de beste manier om je ramen snel ijsvrij te krijgen?
#61
gewoon krabben. Meestal met een cd-doosje (zo'n platte), gezien ik bijna altijd de krabber kwijt ben en 's morgens niet onder m'n stoel wil kruipen op zoek naar dat ding.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#62
(15-12-2009, 23:18)engeltje Wrote: gewoon krabben. Meestal met een cd-doosje (zo'n platte), gezien ik bijna altijd de krabber kwijt ben en 's morgens niet onder m'n stoel wil kruipen op zoek naar dat ding.

daar hebben ze die bakjes aan de zijkant van je deur voor uitgevonden39
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#63
Alleen jammer dat mijn krabber daar niet inpastTongue
Reply

#64
Hoe groot is jouw krabber dan wel niet?!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#65
Handvat is de dikWink

EDIT, was in de war met de swift, daar was handvat te dik voor...
Reply

#66
(15-12-2009, 23:34)ghino Wrote:
(15-12-2009, 23:18)engeltje Wrote: gewoon krabben. Meestal met een cd-doosje (zo'n platte), gezien ik bijna altijd de krabber kwijt ben en 's morgens niet onder m'n stoel wil kruipen op zoek naar dat ding.

daar hebben ze die bakjes aan de zijkant van je deur voor uitgevonden39


nee, die zijn voor cd's en/of rijbewijs en kentekenpapieren.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#67
De snelste manier om je ramen ijsvrij te krijgen? je ruiten intikken! weet je ook zeker dat je de volgende dag geen ijs op je ramen heb zitten 34

gewoon lekker krabben joh, word je gelijk wakker buiten in de kou, vanochtend viel het mee wat ik moest krabben trouwens
Reply

#68
(15-12-2009, 17:47)The Force Wrote: Tja, welkom in de wonderlijke wereld van de cabrio, thieu! Elektrische kacheltjes bij de halfords, benzine en diesel bij webasto (duur!). Kjk daarvoor eens bij De Wit in Schijndel

Dank je Force!, rijd vandaag of morgen wel even naar Schijndel! Gelijk bij Mettler kijken of ze toevallig nog een hard-top hebben staan voor de kappen, zit daar toch in diezelfde straat.

Webasto gezien ja, met module om per SMS of belletje je kachel aan te zetten. € 900,- euro!!!!!!

Vandaar. Moet wel op benzine, wil niks op die accu laten draaien zonder draaiende motor. Accu's doen het toch al zo goed in de winter.....
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#69
Als je de auto voor de deur kan parkeren kun je ook zoiets kopen...

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop...results=20#

EDIT: link aangepast...
Reply

#70
Linkje werkt niet, Jelle!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#71
linkje

Deze zou helemaal niet slecht zijn, vooral het uitschakelen bij te lage spanning op accu.

echter niet hele goede bevindingen van gebruikers!

Oja, auto staat op parkeerplaats, heb daar geen stroom. Die anderen:
1: linkje goedkoop 15,99 Trekt de accu leeg, zit geen beveiliging op tegen te lage spaning
2: linkje iets duurder 59,99 Met omvormer accu binnen 1 seconde leeg denk ik, heb verder geen stroom
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#72
Bedoelde die van 59,99, vandaar ook dat ik vroeg of je de auto voor de deur kon parkeren... Dan kun je gewoon een kabel de auto in laten lopen...

Eerste link werkt niet, denk dat je deze bedoeld?
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop...area_kz=8A#
Lijkt me ook wel wat, maar vraag me toch beetje af in hoeverre hij misschien niet toch teveel de accu leeg trekt... Iemand een idee?

Die kan overigens ook op 230 volt en dat kabeltje gaat wel makkelijker tussen deuren ed aangezien die dunner is...
Reply

#73
(16-12-2009, 17:10)Snelle Jelle Wrote: Bedoelde die van 59,99, vandaar ook dat ik vroeg of je de auto voor de deur kon parkeren... Dan kun je gewoon een kabel de auto in laten lopen...

Eerste link werkt niet, denk dat je deze bedoeld?
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop...area_kz=8A#
Lijkt me ook wel wat, maar vraag me toch beetje af in hoeverre hij misschien niet toch teveel de accu leeg trekt... Iemand een idee?

Die kan overigens ook op 230 volt en dat kabeltje gaat wel makkelijker tussen deuren ed aangezien die dunner is...

dan ben je langer bezig met aansluiten als dat je het ruit gaat schrappen
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#74
Die eerste link van jou is ook een stand alone model met timer dat je oplaadt, Thieu!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#75
@Gino: Klopt je bent één keer langer bezig, maar je zou het kabeltje kunnen laten liggen en de ochtenden / avonden erna is het zo losgekoppeld / aangesloten en je stapt dan in een warme auto in... Aangezien die een timer heeft...
Reply

#76
De de ignis staat in de parking, en bevriest daar niet. Mn grote tuut echter, dat is smorgens een iglo omdat hij in een open parking staat. Maaaaar, als ik mn stand kachel op 27gr zet als k smorgens binnen kom.

Is hij ijsvrij Wink en warmpjes Wink

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#77
Opstaan, douchen, aankleden, kwartier voor vertrek de auto aanzetten plus kachel. Botterhammen klaar maken, wat drinken, peukie doen. Daarna als ik alles klaar heb me auto instappen en wegrijden.

Heerlijk! ... krabben gewoon in een warm auto stappen waarvan alle ruiten ijsvrij zijn. Ik heb wel icefree met spiritus voor de snelle start. ( ideaal spul, geen vet laagje gewoon erop spuiten inwerken en wegvegen ideaal)
Reply

#78
Tip: Pure Antivries in een leeg "Glassex" flesje doen,en over je raam verstuiven! Smile 39

Gaat een stuk makkelijker,en je ruitenwisserbladen gaan er minder snel van slijten! 39
[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!
Reply

#79
(12-01-2010, 23:40)liltuner Wrote: Gaat een stuk makkelijker,en je ruitenwisserbladen gaan er minder snel van slijten! 39

Totdat je ruitenwissermechanisme/zekering naar de klote gaat/doorbrand omdat je niet checkt of ze vastgevroren zitten Zzzz


Het is gewoon heel makkelijk.
Tik je ruiten in ben je af van het probleem Biggrin
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#80
ik zet me auto in me garage, bevriezen de ramen ook niet.
hoef je ook niet te krabben.

ben je super snel klaar 39
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.