ongelukje:( strakplamuren rascalkit
#1
Goede morgen allemaal,

Ik heb een klein ongelukje gehad met mijn swift. Moest van een te hoge stoep afrijden en daarbij raakte ik met mijn achterbumper de stoep. Aangezien mijn achterbumper onder mijn rascalskirts zit gemonteerd hebben die ook een klap gekregen. Door deze klap zijn ze op de naad gescheurd. Het resultaat is dat ik ze opnieuw zal moeten kitten en laten spuiten Cry Nu is mijn vraag of ik ook de skirts vloeiender kan vastplamuren aan mijn chassis, of dat dit erg snel weer zal gaan scheuren. dan kan ik het nl beter niet gaan doen. Ik hoop dat iemand me kan helpen,
groeten Frank
Reply

#2
Sjeetje... wat een ongeluk zeg...! 43 Ik denk niet dat het gaat werken met een flexibel iets, want je spuit er toch weer lak overheen en dat wordt ook weer hard. Probeer gewoon stoepen, drempels etcetera te vermijden. Wink
Reply

#3
weet niet wat anderen ervan vinden maar volgens mij blijf je toch altijd met dit probleem zitten. met het minste geringste heb je kans op scheuren . of je moet gewoon niet meer de grond kussen met je swiffer ....
Reply

#4
GTIswift weet dat wel!!!
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#5
als je toch gaat plamuren spuiten zou ik je rascal net als ikgedaan heb doortrekken tot onder je raam! en als de kit waar hij mee vast zit niet heeft los gelaten hoef je hem ook iet op nieuw te monteren alleen wel helamaal kaal schuren kijken of het nog stevig is en als dat zo is opnieuw beginnen met plamuren etc. Maar ik zou hem dan even doorpolyen tot boven bij je raam. Als hij daar scheurt zit er toch een rubber overheen42
Reply

#6
hehe nice foefelwerk gtiswift ;-)
Reply

#7
Bedankt voor alle reacties!
Ik heb met de verzekering gebeld en met de schadehersteller een afspraak gemaakt dat hij het spuitwerk gaat doen. Ik volg het advies op van GTIswift en ik ga mn skirts doorpolyen naar het raam toe.
Misschien dat ik ook wel wat kleine modificaties doe. Zowieso wil ik mijn tankgat strakmaken. Ik heb ivm mijn rascalkit een alternatieve tankklep gemaakt in mijn kofferbak, dus kan mijn originele gat in de rascalset dichtgemaakt worden. (mochten er mensen zijn die willen zien hoe ik dit aangepakt heb, dan zou ik morgen eventueel wel foto's kunnen maken. Is het eigenlijk apk afkeur om te tanken in de achterklep? weet iemand dat misschien?
groeten Frank


http://www.mijnalbum.nl/Album=4DPCXRZF
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.