Autoradio Splash 2013
#1
Goedendag,
Ik bezit een Suzuki Splash uit 2013.
Is het mogelijk, de autoradio voor een moderner type zelf te vervangen?
Vast bedankt voor de reactie.
Laurence Alflen.
Reply

#2
Ja, je kan een paneel kopen wat de standaard radio vervangt. In dat paneel past dan een enkel of dubbel din radio naar keuze.

Zo'n paneel haal je bij een car-audio winkel of op internet.

Het kan zijn dat je ook nog een verloopstekker nodig hebt van je Suzuki kabelboom naar een standaard radio stekker.
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#3
(24-08-2020, 23:20)SS80 Wrote: Ja, je kan een paneel kopen wat de standaard radio vervangt. In dat paneel past dan een enkel of dubbel din radio naar keuze.

Zo'n paneel haal je bij een car-audio winkel of op internet.

Het kan zijn dat je ook nog een verloopstekker nodig hebt van je Suzuki kabelboom naar een standaard radio stekker.

Dank je wel.
Reply

#4
Ik heb daarvoor gebeld, maar moet dan ook een interface voor de stuurbediening kopen, een kooi om de radio te ondersteunen en een extra audio verbindingskabel. Met front135 €.
Best veel.
Reply

#5
Ja het is maar net wat je wil natuurlijk.

Als het om een beter geluidssysteem gaat dan is een goede headunit nodig als basis. Dus niet iets om op te besparen.

Als het gaat om bluetooth voor de telefoon zijn er natuurlijk ook andere opties te bedenken die wellicht goedkoper zijn.
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#6
Heeft er trouwens iemand ervaring met het geen audio hebben op de front speakers van de Splash 2008 heb de standaard panasonic radio ingebouwd, ik heb ergens wat voorbij zien komen over een zekering in de audio lijn maar kan deze niet traceren
Reply

#7
Heb je de boel goed aangesloten, was het plug and play, misschien heb je + en - niet omgedraaid. Beiden speakers geen geluid? Er zit een zekering achter de autoradio. Als je achterin wel geluid hebt dan speakers controleren.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.