Wie heb je gespot??
ja da is ie
39
Reply

Arnie Wrote:Vanmiddag om half drie ongeveer een paarse swift gti met geblindeerde achterramen in leiden bij ik geloof de esso tankstation.
Iemand van hier?Ik stakcwel ff me hand op39

Ja dat was ik34 Ik zag je vrij laat en ik stak ook m'n hand nog op maar dat zag je vast niet meer. En de Esso is een TotalWink
....Drivin' the Rival....
Reply

Zaterdag op de sloop in kralingen (R'dam) de auto van Red_Dragon??

voorkant was in mekaar en blok eruit Thumbsdown

maar ... maar ff windschermpje en zijruitjes ervan meegenomen Biggrin
Reply

Heb swifie zijn swiffer vandaag op school gespot {ik dach dat jij stage moest lopenPuzzled} Maareuh ik was met de BJ bus van stage. Heb je rooie leren stoelen nog even bekeken, ziet er strak uit3939

Beste maar weer.
Reply

Jefje Wrote:richard verder alles ok??devil

Ja hoor, voelde me een stuk beter als ik eruit zag. Op een andere foto zie ik er nog veel erger uit Puzzled
Reply

Vandaag gifgroenswift gespot in Alkmaar39
....Drivin' the Rival....
Reply

Gister tijdens mijn rijles op de A10:

Een zwarte MK3 GTI met rascal voorbumper en bosch achterbumper en ik schat ongeveer 15'' Lichtmetaal, + een L+R japstyle
[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!
Reply

Mafkikker Wrote:
Jefje Wrote:richard verder alles ok??devil

Ja hoor, voelde me een stuk beter als ik eruit zag. Op een andere foto zie ik er nog veel erger uit Puzzled
haha oke dan, nu maar weer ontopic39


Streetrides Member
Reply

zie elke werkdag een rode swift gs/gti op de butaanweg pernis met achterzijraampjes geblindeerd en moh logo erop iemand van hier
Reply

screenxxl Wrote:Zaterdag op de sloop in kralingen (R'dam) de auto van Red_Dragon??

voorkant was in mekaar en blok eruit Thumbsdown

maar ... maar ff windschermpje en zijruitjes ervan meegenomen Biggrin

hahaha . toch ff snel naar buiten kijken .
Nee was niet mijn swiffer , voorkant (bumper in elkaar) kan wel kloppen maar m`n swiffer rijdt nogsteeds.
Dus gelukkig mijn swiffer niet geweest.
gr Denniszz
[Image: th_19092008274.jpg][Image: th_PIC-0010.jpg]
Reply

Waarschijnlijk de Swift van Red_Dragon uit Spijkenisse geweest.
Reply

twas een rode mk4 met mk3 achterkant

en een raamband met daarop Rad Dragon
Reply

die heeft hier veel in Dordrecht gestaan,
toen ik net op het forum kwam Dennis daar over gesproken,
wist niet dat die uit SPijk kwam Tongue
Reply

whahaha hij komt ook nie uit spijk maar uit schiedam hehehe, maar goed back on topic maar weer? heheheWink
Alle mensen die generaliseren hebben een laag IQ
Reply

ik ehb vanmiddag Undertaker zijn tuut tuut gespot bij de begraafplaats in ridderkerk..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

salto Wrote:ik ehb vanmiddag Undertaker zijn tuut tuut gespot bij de begraafplaats in ridderkerk..

Inderdaad aad! Was vandaag bezig als geluidstechnicus. Moest naderhand in mn nette pak het graf in klimmen omdat de microfoon er in was gevallenstupid42
Reply

lekker dan!!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

salto Wrote:lekker dan!!

[offtopic]
tja. Viel op zich mee. gebeurde bij het opruimen dus niemand was erbij.
[/oftopic]

gespot, een erg mooie standaard reddish Baleno GTI in Pernis Rotterdam. Gistermorgen rond een uur of 12 in het dorp. Ik ben de straatnaam kwijt...

Reply

Ik heb vanochtend een zwarte gti langs zien kome.. was in de buurt van rotterdam, op de snelweg. Tussen rotterdam en dordrecht in Tongue

Hij had die standaart stickers op de zijkant met dat 16 valve twincam ofzo, in het wit. Lichtmetale velgjes als ik t goed zag. Ik had nog een foto gemaakt, maar hij reed te ver weg, dus hij is onduidelijk... Zat trouwens het mannelijke geslacht in 42

Kwam me iig bekend voor van hier, rond 8 uur half 9, iemand??
Reply

zag red_dragon met andere rims!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.