Tweeter plaatsen Suzuki Swift 2020
#1
Goedendag mede Suzuki rijders,

Ik heb sinds 2 maanden een Suzuki Swift (model 2020)
De duurste uitvoering komt standaard met tweeters, maar deze heb ik niet genomen.
Nu heb ik laatst de speakers vervangen door een composet en heb de tweeters eerst een tijdje laten bungelen. Nu heb ik vorige week tweeter capjes van de Swift besteld die uit het duurdere model komen (bij de dealer) en ik heb deze gisteren geplaatst. De tweeters die bij de nieuwe set speakers zaten zijn 25mm
En het is een set MB Quart QS-165.
Echter zie ik geen manier om de speakers te monteren met de capjes.
Weet iemand of er speciale tweeter"ringen" zijn die nodig zijn om ze te monteren. Op dit moment heb ik de tweeters een soort van erin geschoven, maar bij harde bassen hoor je een klein gerinkel, omdat ze niet vast zitten ik kan op internet voor de nieuwe Swift ook geen aftermarket dingen vinden.

De tweeters komen nog wel met verschillende grotes van omhulsels.
Later vandaag zal ik ook nog foto's plaatsen.

Ik hoor graag of iemand hier iets van weet.

Met vriendelijke groet,
Yvalson Dronkers
Reply

#2
Je zou ook een car-audio zaakje op kunnen zoeken en met hun kijken wat een mogelijke oplossing zou zijn, die hebben mogelijk al meer ervaring met een 2020 Swift audio.
Reply

#3
(01-10-2020, 07:59)Mafkikker Wrote: Je zou ook een car-audio zaakje op kunnen zoeken en met hun kijken wat een mogelijke oplossing zou zijn, die hebben mogelijk al meer ervaring met een 2020 Swift audio.
Bedankt voor de tip. Nog niet eens aan gedacht, maar de zaak waar ik de speakers heb gekocht zullen vast ook wel iets weten om te monteren.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.