Custom koplampen uit het buitenland? (swift Mk6)
#9
(26-10-2021, 12:51)Leibniz Wrote: Zinnig antwoord is niet te geven want wetgeving is /kan erg krom zijn tegenwoordig en EUSSR is ook niet je van het. EC keurmerk staat vaak op het glas, daar moet je je niet blindstaren als je wilt kan een bedrijf dat keurmerkje gewoon voor je erin etsen, laseren etc.Enige verschil met 'officiƫle' spul is dat er iemand van bv Suzuki, autoindustrie checkt of het voldoet, met Aliespul kan je veel geluk hebben dat het prima werkt of pech is net loterij. Ik had/heb Pilot Xenon en dat gold echt als 'goed' spul, dus niet, na 3 maanden ballast stuk, na 13 jaar de regel module, die vervangen en nieuwe kabel gekocht was ook weer 40+ euro deed mijn rechterlamp het ook weer.Heb gereedschap gekocht via Ali of ebay en die doen het prima, wel voor het fijnere werk.Achterlichten kan je snel vervangen bij APK mocht het nodig zijn, maar koplampen is een ander verhaal.

Aha ik begrijp het nu beter, thanks! Jammer dat dezelfde mistlamp zonder EC goedkeuring dus niet echt de moeite waard is.

Nu ben ik nog wel iets anders met een DRL& knipperlicht strip van plan en hiervoornis gelukkig geen EC keurmerk nodig. Zolang het voldoet aan bepaalde regels.

Hier is een filmpje met wat ik van plan ben:
https://youtu.be/wKCZjtCptZ4
Reply



Messages In This Thread
RE: Custom koplampen uit het buitenland? (swift Mk6) - by Swiftor - 27-10-2021, 21:24

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.