Wie heb je gespot??
#61
Black Pearl al een aantal dagen achter elkaar rond een uur of 12.30 uur op de Donker Duyvisweg te Dordt 39
Reply

#62
[quote=Black Orchid]
Black Pearl al een aantal dagen achter elkaar rond een uur of 12.30 uur op de Donker Duyvisweg te Dordt
<<<<<<My oTHeR ToY hAs TitS>>>>>>

SrY 4 bEiNG lOuD
Reply

#63
Daarnet om 10 voor half 5 op de kruising bij Naaldwijk uit de richting Westerlee een zwarte GTI met iets van blauwachtig licht in de buurt van het stadslicht. Sloeg rechtsaf in de richting van Wateringen. Volgens mij WireWess, die heeft toch blauw stadslicht??
Reply

#64
Mafkikker gespot in harmelen!
Ik seinde nog toen ik achter je zat bij de rotonde in harmelen 39
Reply

#65
musQ Wrote:ik heb heel veel suzuki's de 14de gezienTongue

Jij ook al Tongue

M'n vriendin zag gisteren een zwarte swift. Ze zei dat ie nogal gepimpt was en groot de letter swift op z'n achterraam had staan in witte letters. Het was volgens haar een mk3 (hij had de zelfde achter lichten als ik)

Oh en ze zag hem in de Krugerstraat in Den Helder.

Misschien iemand die hier op het forum rond zwerft?
Reply

#66
undertaker Wrote:Daarnet om 10 voor half 5 op de kruising bij Naaldwijk uit de richting Westerlee een zwarte GTI met iets van blauwachtig licht in de buurt van het stadslicht. Sloeg rechtsaf in de richting van Wateringen. Volgens mij WireWess, die heeft toch blauw stadslicht??

42
Reply

#67
Phillo zijn Baleno. Staat in de Auto & Tuning van deze maand. Bij een stukje over verlichting. Volgens mij is het een foto van de darkroom tijdens Full Speed Zwolle.
Geen Suzuki meer.
Reply

#68
undertaker Wrote:
undertaker Wrote:Daarnet om 10 voor half 5 op de kruising bij Naaldwijk uit de richting Westerlee een zwarte GTI met iets van blauwachtig licht in de buurt van het stadslicht. Sloeg rechtsaf in de richting van Wateringen. Volgens mij WireWess, die heeft toch blauw stadslicht??

42
JAJAJAJAJAJAJAJ dat was ik 39

Sinds een paar dagen zitten er blauwe stadslichten in met dank aan VR.

En jij reed daar in een swift?
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#69
gespot in hoorn een gele swift rascal met een fox bumper stond voor het stoplicht.
was om een uurtje of 3 dacht ik.
Reply

#70
WireWess Wrote:
undertaker Wrote:
undertaker Wrote:Daarnet om 10 voor half 5 op de kruising bij Naaldwijk uit de richting Westerlee een zwarte GTI met iets van blauwachtig licht in de buurt van het stadslicht. Sloeg rechtsaf in de richting van Wateringen. Volgens mij WireWess, die heeft toch blauw stadslicht??

42
JAJAJAJAJAJAJAJ dat was ik 39

Sinds een paar dagen zitten er blauwe stadslichten in met dank aan VR.

En jij reed daar in een swift?

Jaja, in mijn zwarte GS-je. ik stond schuin tegenover je vooraan met mn oranje stadlichtenWink
Om eerlijk te zijn zag ik je pas toen je de bocht om ging39
Reply

#71
Net een zwarte MK2 gespot in de straat met RV in de kenteken,die flink gas aan t geven was.
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033
Reply

#72
vandaag van ongeveer van 3 TOT 4 de auto van Realmaniac gespot bij hem op de parkeerplaats Tongue
We waren de bende van het feest van zaterdagavond aan het opruimen en toen ik uit het raam keek zag ik hem staan.
We werden afgeleid door een groep tennisters die besloten bij ons voor het raam te gaan trainen, tjsa, dan moet je wel naar buiten kijken Biggrin42
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#73
Berry zijn auto bij het clubhuis van de waterpoloclub hierzo. Zie zijn gebakkie hier wel vaker staan. Dus jij bent een van die aso's die zo'n takkeherrie maakt!
Geen Suzuki meer.
Reply

#74
Vandaag een mk6 in Zwolle. Zo'n blauwe met dezelfde striping als Silvi@ heeft geloof ik.. Was jij dat toevallig?
Reply

#75
Vanmiddag op de Groene Kruisweg in Rotterdam Charlois... een rose Alto! 45

[Image: rosealto.jpg]


Was erg netjes gespoten, en in het midden achter hing een sportuitlaat met dubbele pijp. 43
Reply

#76
Is Phillo weer bezig? Tongue
Reply

#77
Arnie Wrote:Mafkikker gespot in harmelen!
Ik seinde nog toen ik achter je zat bij de rotonde in harmelen 39

Dat zei ik al tegen Karin, volgens mij is dat Arnie.
Reply

#78
Vandaag Hennep, Jef en Ber_i gespot in Amsterdam bij cafe Oostoever. Was wel ff lache he mannen Tongue
Reply

#79
volgens mij thieuke gespot in nuenen vandaag! anders was een andere bekende mk2 gs
Nieuwe Auto *Clio RSI Power*
Reply

#80
Lijkt me sterk, aangezien Thieu zijn Swift niet meer rijdWink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.