de beste manier om je ramen snel ijsvrij te krijgen?
#21
Eerst starten, dan achterruitverwarming aanzetten,
Dan de voorruit en de zijruiten krabben.
werkt prima!

Ook kan je vuilniszak open knippen en die over je voorruit leggen, is toch weer een ruit minder.

bij mijn oude peugeot ook wel is de achterruitverwarming aangezet zonder te starten, starten ging wel degelijk erg langzaam toen Tongue
Reply

#22
Ijsvrij kopen?
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#23
Ik loop ff naar buiten, motortje laten draaien en de airco op goed heet zetten en de achterruitverwarming aan. Dan ff ontbijten en daarna wegrijden.

Als ik haast heb is het gewoon ff krabben terwijl de motor draait. FF ruitensproeier aan (antivries), dat helpt ook altijd wel.
Geen Suzuki meer.
Reply

#24
ijskrabben werkt wel goed moek zegge39, nadeel is als de zon op je voorraam schijnt zie je krasjes. En dan ook nog afvragen waar die krasjes weg komen? [size=large]IJSKRABBEN Daarom doen wij het thuis gewoon met louw water, en het gaat bij me pa al 34 jaar goed, nooit een raam gebarsten. Gewoon niet te heet water gebruiken gewoon louw zeg maar.39
Reply

#25
[quote=Scamp]
ijskrabben werkt wel goed moek zegge39, nadeel is als de zon op je voorraam schijnt zie je krasjes. En dan ook nog afvragen waar die krasjes weg komen? [size=large]IJSKRABBEN

mmm geeft de term ruitenkrabber toch een heel andere belading.

Wat is nou een goede ruitenkrabber? Ik wil natuurlijk geen krassen op mijn mooie raampjes plastic, metaal, pinpas (beetje klein) of andere suggesties
Reply

#26
een vriend van me zet een soort f
Driven:
Dark Blue Suzuki Swift MK2 1.3GS (1989) (Totalled by brother)
White Honda Civic CRX MK1 (1987) (Totalled by myself)
Black Suzuki Swift MK5 1.3i 16V (2002) SOLD

Now driving
Black VW Passat 1.8i (1998)
Reply

#27
die krabbers met uitsteeksels idd misschien krassen.
Ik gebruik van die gratis pasjes..
Dynabite,bonuskaart AH enzo...
Reply

#28
Deception Wrote:[grapmode]

heet water Tongue34

[/grap]

Ik doe dat altyd, nog nooit gebroken
Reply

#29
Tja, zo'n fohn zou kunnen maar dan moet je er een op 12 volt hebben of een verlengsnoerTongue Ik ben zelf ook nog van het ouderwetse krabben!
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#30
starten peukie roken en gaan Tongue
Reply

#31
Zal het wel zien.. Eerste jaar dat ik auto rij. M'n buren gaan pas zweten.. Die hadden een ford met voorruit verwarming dus nooit krabben. Nu hebben ze een Swift mk6 en moeten ze van de winter gaan krabben Tongue
Reply

#32
Het valt me tegen dat ik de Autopyjama nog niet heb gehoord (is trouwens altijd goed voor je wagen, niet alleen voor de winter...)

Dingen zijn gewoon bij de meeste autoonderdelen zaken te koop en staan ook op de autostyle site... Goedkoopste in maat small is daar E 21,95 en de duurste E 49,00. In medium is de goedkoopste E 23,50 en de duurste ook E 49,00...

Is misschien wel redelijk prijzig, maar zo'n ding gaat jaren mee en beschermt je lak tegen de zon als je niet rijdt, vorst, pekelwagens die langs rijden terwijl hij geparkeerd staat, plakzooi uit bomen, enz... Zoek maar eens op CarCovers...

***Swiffer Chick***
[Image: gielske.jpg]
http://www.gielskesridezzz.tk
Reply

#33
Zo was dat effe krabben vanmorgen. Totaal onverwacht langleve de bank pasjes in dit geval.

misschien toch maar een ruitenkrabber aanschaffen voor het geval het echt gaat vriezen
Reply

#34
wrom quote iedereen alle berichten?
krijg je zo`n lang topic van... Puzzled

@ gielske, ik zie mezelf niet iedere dag een hoes eraf trekken Thumbsdown
misschien wel bter, maar gemakzucht dient de mens Tongue

Ik ben enorm blij dat de kachelradiateur toevoer v
Reply

#35
De motor laten warm draaien is niet alleen slecht voor het milieu, maar ook nog eens niet best voor je blok. Het beste is eigenlijk starten en gelijk wegrijden, dat is in ieder geval het beste voor je blok. Dus toch maar van tevoren krabbenIdea
Reply

#36
en water over je auto heen als het vriest?? zal ffkes helpen maar da water moet toch weer ergens bevriezenIdea
Reply

#37
Kwam vanochtend bij mij ook helemaal onverwacht.

Gewoon auto gestart, verwarming hoog, en ff blauwbekken, ramen open, zodat ik de straat op kan draaien, ramen dicht (ontdooien tijdens de rit wel). Voorruit was zo ontdooid.

Heerlijk zo een airco met verwarming. (Nissan maxima QX, nog)
[Image: signature.png]

Reply

#38
Ik had nog geen spray gekocht dus kon ook krabbenThumbsdown Dus snel maar gekocht vandaag34
Reply

#39
Tja mocht net ook krabben Puzzled heb nu nachtdienst en denk dat ik morgen ochtend ook de spreekwoordelijke el u el ben Thumbsdown
Reply

#40
denk dat ik maar ff dat zilverfolie onder mijn bed vandaan vis Tongue
duurde me vanochtend iets te lang met dat krabben van de voorruit
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.