Swift Sport 2021 Benzinemeter vraag
#1
Hoi weer,

Zijn hier mensen met een Swift Sport uit 2021?
Ik heb een vraagje over het 'reservelampje' van de benzinemeter.
Zit die überhaupt erin bij een Swift Sport?
Zo ja, waar en wanneer gaat die branden?
Ik heb laatst gereden tot een actiradius van 35 km en geen brandend lampje?!?!?

De garage wist het niet, maar liet me wel een foto zien van een Swift (niet Sport) die het wel had.

Ben heel benieuwd Smile.
THX alvast voor reactie!
Eerste keer eigenaar van Suzuki. Swift Sport 2021 en happy Smile
Reply

#2
Ik heb een ouder type Swift Sport (2012), maar die heeft en een lampje en een audiosignaal wat hij eenmalig geeft bij het aanspringen van het lampje en daarna iedere keer met het starten zolang het lampje nog brand. Ik kan me haast niet voorstellen dat het in de nieuwe Swift Sport niet aanwezig is.
Misschien de volgende keer rondjes om de pomp blijven rijden om het uit te proberen? Idea
Reply

#3
(07-10-2021, 08:01)Mafkikker Wrote: Ik kan me haast niet voorstellen dat het in de nieuwe Swift Sport niet aanwezig is.
Misschien de volgende keer rondjes om de pomp blijven rijden om het uit te proberen? Idea

Ja, ik vind dat ook vreemd. Ook omdat ik foto bij garage zag van een 2021 met brandend lampje.
Maar bij mij echt niks te zien. Wel eenmalig acoustisch signaal, waarvan ik vermoed dat op benzine sloeg (zat op 90 km actiradius) maar dat was eenmalig en verder niks 43.
Zal je suggestie eens proberen, hahaha!

THX voor reactie!39
Eerste keer eigenaar van Suzuki. Swift Sport 2021 en happy Smile
Reply

#4
(07-10-2021, 14:38)CasH Wrote:
(07-10-2021, 08:01)Mafkikker Wrote: Ik kan me haast niet voorstellen dat het in de nieuwe Swift Sport niet aanwezig is.
Misschien de volgende keer rondjes om de pomp blijven rijden om het uit te proberen? Idea

Ja, ik vind dat ook vreemd. Ook omdat ik foto bij garage zag van een 2021 met brandend lampje.
Maar bij mij echt niks te zien. Wel eenmalig acoustisch signaal, waarvan ik vermoed dat op benzine sloeg (zat op 90 km actiradius) maar dat was eenmalig en verder niks 43.
Zal je suggestie eens proberen, hahaha!

THX voor reactie!39

Nou, toch gelukt.
Ik had geprobeerd tot 35 km op range, maar niks.

Eergister NET iets leger gereden en voila! Een ping geluid en mooi oranje benzinepomp icoontje (dat als uit is niet te zien is EN bij starten auto niet even oplicht dus).

Zit (bleek na tanken) nog een 3-4 liter in, dus een 50 km tot volledig leeg.

[Image: 20211119-182528.jpg]
Eerste keer eigenaar van Suzuki. Swift Sport 2021 en happy Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.