De Nederlandse GTI MK1/MK2/MK3/GS/GX100 database
Is er eigenlijk ook bekend of te achterhalen hoeveel mk1 gti's etc er überhaupt geleverd zijn in Nederland?
Reply

Waarschijnlijk wel bij Nimag B.V.

Ik weet dat iemand diezelfde vraag weleens eerder heeft gesteld. Als ik het me goed herinner heb ik de getallen van de Baleno 1.8 GSX/GTi nog. Ik dacht 59 1.8 GTi's en 159 1.8 GSX
Reply

Ik moet even zoeken op een ander forum, daar kon iemand zo op merk en type en motorisering opzoeken hoeveel er nog van rond rijden.
RDW archief is namelijk deels openbaar en per internet opvraagbaar, ik weet alleen de site niet meer.

Nu kom ik niet verder dan:
http://bovagrai.info/auto/2015/bezit/1-7...n-en-type/

EDIT:
Schijnbaar als je je nummerplaat hier invult krijg je een aantal leuke weetjes
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

Ze hebben ook een app. Gebruik m al een hele tijd en ben er zeer over te spreken.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

https://opendata.rdw.nl/
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

[Image: alle_swifts_gti.png]

Update! :p


Alle mk2 gtis
Reply

Check nog maar een keer aub haha. Zijn er een stuk meer. Zie bijna enkel mk2 ook.
39



Reply

Nog 4 mk2's op de weg. Almost end of the story.
Reply

Klopt mijn fout, dit zijn alleen maar mk2 gtis
Reply

De 5 Mk1's met APK zijn momenteel:

TV-61-DS Zwart
HL-TJ-31 Zwart
TV-11-TL Zwart
NR-RN-45 Wit
SY-92-PD Zwart vers gekeurd

RY-76-RP Rood is nu ongekeurd
Reply

Alle mk1 GS'jes:

Kenteken Vervaldatum APK Eerste kleur Tweede kleur
LP44NT 28-3-2001 ROOD WIT
RB30RR 24-11-2018 ROOD Niet geregistreerd
LV68VK 1-9-2000 ROOD Niet geregistreerd
RG90BS 3-8-2016 ROOD Niet geregistreerd
NN07JK 24-11-2009 WIT Niet geregistreerd
NX95PJ WIT Niet geregistreerd
NS91KT 16-6-2018 WIT Niet geregistreerd
PR36PX 11-3-2017 WIT Niet geregistreerd
PL23ZK 19-7-2016 WIT Niet geregistreerd
PL38PZ 31-7-2003 WIT Niet geregistreerd
NL90YS 30-11-2017 WIT Niet geregistreerd
LZ68NK 19-1-2001 WIT Niet geregistreerd
NX89NH 10-10-2013 ZWART GRIJS
NN05NJ 1-12-2018 ZWART GRIJS

14 stuks, 5 nog maar met apk dus..
Reply

Nog een zwartgrijze. Dacht dat ik de laatste had maar nee dus Smile
39



Reply

(04-02-2017, 22:29)Tomswiftswiftswift Wrote: Nog een zwartgrijze. Dacht dat ik de laatste had maar nee dus Smile


Ach, die andere heeft al 5 jaar geen apk meer, en is waarschijnlijk al in de cross beland..

dus je bent nog wel de enigste met een zwart grijze met apk Wink
Reply

Nope de NX is van mij haha. Maar apk geen probleem. Staat gewoon thuis in de garage.
39



Reply

Oh haha oké, waarom laat je m zolang stil staan dan eigenlijk?
Reply

Van die 14 GSjes met apk, zijn er 4 van forumleden waarvan 2 met apk, dat zijn er te weinig!
PR36PX
RB30RR
NX89NH
RG90BS
Reply

Allerlei excuses samengevat als: vooral tijdsprobleem. Ik heb nog het idee gehad om de auto "helemaal" te laten lrestaureren" zoals de mk3 gti gedaan is maar waarschijnlijk wordt het zelf klussen en gewoon rijden. Ik kan de auto ook verkopen maar over een paar jaar is mijn zoontje oud genoeg om eens samen wat te knutselen. Het lijkt er op dat hij daar wel interesse voor heeft mits hij het kan combineren met zijn huiswerk Smile Smile

Vind ik ook Paul. Spoor die gsjes op en laat hun zich aanmelden. Sommige forumleden zullen ook vrij makkelijk kunnen zien in welke regio ze rondrijden.
39



Reply

Als je het kenteken opgeeft bij RDW kan je de contact gegevens opvragen.. kost wel 7 of 8 euro uit m'n hoofd Wink
Reply

Ok. Wist dat allerlei instanties er bij kunnen maar daar geen misbruik van mogen maken. Vind het eigenlijk wel lullig als je op deze manier legaal kan kijken waar die ene zeldzame ferrari gestald is. Maarja als er maar aan verdiend kan worden he. Je kan tegenwoordig echt alles apart opvragen tegen betaling. Zo heb ik betaald om de prijzen van huizen van de even nummers in een straat te weten. En dan heb ik nog eens betaald om de prijzen van de oneven nummers aan de overkant te weten.

Achja
39



Reply

Big Data is de toekomst.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.