RIP Teamswift
#1
Sinds een paar dagen is teamswift.net uit de lucht

Oudere backup:
teamswift.net 06-2017

Iets completere en snellere host van backup:
http://ssgtirep.com/tsarchive/index.php.html
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#2
Redline-gti is ook al zo goed als dood. Zijn wij de volgende?
Reply

#3
Als jij vertrekt wel Paul hehe Unhappy Vind het nu ook wat mager. Iedereen van de app ook terug naar het forum Wink
Het winterseizoen helpt ook al niet mee. hopelijk trekt het na de winter aan. Teamswift vond ik ook best aardig. jammerrr
39



Reply

#4
Wie weet word ik wel weer stukkie actiever 42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#5
Hoop toch niet als wij het volgende zijn 43
*druk bezig zijn met foto's aan te passen voor howto: o-ring ontsteking vervangen Baleno station 1.6 16V*
Reply

#6
(22-12-2017, 11:47)Tomswiftswiftswift Wrote: Als jij vertrekt wel Paul hehe Unhappy Vind het nu ook wat mager. Iedereen van de app ook terug naar het forum Wink
Het winterseizoen helpt ook al niet mee. hopelijk trekt het na de winter aan. Teamswift vond ik ook best aardig. jammerrr

PuzzledPuzzledPuzzled

Hebben we ook een app?
Reply

#7
Ik bedoelde de mk1 owner app (swift 1983-1989) Wink
39



Reply

#8
Komt door oa dat klote whatsapp en vleesboek dat fora en clubs als deze kapot gaan.
Mogen we niet laten gebeuren dus kappe met dat whatsapp.. Hadden we vroegahh ook niet Wink

Groetjes, Andres








Reply

#9
(03-01-2018, 02:53)Villa Wrote: Komt door oa dat klote whatsapp en vleesboek dat fora en clubs als deze kapot gaan.
Mogen we niet laten gebeuren dus kappe met dat whatsapp.. Hadden we vroegahh ook niet Wink

Teamswift is kapot gegaan omdat de eigenaar iets anders met zijn leven ging doen dan suzuki swift, en hij de website niet gratis van de hand wilde doen maar er geld voor vroeg. Wink
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#10
Tweede link toegevoegd naar betere host.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#11
Update: Teamswift is weer terug, slotje kan hier op.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.