Thread Rating:
  • 29 Vote(s) - 3.34 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Like" button
#1
Met een "Like" button hoef je niet helemaal te reageren als je slechts wilt melden dat je iets leuk vind. Scheelt data gebruik, is makkelijker en voorkomt 15 posts onder elkaar met "Dikke shit ouwe" waardoor de inhoudelijke content ondersneeuwt.

#2
Like!

#3
mee een, een like optie maak reacties zoals "+1" overbodig.
[Image: 6vqu.jpg]

#4
Oke dus men post iets op hun wie=wie van iets vet coewls! en dan zegt niemand iets maar staan er iets van 6 likes onder... dat maakt het forum een beetje dood Unhappy
Es Aa Drie Één Nul

#5
Hoeft niet perse toch? Als iemand iets gedaan heeft wat vragen oproept, worden die toch wel gesteld. Bijvoorbeeld: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Waar heb je het vandaan? Etc etc.

Ik zie de like knop meer voor de kleine dingen, zoals: Vandaag m'n auto gepoetst. Zomerwielen er weer onder gezet. Of voor bijvoorbeeld in het Wist je Dat topic.

#6
1 kort berichtje van iemand leuker dan 100 likes
39




#7
Hier heeft het bestuur al eens vaker aan zitten denken en naar gekeken, ik geloof dat ber_i hier zich in heeft proberen te verdiepen.... geen idee wat de status is

#8
Ik zou het niet doen ivm gezelligheid te behouden.

#9
Is ook precies één van de redenen waardoor er besloten hebben om het forum te behouden, om het geen verzameling 'likes' bij een foto op een facebookpagina te laten worden, maar meer ruimte om te vertellen en te vragen.

#10
(14-03-2015, 08:53)Mafkikker Wrote: Is ook precies één van de redenen waardoor er besloten hebben om het forum te behouden, om het geen verzameling 'likes' bij een foto op een facebookpagina te laten worden, maar meer ruimte om te vertellen en te vragen. zeiken.

hihi

#11
Ik ben wel voor, misschien ook een implementatie van zowel facebook / instagram en andere social media. Het uploaden van foto's naar een site als imageshack.org oid is ook al flink achterhaald en vaak vervallen foto's na enige tijd ook weer. het zijn maar ideeen.
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]

#12
(12-03-2015, 16:04)JordyG Wrote: Met een "Like" button hoef je niet helemaal te reageren als je slechts wilt melden dat je iets leuk vind. Scheelt data gebruik, is makkelijker en voorkomt 15 posts onder elkaar met "Dikke shit ouwe" waardoor de inhoudelijke content ondersneeuwt.

mee eens 'like'

#13
Alsjeblieft niet, SCN's forum (en veel andere forums) moeten geen 2de BaceFook worden.

realiseer me nu dat Subaru Club Nederland en Suzuki Club Nederland allebei SCN als afkorting gebruiken o.O

#14
@JordyG: dat is juist wat het persoonlijk maakt ipv een onpersoonlijke 'like'

@wasmachine: je vergeet de Seat club.

#15
@Paul: doe maar een slotje. Wink



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.