Even voorstellen
#1
Goedemiddag allen,

Ik ben dus Bas, een brabo uit Made. Sorry kan ik weinig aan doen?.
Als 2de auto/auto voor de vriendin hebben we een 2007 Swift 1.3 Shogun met GT styling pakket.
Erg leuke auto, maar de 92pk voelt als heel weinig.
Doel, beetje meer vermogen eruit halen en de wegligging iets strakker maken. Gewoon zodat het fun is om mee te rijden. Ik zoek geen pure snelheid.

Gr Bas
Reply

#2
Schroefsetje van kw of iets goedkoper bc zijn je beste upgrades. Er zijn nog een paar merken. De kw had ik zelf op de sport. Reed fantastisch en niet extreem stug vergelijken met de stock sport. Vermogen oan je buiten een dure turbokit beter vergeten. Met goed onderhoud, juiste olie, goede banden en LICHTE velgen haal je meer voordeel dan die 5pk door uitlaat en inlaat-"herrie" die op den duur gaat vervelen. Concept S verkoopt nog wel leuke goodies voor jullie auto denk ik. Gt pakket en shogun is wel een leuke combi. Hebben jullie al fotos? Wink
39



Reply

#3
(27-07-2020, 20:14)Tomswiftswiftswift Wrote: Schroefsetje van kw of ietsgoedkoper bc zijn je beste upgrades. Er zijn nog een paar merken. De kw had ik zelf op de sport. Reed fantastisch en niet extreem stug vergelijken met de stock sport. Vermogen oan je buiten een dure turbokit beter vergeten. Met goed onderhoud, juiste olie, goede banden en LICHTE velgen haal je meer voordeel dan die 5pk door uitlast en inlaar-"herrie" die op den duur gaat vervelen. Concept S verkoopt nog wel leuke goodies voor jullie auto denk ik. Gt pakket en shogun is wel een leuke combi. Hebben jullie al fotos? Wink
Bedankt voor je reactie.
Foto's nog niet, moet hem eerst poetsen. Het is een rode maar in de gekende vale tint?.
Naar het onderstel zal ik eens kijken, schroefset is een goed idee. Mooie zwarte momo velgjes zitten er al onder.
Motor aanpakken is inderdaad een hoop werk voor weinig winst. Misschien gasklep schoonmaken, aantal zaken nalopen. Hij voelt erg traag maar dat kan ook aan mijn andere auto liggen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.