Koelvloeistof Suzuki Celerio Dynamic 2017
#1
Ik kan niet zien welke kleur de vloeistof heeft die in mijn Suzuki Celerio zit. Erg lastig mocht het nodig zijn dit bij te vullen. Weet iemand welke vloeistof ik moet gebruiken om zonodig bij te vullen?
Reply

#2
Valt het niet te zien als je de dop van het reservoir afhaalt?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#3
(02-05-2020, 14:25)Nothingmatters Wrote: Valt het niet te zien als je de dop van het reservoir afhaalt?
Nee, daar staat alleen Engine Coolant Only
Reply

#4
Handleiding uit dashboard raadplegen of gewoon kenteken invoeren of merk en type. Het komt er op neer dat alles kan. De kleur zegt vrij weinig. Ik heb altijd blauwe of blauwgroene maar geel en transparant geeft hij ook gewoon aan. Ik zou alleen rood overslaan voor t gemak. Die wordt meestal voor de vagdiesels gebruikt maar zit tegenwoordig denk al in meer autos.
https://www.mijnautoonderdelen.nl/koelvl...i-celerio/
39



Reply

#5
(02-05-2020, 17:00)Tomswiftswiftswift Wrote: Handleiding uit dashboard raadplegen of gewoon kenteken invoeren of merk en type. Het komt er op neer dat alles kan. De kleur zegt vrij weinig. Ik heb altijd blauwe of blauwgroene maar geel en transparant geeft hij ook gewoon aan. Ik zou alleen rood overslaan voor t gemak. Die wordt meestal voor de vagdiesels gebruikt maar zit tegenwoordig denk al in meer autos.
https://www.mijnautoonderdelen.nl/koelvl...i-celerio/
Mijn kenteken ingevoerd. Het blijkt dat er verschillende geschikt zijn om zo nodig de koelvloeistof bij te vullen. Ik dacht dat het erg belangrijk was dat je dezelfde kleur gebruikt en niet moet mengen. Het valt dus wel mee.
Gelukkig heb ik het nog niet nodig.
Reply

#6
(02-05-2020, 14:29)Johan Wrote:
(02-05-2020, 14:25)Nothingmatters Wrote: Valt het niet te zien als je de dop van het reservoir afhaalt?
Nee, daar staat alleen Engine Coolant Only

Je hebt de dop er wel afgehaald en in het reservoir zelf gekeken? 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#7
(04-05-2020, 15:19)Nothingmatters Wrote:
(02-05-2020, 14:29)Johan Wrote:
(02-05-2020, 14:25)Nothingmatters Wrote: Valt het niet te zien als je de dop van het reservoir afhaalt?
Nee, daar staat alleen Engine Coolant Only

Je hebt de dop er wel afgehaald en in het reservoir zelf gekeken? 34

Gedaan. Kan niets zien want het reservoir heeft een knik. Maar ik neem de Blauwe mocht het nodig zijn.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.