Cappo's Suzuki collectie
#21
Jaaah! Hippe bak!
Reply

#22
Suzuki vrienden, mijn Fronte staat in Autovisie met een reportage over de rit die Stirling Moss exact 50 jaar geleden maakte in een Suzuki van Milaan Rome Napels.

[Image: TZJtYKjxxaqn.jpg]
Reply

#23
Leuk !
Heb daar al in je andere topic op gereageerd Wink

Groetjes, Andres








Reply

#24
Na lange afwezigheid op forum deel ik weer wat. Geen veranderingen in wagenpark. Geniet nog steeds van Suzis. Door Corona lekker geklust. Afgelopen week auto weer gepoetst zodat hij weer in winterslaap gaat.

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]
Reply

#25
Ziet er goed uit. Heb je nog wat kunnen rijden ermee of is er hier en daar nog een accu overleden zoals bij mij?
39



Reply

#26
(29-11-2020, 01:16)Tomswiftswiftswift Wrote: Ziet er goed uit. Heb je nog wat kunnen rijden ermee of is er hier en daar nog een accu overleden zoals bij mij?

Hoi Tom, alles goed. Het klinkt ongelofelijk maar waar de accu komt nog uit Japan en is meer dan 10 jaar oud.

Wel deze zomer de accu van de Cappuccino vervangen. Afgelopen winter ook de bougies van zowel Cappuccino en Cara vervangen. Bij de laatste een enorme klus want dat moest van binnen uit.

Dit jaar jaar lekker genoten van Cappuccino en Works. Rijden beide super. Cappuccino voor zonnige cabrio weer en de Works voor het boodschappen doen Smile

Overige auto’s op stal gebleven door evenementen stop agv Corona.
Reply

#27
10 jaar geloof ik zeker. Mijn eerste gti had de accu circa 10 jaar en de huidige gti ook. (afgelopen week vervangen). De mk1's staan teveel stil bij mij en vanwege 1 druppellader ontlaadt er soms een te ver. De nieuwere autos zitten rond de 5,6,7 jaar met een accu maar geen 10+ meer. Jammer dat dit seizoen is tegengevallen door corona idd. Heb je nog een suzuki op het verlanglijstje momenteel?
39



Reply

#28
(29-11-2020, 22:57)Tomswiftswiftswift Wrote: 10 jaar geloof ik zeker. Mijn eerste gti had de accu circa 10 jaar en de huidige gti ook. (afgelopen week vervangen). De mk1's staan teveel stil bij mij en vanwege 1 druppellader ontlaadt er soms een te ver. De nieuwere autos zitten rond de 5,6,7 jaar met een accu maar geen 10+ meer. Jammer dat dit seizoen is tegengevallen door corona idd. Heb je nog een suzuki op het verlanglijstje momenteel?

Geen uitbreiding van het wagenpark. Ben aan het minderen. Heb twee andere setjes te koop staan op marktplaats. Betreft de 13 inch velgen: Suzuki en Campagnolo. Ik ga voor klassieke JDM look. Heb een nieuw origineel setje 10 inch Suzuki velgen gevonden die onder de Coupe komen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.