Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2
#1
Om het even gescheiden te houden van het vorige topic over de update 1850.1 maak ik deze maar even aan.

Versie 1860.2 is uit en bevat de navolgende bugfixes (met dank aan Plejo voor de informatie en de link):
a) CarPlay startte mogelijk niet automatisch wanneer het systeem werd ingeschakeld.
b) Bij het afspelen van high-definition video kon het scherm "hangen blijven" wanneer de knop doorspoelen wordt ingedrukt.
c) Audio kon niet worden afgespeeld wanneer de head-unit werd in- of uitgeschakeld met een aangesloten USB-kaart.
d) U kon geen muziek afspelen na het laatste nummer in de muziekmap, als de herhaalfunctie was uitgeschakeld.
e) Verbeterde bediening van het touchscreen.
f) Het SLDA-apparaat startte opnieuw op bij een inkomende oproep als spraakbesturing werd gebruikt.
g) Hing het SLDA-apparaat op wanneer u via Bluetooth verbinding maakte met een mobiele telefoon en vervolgens Bluetooth-audio selecteerde met de MODE-knop op het stuurwiel.
h) Wanneer u 's nachts reed, kon het scherm even helder worden.

De versie is hier te downloaden: https://tinyurl.hu/kDWp/
Of als die niet meer werkt: https://uptobox.com/z65yljfens4d

Mijn ervaringen met de update:
Vandaag (1-9-2018) ook even de update gedaan, duurde ongeveer 16-18 minuten.
De instellingen bleven inderdaad staan maar ik heb op een gegeven moment toch weer even de fabrieksinstellingen hersteld omdat ik wat probleempjes had.
Wat mij opviel was dat het scherm meer reactiever lijkt, lijkt dus beter te reageren op aanraking maar dat kan ik niet voor 100% zekerheid zeggen. Maar volgens de logfile zou dat verbeterd zijn en dat lijkt dus ook zo.

Wel het volgende opgemerkt (dit is met een Apple iPhone 8 aangesloten via bluetooth):
In de contactenlijst stond bij sommige contacten dat er 2 nummers opgenomen waren maar als je het contact naar voren haalde stond er geen enkel nummer. Op de telefoon stond er maar 1 nummer opgenomen en in de juiste notatie. Na veel puzzelen viel het mij op dat in die gevallen het telefoonnummer was opgeslagen onder de noemer "algemeen". Na het wijzigen in iets anders zoals "mobiel" of "werk" of "thuis" of wat dan ook dan werd het contact wel goed weergegeven op de radio. De stembesturing werkte dan ook niet voor dat contact.
Dus mocht je ook een iPhone hebben en contacten hebben waarbij staat dat er 2 nummers zijn opgenomen terwijl dat niet zo is dan zou ik daar even naar kijken.

Verder worden de SMS'jes weer niet getoond of voorgelezen maar dit euvel had ik met voorgaande update's ook en dat werd meestal opgelost door de telefoon opnieuw op te starten en als dat niet helpt de bluetooth koppeling verwijderen en weer opnieuw aan te maken en weer de telefoon op te starten. Het is momenteel nog niet gelukt de SMS'jes naar voren te halen maar daar ga ik morgen weer even mee verder.
Reply



Messages In This Thread
Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2 - by Pedro - 02-09-2018, 11:56
RE: Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2 - by Dre - 13-09-2018, 23:09
RE: Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2 - by Dre - 14-09-2018, 10:41
RE: Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2 - by Dre - 14-09-2018, 12:18
RE: Update Suzuki Bosch SLDA 1860.2 - by pdp2 - 21-06-2020, 10:20

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.