Suzuki Swift 1.6 sport
Daarom, prima set zo’n BC. Die van mij (BR RA) houdt het ook al heel lang vol. Je rijdt tenslotte Swift geen Ferrari. ff in de gaten houden dat je de hoogte niet afstelt met de preload. Heeft een autobedrijf ooit eens gedaan met mijn vorige Subaru Unhappy
Reply

(03-05-2019, 11:35)Ciedric Wrote: Daarom, prima set zo’n BC. Die van mij (BR RA) houdt het ook al heel lang vol. Je rijdt tenslotte Swift geen Ferrari. ff in de gaten houden dat je de hoogte niet afstelt met de preload. Heeft een autobedrijf ooit eens gedaan met mijn vorige Subaru Unhappy

Set zit der nu zoon 1000-1500 km onder van de week iets meer preloade zetten voor en achter /voor iets zakken voor 0,5 achter 1 cm dan staat die perfecto
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Nice! Ga je veel fun aan beleven, stuurt super!
Reply

(03-05-2019, 20:22)Ciedric Wrote: Nice! Ga je veel fun aan beleven, stuurt super!

Twijfe ook om van 17 naar 16 te gaan men zeg dat je dan een beter gevoel met sturen krijg atans in je stuur
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Als ik aan goed stuurgevoel denk dan denk ik aan strak&direct sturen. Dat zou ik doen met een plattere band maar vooral een laag mogelijk gewicht. Het stuur gevoel wordt ook "beter" als je van 205 40 17 naar 205 40 16 gaat maar dan heb je simpelweg een kleiner en dus meer toeren en meer tellerafwijking. Wel leuk op het circuit.
39



Reply

(04-05-2019, 07:10)jeroenboer1993 Wrote:
(03-05-2019, 20:22)Ciedric Wrote: Nice! Ga je veel fun aan beleven, stuurt super!

Twijfe ook om van 17 naar 16 te gaan men zeg dat je dan een beter gevoel met sturen krijg atans in je stuur

Durf ik niet te zeggen, heb alleen ervaring met BC op Subaru’s icm 18 inch en ook dat verschilde per model (FXT ‘05, STI ‘09 en STI ‘16).
Reply

Nou wat leuks op de kop kunnen tikken op de veiling in japan
Echter toch nog maar wat dingen extra besteled die ik nodig had en dan..
[Image: 2a9pduq.jpg]
Kan het soms even duuren tot der wat op voorraad is Unhappy
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Ja, dat had ik met mijn Advan wielen voor mijn STI.
In november bij een tussenpersoon besteld, tweede week van januari geleverd
Reply

dusssss mij pakketje is binnen Biggrin

[Image: 64h0nt.jpg]

[Image: bf51sl.jpg]

aardig paketje al zeg ik het zelf zekker als je bedenk dat ik alleen een lucht filter zou bestelen Biggrin
omdat de mijne zo vies was en wel aan een vervanging toe was

[Image: jpvryo.jpg]

echter kon ik het niet laten om deze van de veiling te plukken

[Image: 33ms6e8.jpg]

[Image: 28i92tu.jpg]

binnen kort maar eens naar de spuiter nu ooit de achter lip nog eens vinden dan hebben we hier ook een sport set op Biggrin
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Mooie aanwinst Jeroen!
Reply

Mooi!
Reply

Dankje dit is weer de op volger zo als je bij mk2 de set had mk3
Mk6 en hier bij de yp6 nu achter nog eens scoren
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Klopt heb ook naar mk6 sport zitten speuren en kwam er een paar tegen met die set. Dik hoor!
Reply

(08-06-2019, 00:09)robin_swiftsensation Wrote: Klopt heb ook naar mk6 sport zitten speuren en kwam er een paar tegen met die set. Dik hoor!

Mk6 moe je wel even op letten dat je echt de sport set heb een 1.3-1.5 heeft ook sets maar zijn weer net iets anders hier heb je een idee hoe het der uit ziet hier de voor lip

https://www.suzuki-shop.co.uk/Lower-Spoi...wift-Sport

Hier de achter lip

https://www.suzuki-shop.co.uk/Lower-Spoi...wift-Sport

Voor mij hebben ze de set niet meer echter toen ze hem wel hadden was de prijs echt om te janken een voorbeeld van nederland is de voor lip die ik heb 750,- ex achter is zoon 650 ex japan komt hier niet eens van in de buurt dus de prijs inc shiping is nog wel te doen als je deze prijzen ziet
K heb ook wel eens vernomen dat een mk2-mk3 gti set ook zoon 1500 gulden was

Ach ja uit eindelijk heb je wel iets speciaals wat sommige mensen niet hebben :p
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Ik geloof dat Rowan de originele prijzen nog ergens heeft. Zo uit mijn hoofd was de voor- en achterlip met wielkast verbreders inclusief spuitwerk om en nabij de 3500 gulden.
Reply

Zit ik toch aardig goed een voor en achter lip 1500 gulde ex hahah
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Zo even wat stof weg blazen ,

De witte lip is verkocht dit omdat die in 1 deel is en een orginele in 2 stukken
waar door je het midden stuk in de kleur ven de gril ken spuiten en dit eigelijk mooier is dus ,
Weer een sop jacht geweest en zo doende vandaag

Een paketje is binnen gekomen en nu ook de achter lip
Binnen kort op zoek naar de side skirts strippen en dan heb ik eigelijk alle opties die der beschikbaar waren voor de 2012 model sport (voor Europa)

[Image: AFB84133-2FB2-4779-B53C-706473630D56.jpg]
[Image: 3F0C7B54-795A-4461-83AB-BE483C30DAD5.jpg]
[Image: E1929EEE-A558-4FDC-A5D8-53EEBFB9A27F.jpg]

Volgende week eerst de hagelschade weg laten halen en dan eens op me gemak gaan kijke wat dit bij de spuiter gaat kosten Biggrin
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

39

Ziet er fraai uit Jeroen Biggrin
Reply

Thanx walter
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

Nice
En een mk6 op de achtergrond op de krik.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.