Nieuw lid in oud monster
#1
Goedenavond!

Gisteren heb ik mijn nieuwe oude auto opgehaald, een Alto uit 2000, 5 deurs in het donker blauw.
De eerste rit meteen een spannende met gladde banden door de wind en regen.
Hij is gelukkig thuis gekomen en thuis had niet veel verder moeten zijn want toen ik mijn koekblikje vandaag in het licht ging bewonderen was zijn band plat 39

Al met al, vandaag heb ik bij de sloop banden vandaan getoverd en die er onder gezet. Er moet nog even naar het een en ander gekeken worden.. maar dit monster rijdt!

O ja en ik, 25 en nog nooit aan een auto gesleuteld! Dit kon nog wel eens een leuk avontuur worden!
[Image: 89774849_10215367732816114_1727214488131...e=5E90987B]
Reply

#2
Geniet er van, een prima eerste auto om aan te leren sleutelen. Het is allemaal niet zo ingewikkeld en het gaat niet zo snel kapot, dus hier kun je zomaar nog weleens wat tijd plezier van hebben, mits je wel goed oplet voor roest op de bodem en dragende delen!

Welkom hier!
Reply

#3
Dankjewel!
We gaan het gewoon proberen Smile

Dat roest ga ik zo eens even bekijken! Bedankt voor de tip.
Reply

#4
Dit beestje kan heel betrouwbaar zijn, en goedkoper rijden dan dit kan bijna niet. op tijd olie verversen, koelvloeistof, bougies, motorisch zullen er weinig verrassingen zijn.Verrassingen op de snelweg wel, inhalen is er een van : red ik het of niet, kan spannend worden. Ook heb je debielen die een Alto snijden, toeteren( en niet omdat er een bruiloft is) lichtsignalen ed. Zelfs met 2 linkerhanden met wat vingers eraf kan je aan een Alto werken. Alleen zoals gezegd,let op de roest, oude liefde roest misschien niet, de Alto doet dat wel. Voor de een een stuk blik voor de ander kruipt een auto in je en geef je zelfs een naam,stiekem wanneer niemand kijkt praat je er zelfs mee.Gek hoe een stuk blik je soms kan bekoren...
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.