Defecte Abs Sensor Rechtsachter :(
#21
Niet vergeten om even op de rem te trappen zodat er reststroom weg is. als je hem van de accu hebt. Wie weet reset het zich zo wel.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#22
Yup, ga ik doen man, met een aantal keer trappen op de rem ben er nu mee bezig op dit moment.

Ik houd jullie op de hoogte.39

(12-06-2019, 23:52)Leibniz Wrote: Niet vergeten om even op de rem te trappen zodat er reststroom weg is. als je hem van de accu hebt. Wie weet reset het zich zo wel.

Leibniz ik bedenk mij net, dat ik met het resetten de min niet los gemaakt had. Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, of het wel of niet uitmaakt dat ik alleen plus losmaak.

(12-06-2019, 23:55)BalenoLover Wrote: Yup, ga ik doen man, met een aantal keer trappen op de rem ben er nu mee bezig op dit moment.

Ik houd jullie op de hoogte.39

(12-06-2019, 23:52)Leibniz Wrote: Niet vergeten om even op de rem te trappen zodat er reststroom weg is. als je hem van de accu hebt. Wie weet reset het zich zo wel.
Reply

#23
Leibniz Balenotje heb ik laten uitlezen bij Suzuki zelf, de storing was linksachter. Of beide kanten waren defect achter, dus ik ben in conclaaf met de garage.

Wat een pech heb ik, ben wel blij dat ik nu zeker weet waar het probleem zit.

En die Yellow Parts maar weer benaderen, even kijken wat hun zeggen.

(12-06-2019, 23:47)BalenoLover Wrote: Thanks voor het laten weten, daar was ik mij niet van bewust. Vroeger viel dat niet echt op, maar dat is zeker door dat abs dingetje wat nu speelt dat ik spoken zie.Biggrin

Ik ga die auto vannacht van het stroom laten, morgen of overmorgen even ergens laten uitlezen. Afgelopen week alleen met die auto bezig geweest.

Fijne avond!

(12-06-2019, 23:42)Leibniz Wrote: Dat trillen is normaal hoor, gebeurt niet altijd maar als het geregend heeft of bij heftig remmen kan je die voelen, is normaal.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.