Radio inbouwen Celerio Economy
#1
Er zit geen radio in mijn pas tweedehands aangeschafte Celerio Economy.

Volgens Suzuki NL zijn er ook geen voorbereidingen aanwezig, dus hoe kan ik alsnog een eenvoudige autoradio inbouwen?
Speakers ook niet aanwezig, wel de roosters/gaten in de deurpanelen. Weet nog niet of de bedrading er wel ligt?
Antenne op het dak, maar hier ook, geen kabel aangesloten/aangebracht vanuit fabriek(waarom dan wel een antenne aangebracht denk ik dan?)
Moet nog even kijken of er wel een montageframe voor een autoradio aanwezig is(verwacht ook dat niet)
Wel erg kaal uitgevoerd allemaal, had in ieder geval verwacht dat er aansluitmogelijkheden waren, maar de moed zakt me in de schoenen.


Wie kan mij verder helpen voordat ik van alles los ga halen/aanschaffen etc.?

Hulp is welkom.

Alvast dank.
Reply

#2
Hoop voor je dat je niet al te lang bent anders moet de moed een lange weg afleggen. Niemand kan je een zinnig antwoord geven, radio zal wel erin hebben gezeten bij een vorige eigenaar. Dus ik ga ervanuit dat de bedrading er ligt Zeker weet je het als je klepjes en de boel hebt open geschroefd.Gezien dat je nu al met je handen in je haar zit, misschien verstandig om iemand in te schakelen in je omgeving of een beun die dat voor je inbouwt. Als je niet weet wat je doet kan je wel eens wat bedrading braden. Heb je soldeerbout of connector tang. krimpkousen? Multimeter?Als je dat allemaal niet hebt, zoek iemand die er verstand van heeft.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(14-04-2021, 14:29)Ekui Wrote: Er zit geen radio in mijn pas tweedehands aangeschafte Celerio Economy.

Volgens Suzuki NL zijn er ook geen voorbereidingen aanwezig, dus hoe kan ik alsnog een eenvoudige autoradio inbouwen?
Speakers ook niet aanwezig, wel de roosters/gaten in de deurpanelen. Weet nog niet of de bedrading er wel ligt?
Antenne op het dak, maar hier ook, geen kabel aangesloten/aangebracht vanuit fabriek(waarom dan wel een antenne aangebracht denk ik dan?)
Moet nog even kijken of er wel een montageframe voor een autoradio aanwezig is(verwacht ook dat niet)
Wel erg kaal uitgevoerd allemaal, had in ieder geval verwacht dat er aansluitmogelijkheden waren, maar de moed zakt me in de schoenen.


Wie kan mij verder helpen voordat ik van alles los ga halen/aanschaffen etc.?

Hulp is welkom.

Alvast dank.

(21-04-2021, 11:18)charly50 Wrote:
(14-04-2021, 14:29)Ekui Wrote: Er zit geen radio in mijn pas tweedehands aangeschafte Celerio Economy.

Volgens Suzuki NL zijn er ook geen voorbereidingen aanwezig, dus hoe kan ik alsnog een eenvoudige autoradio inbouwen?
Speakers ook niet aanwezig, wel de roosters/gaten in de deurpanelen. Weet nog niet of de bedrading er wel ligt?
Antenne op het dak, maar hier ook, geen kabel aangesloten/aangebracht vanuit fabriek(waarom dan wel een antenne aangebracht denk ik dan?)
Moet nog even kijken of er wel een montageframe voor een autoradio aanwezig is(verwacht ook dat niet)
Wel erg kaal uitgevoerd allemaal, had in ieder geval verwacht dat er aansluitmogelijkheden waren, maar de moed zakt me in de schoenen.


Wie kan mij verder helpen voordat ik van alles los ga halen/aanschaffen etc.?

Hulp is welkom.

Alvast dank.
Ik heb nog een inbouwframe om een dubbeldin radio in uw celerio te plaatsen. 25 euro ex verzending. Ook nog 4 originele velgen met goede winterbanden. 85 euro. Samen voor 100 afgehaald.
Suzuki Swift 07-2019 1.0 boosterjet stijl automaat.
Suzuki Celerio 06-2015
Suzuki motorscooter 110 cc 05-2016
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.