Centrale vergrendeling met Afstandsbediening (versie 2020 China)
#5
Dank voor de PB.

Ik snap je.
Wat die molex dingen betreft doe je het precies goed met zo'n tiewrap die het gesloten houd en dichten met krimpkous. Het zijn vaak vocht en schuiven waardoor die dingen gaan knetteren, of dat ze gewoon los schuiven omdat ze te ruim zijn.
Zoals jij dat doet kan dat niet, dus top bezig voor een leek ??

Ik heb dat ook, dat ik de draad kwijt raak als mensen mij afleiden. Maar ik heb ook concentratie problemen, waardoor ik lijstjes moet afwerken om chaos in mijn hoofd tegen te gaan.
Dingen welke ik nog nooit gedaan heb en waarover men mij geen overtuigend eenduidige uitleg kan geven, test ik altijd eerst zelf uit.In dit geval had ik een voor mij nieuw model auto waar een beunhaas flink aan geknoeid had èn ook nog een AB CV kastje waarvan het mee geleverde schema niet klopte met de draadkleuren aan het kastje. Maar het werkt nu en daar gaat het uiteindelijk om ✔️??

(13-03-2020, 23:57)Leibniz Wrote: Je hebt pb, nooit last gehad dat stekkers van molex bij mij los zijn gegaan, of geen contact maakten, knetteren, ik doe ze nog met tiewrap vast tegen elkaar en een grote krinpkous erover die ik aan zijkanten afplak. Ik maak plan in mijn hoofd, schrijf kort op en ga geen tests doen of zo en meestal werkt het, moet dan geen mensen om me heen hebben die zeiken Smile

En trouwens ben ik ook maar een leek, maar ik kijk veel af bij anderen, lees veel, en kies het beste van elk persoon dat ik denk dat goed werkt en maak het me eigen. Vaak doe ik connectoren ook slopen uit andere apparaten, of bv remote control auto's die kapot zijn en die je voor weinig scoort, repareren doe ik ze niet omdat het me geen bal interesseert. Wel boel slopen vr onderdelen die ik voor projecten kan gebruiken.
Je kunt eigenlijk maar 2 dingen fout doen...
Niets proberen en blijven klagen dat er niets veranderd of amateuristisch gaan beunen en alles slopen stupid
Reply



Messages In This Thread
RE: Centrale vergrendeling met Afstandsbediening (versie 2020 China) - by ArnoZDM - 14-03-2020, 06:34

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.