Race auto is klaar. wat word het volgende project, een MK6 Turbo???
rudeboykid Wrote:Ruud een vraagje, wie rijd de swifje op het circuit?
En ik ben ook benieuwd hoeveel seconde hij op de 400m doet.
Naam staat op de zijruit.
[Image: dimi1.JPG]
Te gek voor woorden. Maar een beetje gek zijn helpt wel.

Crash test dummy thrill seekerTongue
Reply

Heel leuk Swiffie. Zal ook best hard gaan Smile
Die zwart-witte blokjes op de auto doen me ook denken aan de Le-Mans wagen van Jan Lammers.
Reply

Zo weer een dagje rodmodderen. Even een racebok wisselen en een Cazy auto met ploffende turbo slangen aan de praat helpen met Zn allen. Man ik dacht even dat blijft feest met alles aan draaien van slangen klemmen.
Even een nieuwe turbo en een Adaptronic inbouwen, maar hij loopt nu wel mooi.

Man wat was dat raceblok gemarteld, zelf de koppelingplaat was uit elkaar geknald en er zat een leuk gaatje in cilinder nummer 4 en ik miste een stukje uitlaat klep.
Blok moet nog even gedraaid hebben want ik kwam tot in het olie filter gruis tegen en heb daarom de oliekoeler niet meer gemonteerd ander vind je het gruis ook in het net gemonteerde blok weer terug.
Wil het blok met toestemming van de eigenaar wel open halen om te kijken wat er allemaal gebeurt is en je komt er zo ook achter wat het zwakke plekken zijn van de motor.
Te gek voor woorden. Maar een beetje gek zijn helpt wel.

Crash test dummy thrill seekerTongue
Reply

Nou was heel leuk bij Ruud en Jasper en een andere meneer, Volgens mij was zijn naam Erik.

Nou ik heb hier wat fotos's van de race blok hoe de blok in elkaar was.

Een heel duidelijk foto hoe de koppeling was gebroken.
[Image: y1pwOvUaUNXmgaVKN0CpubDGQCS1m1SkJuK2XpRu...Lh2ptuHDPk]

Een gaat in de 4e zuiger.
[Image: y1pwOvUaUNXmgbJbGgfhUJrNe8pKL2TcweS6_G0Y...WNlj0_1gzg]

En je kan hier op de foto zien dat er een klep is verdwenen.
[Image: y1pwOvUaUNXmgbPkPRrE6NimwZ1xu_iRAKc4RKED...gEb6S7O5mE]

Was zeer gezelig,
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

man man man, heftige schade zo hoor.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

Oei, dat is bijna net zoals die andere kop die je hebt liggen Ruud. Die had het alleen over alle vier de cilinders en in plaats dat die een klep mist, heeft die er nog maar 1 devil
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

Zow! wat een pitten in de kop! Cry
Zonde man,maar hoe kan dit nou!??!
Hier ben je weer ff zoet mee iig......
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033
Reply

Dr.Insane Wrote:Zow! wat een pitten in de kop! Cry
Zonde man,maar hoe kan dit nou!??!
Hier ben je weer ff zoet mee iig......

dat krijg je als je vol gas gaat, max toeren draait en hem dan in de 1e versnelling parkeerd ipv de 3e stupid
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

hoe krijg je dat dan voor elkaar43 zit toch een soort blokkade op of bij deze niet?
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

hardcore Wrote:hoe krijg je dat dan voor elkaar43 zit toch een soort blokkade op of bij deze niet?

Idd, de adaptronic houdt em toch tegen of was ie anders ingesteld?
Reply

allisonendaniel Wrote:
hardcore Wrote:hoe krijg je dat dan voor elkaar43 zit toch een soort blokkade op of bij deze niet?

Idd, de adaptronic houdt em toch tegen of was ie anders ingesteld?

nox6 Wrote:dat krijg je als je vol gas gaat, max toeren draait en hem dan in de 1e versnelling parkeerd ipv de 3e stupid

als dit is gebeurt doet een adaptronic hier ... niks aan hoor34 hoe wou die dat doen?Tongue motor afremmen met remblokjes op de krukas ofzo?Tongue LOLZzzz
Reply

Godsakke dat ziet er niet gezond uit man 43
Nja succes met opknappen Tongue
Reply

Hoef niet opteknappen, De race wagen is al klaar, Ruud had een extra motor. en al ingebouwd. Maar de geluid van die race wagen was ook heel gaaf.
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

allisonendaniel Wrote:
hardcore Wrote:hoe krijg je dat dan voor elkaar43 zit toch een soort blokkade op of bij deze niet?

Idd, de adaptronic houdt em toch tegen of was ie anders ingesteld?

ik had het over de blokkade van de versnellingsbak, als ik met mn swift reed kreeg ik hem echt niet in zn 1 pas als ik 10 km/h of zachter reed
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

hardcore Wrote:
allisonendaniel Wrote:
hardcore Wrote:hoe krijg je dat dan voor elkaar43 zit toch een soort blokkade op of bij deze niet?

Idd, de adaptronic houdt em toch tegen of was ie anders ingesteld?

ik had het over de blokkade van de versnellingsbak, als ik met mn swift reed kreeg ik hem echt niet in zn 1 pas als ik 10 km/h of zachter reed

jah maar dat doe je met beleid op straat, met een race gaat dat heeeel andersWink dat is gewoon erin beuken die versnelling & snel het gas der weer op voor goeie ronde tijden

en jah, dan gaat de boel kapot34
Reply

haha37 grof geweld dandevil
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

het was idd lomp en grof geweld, dan krijg je hem prima in z'n 1 hoor Wink
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

De voering van de koppeling is gewoon door het toerental van de segmenten af geknald en de vezels van het voering materiaal zitten op een dotje tussen de diafragma veer als een soort van donkergrijze wol.

Ben benieuwd wat ik onder de zuigers tegen ga komen.

De bak wordt binnenkort samen met de motor onder handen genomen.

Wie heeft er nog een Jan speed of een spaghetti leggen? Race ding moet nog meer Pk
Te gek voor woorden. Maar een beetje gek zijn helpt wel.

Crash test dummy thrill seekerTongue
Reply

[quote=rvengineering]
De voering van de koppeling is gewoon door het toerental van de segmenten af geknald en de vezels van het voering materiaal zitten op een dotje tussen de diafragma veer als een soort van donkergrijze wol.

Ben benieuwd wat ik onder de zuigers tegen ga komen.

De bak wordt binnenkort samen met de motor onder handen genomen.

Wie heeft er nog een Jan speed of een spaghetti leggen? Race ding moet nog meer Pk
Reply

Weer even een update. We hebben afgelopen week weer een 1300cc N/A race motor opgeleverd.
Beetje jammer dat we niet lekker het vermogen op de rollen konden krijgen dus het lijkt dat we laager in toeren een stuk koppel missen, maar aangezien we geen verschil meeting hebben tussen krukas toerental en het toerental van de rollen van de testbank kan ik alleen maar gissen wat het vermogen is wat de motor maakt. Hij hoort bij 5000 toeren zijn max koppel te hebben en op dat punt hoor ge de motor ook sneller optoeren net of dat hij door de koppeling gaat.
Zo had ik in eerste instantie maar 133Pk en na wat fijn tunen om de laatste PK uit een bepaald toerental te halen had ik op eens 141PK en een beetje vermogen en een paar banden die zo warm waren dat je ze niet aan kon raken, veel te veel slip op de wielen dus.

Wel grappig om te zien dat het vermogen boven de 8000 toeren het vermogen gelijk al instort, motor is ook ontworpen om een werkgebied te hebben tussen de 4000 en 8000 toeren, dus dat is aardig gelukt.

[Image: 676857_331_full.jpg]
Te gek voor woorden. Maar een beetje gek zijn helpt wel.

Crash test dummy thrill seekerTongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.