wel even snel een foto gemaakt vanuit onze auto. Wink

[Image: jelle.JPG]
Reply

Metro2005 Wrote:ik heb afgelopen donderdag geloof ik dat het was snelle jelle gespot bij de kruising van de a20 naar de lier en naaldwijk. hij kwam net de drempel daar overgestuiterd, hij reed richting R'dam.
Kan goed kloppen!39 Jou niet gezien...
Reply

allisonendaniel Wrote:Wij hebben Snelle Jelle ook gespot in Wateringen, maar dan op woensdag. Ik denk dat hij daar werkt... We hebben wel even snel een foto gemaakt vanuit onze auto. Wink

[Image: jelle.JPG]
Jup thats me, daar werk ik idd, bij MetazetTongue Had ff gebruik gemaakt van de claxon en de andere kant op gezwaait... Had ik terug kunnen zwaaienTongue (Mits ik achter m'n pc zit dan heWink)
Reply

Snelle Jelle Wrote:
allisonendaniel Wrote:Wij hebben Snelle Jelle ook gespot in Wateringen, maar dan op woensdag. Ik denk dat hij daar werkt... We hebben wel even snel een foto gemaakt vanuit onze auto. Wink

[Image: jelle.JPG]
Jup thats me, daar werk ik idd, bij MetazetTongue Had ff gebruik gemaakt van de claxon en de andere kant op gezwaait... Had ik terug kunnen zwaaienTongue (Mits ik achter m'n pc zit dan heWink)

42 Volgende keer zullen we eht zeker doen. 39

Gr. allisonendaniel
Reply

Ik zag vandaag op de N14, Wassenaar richting Leidschendam een blauwe new Swift, mooie bak met sportsetje, lexus-look achterlichten. Ik stond op gegeven moment naast hem, en stak m'n duim nog even op. Hij leek op deze: Iemand van hier?
[Image: media?id=27927376]
[Image: Coltczt_0101_banner.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.