Wie heb je gespot??
#21
maandagavond 18.00 vertrek ik vanuit Sint Willebrord naar Groningen 275km in 2 uur en 35 minuten. hoop er 20:15 te zijn. bij mij rijden er hier niet zoveel swiffies gti en clubleden dus lijkt me wel cool om wat mensen onderweg tegen te komen. dus zijn er dan mensen op de weg heel toevallig?
Reply

#22
Vanmorgen op de A2 richting Amsterdam, een rode Geo Metro. Was wel een beetje verwaarloosd. Wel leuk om te zien!
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply

#23
Vandaag rond 16.00 uur in Leiden. Een zwarte Swift GS of GTi. Had iig sideskirts en een dakspoilertje.
Je ging de parkeergarage in bij het bevrijdingsplein.
....Drivin' the Rival....
Reply

#24
Bobje de sloper gister op zen werk39


Streetrides Member
Reply

#25
Net op het 24 oktoberplein in utrecht een rode gti mk3 geloof ik.
Iemand van hier toevallig?
Reply

#26
een stuk of 20 portiers bij mac AlblasserdamTongue
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#27
Een rode Mk1 GTi langs de statenweg in R'dam vanochtend rond 11 u.

Anyone? lijkt me toch niet echt een veel voorkomende auto nog..
GrEeTz Bram
Reply

#28
gister me ex swift...34
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#29
Dreetje gespot die de benenwagen namSmile
Reply

#30
Quote:Was een mk 5 WinkWink , teminste als ik het was , en dat is voor 99,99% zeker hahaha.
Waar werk je dan ?? Ik kom daar n.l. dagelijks , woon d`r in de buurt.
gr Denniszz

Ik werk als verhuizer en moest toevallig die dag daar werken en had pauze en zag je toen rijden ik zie aan je foto dat het die auto was!!! en sorry dat ik zei dat het een MK4 was maar ik zag hem in een split-second zolas ze dat noemen maar MK5 is ook goed 343434

Reply

#31
Hij heeft een custom grill, dus is idd niet makkelijk te onderscheiden Tongue
Reply

#32
hehe jelle gespot

ik had je bijna niet herkent omdat je zachtjes reed dus weinig geluid maakte en dat ben ik niet echt van je gewent37
Volg de Skoda rijderTongue
Reply

#33
Tenet kwart over 12 ongeveer.
Hier in sittard op de weg langs het zwembad bij de rotonde kwam een standaard rode swift met wieldoppen voorbij.
Er zat een jonge kerel in die vriendelijk zijn hand opstook.
Misschien iemand van hier? Smile

En nog sorry dat ik niet mijn hand terug opstak, ik zat met mijn sagarijnige kop op de fiets in de regen. Sorry 42
Reply

#34
Daarnet in Oss op de provinciale weg Gielske gespot toen ze stil stond voor linksaf naar Berghem.

Ik reed je rechts rustig voorbij in mijn (normaal witte, maar nu grijze) bus, toeterde en zwaaide nog met mijn arm uit het raam, maar kreeg maar een voorzichtig groetje terug...

Niet door dat ik het was?! Tongue
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#35
Ik heb het niet goed kunnen zien omdat ik het op het laatste moment pas zag maar ik zag een witte swift met een erg leuk body kitje voorbij racen over de dijk tussen lelystad en almere buiten, de swift reed richting almere.

Dit moet vast promohype geweest zijn. Smile

Was vandaag om 16:40.
Reply

#36
vanmiddag een donkerblauwe baleno met een mooie vrouw erin op de splitsing van autosnelwegen bij Meppel. had een aangepaste grill zonder logo. Ik reed niet in me swift trouwens maar in een groene "kermit de kikker" peugeot 307 station van een collega
Reply

#37
The Force Wrote:Niet door dat ik het was?! Tongue

devilwaarschijnlijk gewoon bewust hoordevil

ow jee: die ken ik nie, die ken ik nie.. die ken ik nie, ow hij zwaait... ziet iemand dat het naar mij was? nee.. die ken ik nie, die ken ik nie34devil
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#38
The Force Wrote:Daarnet in Oss op de provinciale weg Gielske gespot toen ze stil stond voor linksaf naar Berghem.

Ik reed je rechts rustig voorbij in mijn (normaal witte, maar nu grijze) bus, toeterde en zwaaide nog met mijn arm uit het raam, maar kreeg maar een voorzichtig groetje terug...

Niet door dat ik het was?! Tongue

Zag op dat moment niet wie je was, maar toen ik naderhand ging nadenken dacht ik al dat jij het wel zou zijn...
***Swiffer Chick***
[Image: gielske.jpg]
http://www.gielskesridezzz.tk
Reply

#39
vanmiddag bij Makado Beek een Zwarte MK6 Sport...
Had mijn auto ernaast geparkeerd en toen ik terug kwam was ie weg.
Driven:
Dark Blue Suzuki Swift MK2 1.3GS (1989) (Totalled by brother)
White Honda Civic CRX MK1 (1987) (Totalled by myself)
Black Suzuki Swift MK5 1.3i 16V (2002) SOLD

Now driving
Black VW Passat 1.8i (1998)
Reply

#40
[quote=Tommyknocker]
maandagavond 18.00 vertrek ik vanuit Sint Willebrord naar Groningen
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.