Suzuki wagon r 2001
#1
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb een suzuki wagon r uit 2001 en me claxon is kapot. Nu vraag ik me af als ik bij win parts een claxon ga halen. En zelf wil plaatsen, is dat te doen voor iemand die niet super handig is.

En kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?
Hier onder de link met de claxon die ik wil halen.

https://www.winparts.nl/sensoren-elektro..._oQAvD_BwE

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groeten,
Patrick
Reply

#2
Welkom op het forum, is de claxon kapot of maken de draden geen contact, want daar kan het ook aan liggen of er zit ergens een draadbreuk. Dus voor je gaat rennen om een andere claxon, is het handig om eerst te kijken of je claxon het doet. Je kan dan een voeding van 12 volt pakken of zo plus op de connector en de - van de draad op behuizing ervan. En dan zou die het moeten doen of niet. Ik zou ook kijken of je claxon massa maakt, want als dat niet zo is doet die het ook niet, heb je nu 2 draden of 1 draad zitten aan je claxon? Waar de claxon vastzit aan de carrosserie is je massa. Misschien is het ook een massaprobleem. Je hebt een dopsleutel 10 of 12 nodig weet het niet zo uit mijn hoofd, stelt niet veel voor. Maakt claxon los je trekt de draad van lipje voorzichtig los . Je pakt de nieuwe claxon en sluit dat aan, daarna zorg je dat de nieuwe claxon waar bout zit goed contact maakt aan je carrosserie van je auto, dus plek eventueel opschuren met schuurpapier.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.